Консультант/ка з впровадження системи якості послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Positive_women

онлайн вебінар тренінг rene-ranisch-zBoK4-I1XUM-unsplash
Консультант/ка з впровадження системи якості послуг

Благодійна організація «Позитивні жінки» (Організація) оголошує конкурс на вакансію «Консультант_ка з впровадження системи якості послуг» у проекті «Лідерство жінок у відповіді на епідемію ВІЛ», за фінансової підтримки благодійної організації «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ».    

І. Обсяг послуг:

  • Розробка, впровадження та контроль системи якості послуг проєкту;
  • Розробка відповідних політик та інструментів;
  • Збір запитів та організація навчання консультанток проєкту;
  • Аналіз результатів.

II. Термін надання послуг:

Серпень-грудень 2024 р.

IІІ. Умови здійснення оплати та надання послуг:

Оплата послуг здійснюється після їх надання, звітування та підписання Акту наданих послуг. Очікується, що всі витрати, пов’язані із наданням послуг в рамках даного конкурсу, консультант_ка здійснює за власний рахунок.  

ІV. Кваліфікаційні вимоги

Вимоги до учасників:

Підтверджуюча документація:

Вища освіта у гуманітарній галузі або відповідне профільне навчання

Диплом. Сертифікати

Досвід роботи від 2 років на управлінських посадах (управління командою, формування завдань та їх моніторинг)

Резюме або лист в довільній формі з описанням досвіду

Грамотна письмова та усна українська мова. Знання додаткової іноземної мови буде перевагою

Резюме

Володіння базовими пакетами комп’ютерних офісних програм на високому рівні, зокрема, високий рівень володіння Excel

Резюме

V. Критерії оцінки:

Критерії оцінки

Ваговий коефіцієнт

Вартість послуг (грн. за годину), без ПДВ

60%

Досвід роботи

40%

 

Перелік документів, які необхідно подати:

  1. Резюме/CV та мотиваційний лист (за бажанням) українською мовою з описом відповідного досвіду. 
  2. Заповнені, підписані та відскановані Додаток 1 та Додаток 2 до оголошення.
  3. Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (форма додається до оголошення – Додаток 3).
  4. Якщо учасниця зареєстрована, як ФОП, необхідно надати такі реєстраційні документи: копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво платника податку. Для учасниць, які працюють по ЦПХ – копію паспорту та копію ІНН.

Документи, які передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Консультант_ка з впровадження системи якості послуг».     

Термін подання документів:  до 7 серпня 2024 р., реєстрація документів завершується о 18:00. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії Оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за даним конкурсом надсилаються БО “100 відсотків життя” на розгляд та затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник_ця погоджується з наступним:

  • Учасник_ця ознайомлений_а з Оголошенням, що опубліковано 29 липня 2024 року;
  • Організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю Організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • Організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • Участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу  буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Мережі;
  • Дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись за посиланням http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf
  • Цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю товарів/послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційної пропозиції.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка, консультант/ка

Фахівець/чиня проекту

Експерти/ки для проєкту у сфері соціальної політики

Фахівець\чиня відділу цивільного захисту

Менеджер/ка з комунікацій

Менеджер/ка проєкту