Консультант/ка з фінансового маркетингу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Мета: Проведення серії щоквартальних вебінарів для кредитних спілок з питань маркетингу та продажів у сфері фінансових послуг

Тривалість контракту: вересень 2023 року – серпень 2024 року

Термін подання заявок до:  4 вересня 2023 року

Проєкт «Кредитування сільськогосподарських виробників (КЕП)» в Україні, що реалізується Всесвітньою радою кредитних спілок (WOCCU) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), прагне посилити спроможності сектору кредитних спілок в Україні шляхом створення прозорішої нормативно-правової бази для діяльності кредитних спілок в Україні, що сприятиме їхньому зростанню, а також зниженню ризиків, одночасно покращуючи для сільськогосподарського та сільського мікро, малого та середнього бізнесу (ММСБ) доступ до агрофінансування з боку кредитних спілок.

Проєкт КЕП в рамках Мети 4 працює з вибраною кількістю зацікавлених і мотивованих кредитних спілок для надання їм технічної допомоги щодо підтримки фінансування агробізнесу та іншого ММСБ в сільській місцевості. Щоб удосконалити маркетингові стратегії просування послуг кредитних спілок та покращити ефективність їхньої діяльності, Проєкт КЕП підвищить кваліфікацію персоналу кредитних спілок з питань фінансового маркетингу та продажів. Це сприятиме розробці пропозицій, що відповідають ринковим потребам їхніх клієнтів, покращенню доступу малого бізнесу до фінансування, побудові більш ефективної комунікації кредитних спілок з місцевими громадами.

ОБСЯГ РОБІТ

1. Підготовка та проведення серії з 4-х вебінарів (1 вебінар на квартал) для кредитних спілок з питань маркетингу та продажів фінансових послуг. Під час вебінарів мають бути висвітлені, зокрема, наступні теми:

  • Процес розробки стратегії просування фінансових послуг, розуміння сегментації споживачів, аналізу конкурентів, позиціонування кредитної спілки, створення конкурентного фінансового продукту;
  • Маркетингове планування: цілі, засоби, канали просування, бюджетування, оцінка ефективності;
  • Маркетингові дослідження, доступні для малого бізнесу у сфері фінансових послуг;
  • Організація ефективної системи продажів у сфері фінансових послуг, нові підходи до клієнт-сервісу в умовах війни, показники ефективності;
  • Ефективні інструменти просування і реклами в сфері фінансових послуг: законодавчі вимоги, як спланувати, створити, розмістити і оцінити рекламу;
  • Основи PR, маркетинг у соціальних мережах (SMM) і аналіз його ефективності.

2. Підготовка рекомендацій/практичних матеріалів з метою використання кредитними спілками для побудови ефективних маркетингових практик.

ВИМОГИ

1. Консультант (експерт чи компанія/організація) має перебувати на загальній системі оподаткування або на єдиному податку ІІІ групи

2. Консультант (експерт чи компанія/організація) повинен мати відповідний КВЕД, що дозволяє надавати зазначені вище послуги, а кваліфікація повинна відповідати наступним вимогам:

для експертів

  • Вища освіта в галузі управління та адміністрування (фінанси, маркетинг, підприємництво) або іншої суміжної галузі;
  • Практичний досвід в маркетингу, рекламі та/або продажах від 7 років;
  • Досвід планування та реалізації маркетингових стратегій ММСБ;
  • Досвід створення та розміщення реклами в онлайн та офлайн каналах;
  • Розуміння потреб малого бізнесу у сільській місцевості;
  • Досвід проведення тренінгів/вебінарів (мова викладання – українська);
  • Досвід співпраці з проєктами міжнародної технічної допомоги – бажано.

для компаній/організацій

  • Члени команди, які будуть долучені до виконання завдання, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, зазначеним вище.

Строк надання послуг / виконання робіт: вересень 2023 – серпень 2024.

УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ

З консультантом (експертом) буде укладений договір на надання послуг. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі затверджених актів виконаних робіт за кожен фактично проведений вебінар.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

  • Презентації підготовлені;
  • Вебінари, що включають визначені теми, проведені;
  • Рекомендації/практичні матеріали розроблені.

ВИМОГИ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Щоб подати заявку, надішліть, будь ласка, до 4 вересня 2023 року наступні документи на електронну адресу [email protected] та зазначте у темі листа «Marketing»:

  • Копія резюме (для компаній/організацій – резюме експертів, які будуть залучені до виконання завдання);
  • Пропозиція, що включає обов’язкову інформацію (у разі її відсутності – заявка не розглядається), а саме:
    • супровідний лист з описом того, чому ви зможете виконати роботу або коротке відео (1-2 хв) само-презентації;
    • прогнозна програма вебінарів;
    • ваша цінова пропозиція для виконання завдань.
  • Контактна інформація 2-3 осіб, які зможуть надати рекомендації.

Цей запит на тендерну пропозицію жодним чином не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок укладати контракт, а також не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок відшкодовувати будь-які витрати, понесені під час підготовки та подання заявки. Всесвітня рада кредитних спілок залишає за собою право змінювати будь-яку частину запиту на участь у тендері під час укладання договору, якщо це буде необхідно.


Останні публікації цього розділу:

Продуктовий/ва тренер/ка

Cуbеrsecurity Project Manager

Infоrmаtion Technology (IT) Project Manager

Busіnеss Analyst

Проєктний/на менеджер/ка

Комунікаційний експерт/ка