Консультант/ка з фінансових питань
ЗАВЕРШЕНО
Консультант_ка з фінансових питань
Благодійна організація «Позитивні жінки» оголошує конкурс на вібдір консультанта/ки з фінансових питань. Термін подання пропозицій – 16 серпня 2024 р.
І. Обсяг послуг
- Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних облікових документів, їх зберіганням, відображенням даних в бухгалтерській програмі (1С) в рамках діяльності проєкту;
- Здійснення нарахування та виплати гонорарів по договорам ЦПХ, ФОП;
- Заключення договорів з надавачами товарів та послуг; проведення операцій по рахункам контрагентів;
- Подання фінансової звітності донорам за стандартами, вимогами згідно договорів на реалізацію проектів;
- Контроль виконання бюджетів проектів, підготовка та подання фінансової звітності донорам за стандартами, вимогами згідно договорів на реалізацію проектів, комунікація з представниками донорів з фінансових питань;
- Формування бюджетів та підготовка супроводжувальної документації для подання грантових заявок;
- Консультації керівництва по поточних фінансових питаннях;
- Участь у здійсненні закупівель (за необхідності) та проходження аудиторської перевірки.
IІ. Термін надання послуг
Серпень 2024 – березень 2025 рр.
IІІ. Умови здійснення оплати та надання послуг:
- Оплата послуг здійснюється після їх надання, звітування та підписання Акту про надання послуг. Очікується, що всі витрати, пов’язані із наданням послуг в рамках даного конкурсу, надавач (-ка) послуг здійснює за власний рахунок;
- Офіційне працевлаштування – оформлення за договором ФОП (3 група) або ЦПХ;
- 100% зайнятість, можливість працювати за гнучким графіком;
- Надання послуг частково – на базі офісу Організації в м. Київ (район Поділ); частково – віддалено.
ІV. Кваліфікаційні вимоги
- вища освіта у галузі фінансів, економіка або суміжні галузі або відповідне профільне навчання
- досвід роботи не менше 2-х років в галузі фінансів та/або бухгалтерського обліку
- бажано знання досвіду роботи в громадських та благодійних організаціях;
- досвід роботи з ПЗ 1С8;
- відмінне володіння офісними програмами;
- досвід роботи з первинною фінансової документацією;
- досвід роботи в проєктній діяльності (участь в розробці бюджету проєкту, звітність, контролінг);
- досвід роботи з донорами та підготовка звітності для донорів;
- досвід формування бухгалтерської звітності;
- досвід роботи з питань персоналу (накази, відпустки, лікарняні, заробітні плати, премії і т.д.);
- розуміння Політик закупівель організації та Донора;
- відмінне знання нормативно-законодавчої бази фінансової сфери;
- досвід роботи з аудиторськими фірмами.
Перелік документів, які необхідно подати:
- Резюме/CV з описом відповідного досвіду.
- Документи на підтвердження освіти (дипломи, сертифікати, тощо).
- Контактні дані (телефон та електронна адреса) попередніх роботодавців.
- Якщо учасниця зареєстрована, як ФОП, необхідно надати такі реєстраційні документи: копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво платника податку. Для учасниць, які працюють по ЦПХ – копію паспорту та копію ІНН.
Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Консультант/ка з фінансових питань».
Благодійна організація «Позитивні жінки» – це самоорганізація жінок, які об’єднались для того, щоб жінки, які живуть з ВІЛ в Україні, могли вільно, без бар’єрів та обмежень, реалізовувати свої права та можливості, а також почувати себе захищеними від стигми, дискримінації та насильства. Ми є національною організацією з регіональними представницями у 21 регіоні країни.