Консультант із забезпечення роботи call-центру мобільного додатку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dill Greenevich

Вакансия_Мобіл застосунок_19.10
Консультант із забезпечення роботи call-центру мобільного додатку

Благодійна організація TBpeopleUkraine спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Консультант із забезпечення роботи call-центру мобільного додатку» у рамках проєкту «Сталі та доступні послуги у сфері ТБ в умовах переходу від донорського до бюджетного фінансування» (напрямок 153М), який спрямований на забезпечення на національному рівні сталої відповіді на епідемію ТБ в Україні з урахуванням потреб ТБ спільноти в рамках переходу на державне фінансування.

Завдання в рамках напрямку:

  • обробка звернень від користувачів додатку;
  • опрацювання та перевірка достовірності отриманої інформації, формування аналітики;
  • надання консультативної та технічної допомоги як людям, які хворіють на ТБ, так і працівникам НУО/представникам ЗОЗ по роботі з мобільним додатком;
  • надання релевантної інформації членам експертної групи;
  • проведення вебінарів для представників НУО, представників ТБ спільноти.

Вимоги до кандидатів:

  • досвід формування аналітики, складання звітності;
  • досвід проведення тренінгів та вебінарів;
  • хороші комунікативні навички;
  • достатній рівень володіння Microsoft Excel, MS Office;
  • вища освіта;
  • медична освіта, особливо за спеціальністю «фтизіатрія» буде перевагою.

Термін виконання робіт: листопад – грудень 2021 року.

Місце роботи: м. Київ

Перелік документів, які необхідно надати:

  • резюме українською або російською мовою;
  • заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 1).

Термін подання документів:  до 09  листопада 2021 року, реєстрація документів завершується о 18.00. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: [email protected] У темі листа обов’язково зазначте «Вакансія Консультант із забезпечення роботи call-центру мобільного додатку (153М) в рамках переходу».

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • на співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які проходять попередній відбір. Співбесіда відбудеться протягом тижня після кінцевої подачі документів на конкурс, у т.ч. дистанційно (за потреби).

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, за тел. (095) 534-74-67 або на ел. адресу [email protected]Організатори конкурсу залишають за собою право заміни відібраного кандидата у випадку неякісного виконання завдань проєкту.


Останні публікації цього розділу:

Послуги ментора/ки на проведення групових офлайн-тренінгів за двома різними темами

Координатор/ка проєкту (Полтава)

Заступник/ця національного директора / Deputy National Director

Експерт/ка з надання консультаційних послуг з адвокації політик у сфері суспільної стійкості

Спеціаліст/ка із захисту прав дітей

Фасилітатор/ка для стратегічної сесії УКМ