Консультан/ка з розробки та проведення циклу з 11 вебінарів, ПК GF135

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Positive Women

бізнес тренінг семінар менеджер
Консультан/ка з розробки та проведення циклу з 11 вебінарів, ПК GF135

Благодійна організація «Позитивні жінки» (Організація) оголошує конкурс на вакансію «Консультант_ка з розробки та проведення циклу з 11 вебінарів» у проєкті «Лідерство жінок у відповіді на епідемію ВІЛ» (програмний компонент GF135), за фінансової підтримки Благодійної організації «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ».

Часткова зайнятість, змішаний формат надання послуг.

І. Обсяг послуг/робіт

В рамках запланованої діяльності планується проведення “Школи параюристок”, яка включатиме цикл з 11 навчальних вебінарів для підвищення юридично-правової грамотності параюристок БО “Позитивні жінки”.

  1. Розробка програми та проведення циклу вебінарів для консультанток з надання параюридичної допомоги за наступними темами:
  • «Особливості правової допомоги в умовах воєнного стану»;
  • «Правові основи захисту персональних даних в Україні»;
  • «Правоохоронні органи в Україні та безпека громади»;
  • «Діяльність судів в Україні»;
  • «Основи складання правових документів: структура та вимоги»;
  • «Дискримінація за ВІЛ-статусом в сфері праці, освіти та громади»;
  • «Захист права на доступ до медичних послуг для жінок з ВІЛ»;
  • «Курс сімейного права для параюристок»;
  • «Гендерне насильство та сексуальне насильство пов’язане з конфліктом»;
  • «Взаємодія параюристок з юристами системи безоплатної правової допомоги»;
  • «Правова допомога внутрішньо переміщеним особам».
  1. Складання звітів з надання послуг по компоненту за затвердженими формами.

II. Термін надання послуг/виконання робіт:

Квітень – грудень 2025 р.

IІІ. Умови здійснення оплати

Оплата послуг здійснюється після їх надання, звітування з підтверджуючими документами та підписання Акта про надання послуг. Очікується, що всі витрати, пов’язані із наданням послуг в рамках даного конкурсу, надавач (-ка) послуг здійснює за власний рахунок.   

ІV. Кваліфікаційні вимоги

Вимоги до учасниць/ків

Підтверджуюча документація:

Вища освіта у сфері юриспруденції/права та/або соціальної роботи.

Диплом

Додаткова освіта у сфері громадського здоров‘я, захисту прав уразливих груп, адвокації.

Сертифікат про проходження навчання

Досвід надання послуг з організації та проведення тренінгів, вебінарів, інших навчальних заходів.

Резюме

Вільне володіння українською мовою.

Резюме

V. Критерії оцінки:

Критерії оцінки

Ваговий коефіцієнт

Вартість послуг (грн. за годину) або вартість робіт (без ПДВ)

40 %

Досвід роботи

60 %

Перелік документів, які необхідно подати:

  1. Резюме/CV та мотиваційний лист з описом релевантного досвіду. 
  2. Документи на підтвердження освіти (дипломи, сертифікати, тощо). 
  3. Якщо учасниця зареєстрована, як ФОП, необхідно надати такі реєстраційні документи: копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво платника податку. Для учасниць, які працюють по ЦПХ – копію паспорту та копію ІНН.
  4. Обов’язково! Заповнений, підписаний та відсканований Додаток 1  до оголошення (форма додається) Додаток 1 до Оголошення_Консультант_ка з розробки та проведення циклу з 11 вебінарів, ПК GF135.
  5. Обов’язково! Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою Додаток 2 (форма додається до оголошення) Додаток 2_Salary History.

Документи, які передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу i.goncharova@ukr.net з поміткою в темі листа «Консультант_ка з розробки та проведення циклу з 11 вебінарів _ПК GF135».

Термін подання документів:  до 25 березня 2025 р.,  реєстрація документів завершується о 17:00. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Звертаємо Вашу увагу:

Конкурс вважаються таким, що відбувся, якщо було отримано хоча б дві пропозиції, що відповідають вимогам Оголошення.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії Оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за даним конкурсом надсилаються БО “100 відсотків життя” на розгляд та затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • учасник ознайомлений з Оголошенням, яке опубліковано  17 березня2025 р.;
  • Організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю Організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • Організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу  буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Мережі;
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю товарів/послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційної пропозиції;
  • договір про надання послуг буде укладено лише після узгодження з донором та лише за умови наявності фінансування даних послуг.

Більше інформації https://pw.org.ua/


Останні публікації цього розділу:

Координатор/ка програми партнерства між Україною та установами ЄС і Францією

Керівник/ця до КУ “Агенція справедливої трансформації” у м. Шептицькому

Викладач/ка для курсів англійської мови

Адміністративний/а асистент/ка в стаціонарну пральню в Снігурівці (Миколаївська обл.)

Постачальники послуг з опрацювання та верифікації інформації

Фінансовий/а менеджер/ка