Консультант з оцінки фінансового управління в програму USAID DOBRE
ЗАВЕРШЕНО
Програма «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), шукає короткострокових консультантів:
ПОЗИЦІЯ: Консультант з оцінки фінансового управління
ПЕРІОД РОБОТИ: 3 місяці
МІСЦЕ РОБОТИ: Київ
РОБОЧЕ НАВАНТАЖЕННЯ: до 90 днів
МЕТА:
Програма USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) – це шестирічна програма, що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). DOBRE працює для надання допомоги територіальним громадам (ТГ) в Україні, щоб долати виклики та використовувати можливості, які дає децентралізація, через поліпшення місцевого самоврядування і підвищення рівня залучення громадян до вироблення положень та прийняття рішень. Галузі технічної підтримки ураховують: стратегічне планування; управління фінансами; надання публічних послуг; місцевий економічний розвиток; гендерно орієнтовані та молодіжні політики. DOBRE також працює над посиленням взаємозв’язків та співпраці серед ТГ. Партнерами Global Communities у консорціумі виконавців Програми DOBRE є Український кризовий медіа-центр; SocialBoost; Фонд розвитку місцевої демократії (FSLD/FRDL), Малопольська школа державного управління при Краківському університеті економіки (MSAP/UEK), Польща; та Національний Демократичний Інститут (NDI).
Програма USAID DOBRE співпрацює із 100 громадами у 10 областях України: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській, Тернопільській, Чернівецькій, Чернігівській та Запорізькій.
Мета DOBRE полягає в тому, щоб надати можливість процвітання новоствореним ТГ, слугуючи моделлю та мотивацією для інших населених пунктів, які прагнуть об’єднатись. Однією із стратегій досягнення цієї мети є підвищення ефективності систем та процесів фінансового менеджменту в партнерських ТГ .
Метою даної роботи є систематизація даних, отриманих в рамках програми DOBRE по оцінці системи фінансового управління в 100 громадах на основі унікальної методології, аналіз методологічних підходів до оцінки рівня фінансового управління в місцевих громадах, розробка посібника «Оцінка системи фінансового управління в громадах». Проведення моніторингу змін у фінансовому управлінні 25 громад-партнерів IV когорти Програми DOBRE за методологією розробленою Програмою DOBRE.
ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ / КОНКРЕТНІ ЗАВДАННЯ:
DOBRE проведе відбір кандидата який розробить посібник «Оцінка системи фінансового управління в місцевих громадах» та проведе моніторинг змін у фінансовому управлінні 25 громад-партнерів IV когорти Програми DOBRE.
Конкретні завдання:
Завдання 1: Консультант вивчить наявну методологію Програми DOBRE з «Оцінки системи фінансового управління в місцевих громадах», «Моніторинг змін у фінансовому управлінні в місцевих громадах», проведе аналіз наявних підходів до оцінки та моніторингу системи фінансового управління в місцевих громадах.
Приблизний LOE для Завдання 1 – не більше 5 днів
Завдання 2: Консультант проведе оцінювання стану фінансового управління в 25 громадах-партнерах IV когорти Програми DOBRE шляхом анкетування за методологією Програми DOBRE. Результати анкетування будуть представлені у базі даних для проведення моніторингу змін у фінансовому управлінні громад.
Приблизний LOE для Завдання 2 – не більше 10 днів
Завдання 3. Консультант підготує на основі опрацювання матеріалів Програми DOBRE, звітів про проведення оцінки фінансового стану в 100 громадах драфт посібника «Оцінка системи фінансового управління в місцевих громадах». Драфт посібника повинен відповідати наступній структурі:
- Вступ;
- Огляд методологічних підходів (у т.ч. міжнародної практики) по оцінці системи фінансового управління в місцевих громадах;
- Опис методології оцінки системи фінансового управління в місцевих громадах, розроблений в рамках програми DOBRE
- Результати застосування оцінки фінансового управління в 100 громадах України, основні здобутки та недоліки в фінансовому управлінні,
- Огляд плану дій для покращення фінансового управління у 100 громадах та аналіз подальшого моніторингу імплементації плану дій.
- Висновки.
Приблизний LOE для Завдання 3 – не більше 30 днів
Завдання 4: Консультант викладе результати анкетування у базі даних для проведення моніторингу змін у фінансовому управлінні громад за методологією Програми DOBRE.
Приблизний LOE для Завдання 4 – не більше 20 днів
Завдання 5. Консультант на базі оцінювання стану фінансового управління в 25 громадах-партнерах IV когорти проведе моніторинг змін у фінансовому управлінні 25 громад-партнерів. Результати моніторингу будуть викладені у звіті. Звіт включатиме результати моніторингу та рекомендації щодо подальших дій громад для підвищення якості фінансового управління.
Приблизний LOE для Завдання 5 – не більше 15 днів
Завдання 6. Консультант на основі врахування зауважень підготує фінальну версію посібника «Оцінка системи фінансового управління в місцевих громадах»
Приблизний LOE для Завдання 6 – не більше 10 днів
РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ:
КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ:
Для забезпечення виконання вищезазначених завдань консультант буде:
- забезпечувати постійне спілкування / координацію з командою проекту DOBRE
- Надавати, у відповідь на запити, всі результати роботи для перегляду, коментарів та схвалення командою проекту DOBRE;
- Проведення консультацій та брифінгів з командою проекту DOBRE у разі необхідності.
ПРОЦЕС ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ:
Глобал Комьюнітіз обиратиме консультанта відповідно до наступних критеріїв:
- Вища освіта (економіка, фінанси, державне управління або інші суміжні сфери)
- Щонайменше 5 років досвіду роботи з донорськими проектами в сфері місцевих фінансів
- Ґрунтовні знання процесів децентралізації та місцевих фінансів
- Навички опрацювання великих масивів цифрової інформації
- Навички підготовки посібників в сфері місцевих фінансів
- Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з ТГ .
Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “ Консультант з закупівельної діяльності для ТГ ” в темі листа до 23 лютого 2022.
Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.