Kонсультант/ка з питань місцевих фінансів (фінанси комунальних підприємства), USAID DOBRE

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz3
Kонсультант/ка з питань місцевих фінансів (фінанси комунальних підприємства), USAID DOBRE

Global Communities шукає кваліфікованих короткострокових консультантів для програми USAID “Децентралізація приносить кращі результати та ефективність” (DOBRE): 

ПОЗИЦІЯ: 1 (один) місцевий консультант з питань місцевих фінансів (фінанси комунальних підприємства) 

ПЕРІОД ВИКОНАННЯ: 8 місяців (листопад 2024 року – червень 2025) 

МІСЦЕ ВИКОНАННЯ: Київ 

МЕТА: 

Програма USAID “Децентралізація приносить кращі результати та ефективність” (DOBRE) – це дев’ятирічна програма, що виконується Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Програма DOBRE тісно співпрацює зі 100 територіальними громадами (ТГ) у десяти областях України, щоб допомогти їм реалізувати переваги та справитися із викликами, які приносить децентралізація. Програма DOBRE надає технічну та матеріальну підтримку ТГ задля допомоги їм здійснювати урядування відкрито та підзвітно; відповідати на потреби громадян; підтримувати активну залученість громадян до прийняття рішень та вироблення політик. Підтримка з боку Програми DOBRE враховує низку секторів: стратегічне планування; просторове планування; фінансове управління; надання муніципальних послуг; місцевий економічний розвиток; зміцнення спроможності органів місцевого самоврядування; практики доброго урядування; а також гендерно орієнтовані та молодіжні політики. 

Упродовж 2022-2025 років Програма DOBRE співпрацюватиме напряму із щонайменше з 60 ТГ України, аби допомогти їм подолати наслідки війни, відновити та відбудувати, і продовжувати їхню траєкторію позитивного та сталого розвитку. Партнерами Глобал Ком’юнітіз у консорціумі виконавців Програми DOBRE є Український кризовий медіа-центр (УКМЦ), Фонд розвитку місцевої демократії (FSLD/FRDL), та Малопольська школа публічної адміністрації при Краківському університеті економіки (MSAP/UEK), Польща. 

Мета завдання

Ефективність управління коштами місцевих бюджетів та комунальним майном територіальних є одним із важливих завдань органів місцевого самоврядування. В умовах дії воєнного стану органи місцевого самоврядування реалізують великий обсяг нових функцій, що супроводжується змінами законодавства. Зазначене обумовлює необхідність фахового консультаційного та методологічного супроводу.

Програма USAID DOBRE надає консультаційну та методичну підтримку 60 територіальних громад – партнерів через проведення вебінарів, тренінгів та надання консультацій. Окремим напрямом буде консультаційна та методична допомога щодо  надання фінансової підтримки та управління фінансами комунальних підприємств, в тому числі, які надають послуги водопостачання та водовідведення.

Метою завдання є підвищення ефективності управління фінансами комунальних підприємств, які  надають послуги водопостачання та водовідведення для територіальних громад – партнерів Програми USAID DOBRE через  надання консультаційної та методологічної підтримки.

Конкретні завдання:

  1. Консультант надаватиме ТГ та КП консультації з питань управління фінансами комунальних підприємств протягом терміну дії договору з фіксацією переліку консультацій в базі консультацій Програми DOBRE. Консультації можуть бути усні – надані під час спілкування консультанта з представниками територіальної громади засобами зв’язку (телефоном, в режимі відео конференції тощо) та письмові –  оформлені у вигляді інформаційної фахової статті, роз’яснення та/або відео уроку (такі консультації мають бути авторською розробкою консультанта, виконаними на виконання цього договору). Консультант збиратиме інформацію щодо змін у фінансовому управлінні громад за результатами наданих консультацій.  
  2. Консультант буде залучений до проведення вебінарів та/або круглих столів з управління фінансами комунальних підприємств для представників ТГ та комунальних підприємств за актуальними темами, які роз’яснюють застосування положень законодавства, яке регламентує питання місцевих бюджетів. Консультант підготує інформацію та робочі матеріали, в тому числі презентацію та опрацювати запити, які надійшли від громад під час проведення вебінару та/або круглого столу та підготувати відповіді на запитання громад – партнерів Програми USAID DOBRE. Презентаційні та інші матеріали вебінару мають бути авторською розробкою консультанта, виконаними на виконання цього договору.
  3. Консультант буде розробляти анкету для відбору громад для оцінювання дотримання законодавства щодо надання фінансової підтримки та управління комунальними підприємствами. Також консультант братиме участь у відборі громад (обробка та узагальнення даних, написання публікації). 
  4. Консультант візьме участь в розробленні оновленої методології оцінювання ефективності управління фінансами комунальних підприємств з урахуванням останніх змін до законодавства. Методологія буде ґрунтуватися на узагальненні норм чинного законодавства, котре регулює взаємовідносини між органами місцевого самоврядування – засновниками комунального підприємства і комунальним підприємством. Також методологія включатиме особливості законодавства, яке регулює бюджетні правовідносини на місцевому рівні в умовах воєнного стану.
  5. Консультант проведе онлайн зустрічі із закріплених за ним комунальних підприємствах з метою документування передбачених розробленою методологією процесів для складання звіту про результати оцінювання дотримання законодавства щодо надання фінансової підтримки та управління для кожного комунального підприємства. При проведенні оцінювання консультант має провести співбесіди з посадовими особами, що відповідають за управління комунальними підприємствами, фінансами, представниками комунальних підприємств. За обґрунтованою необхідністю, на запит та з погодження з Програмою DOBRE може бути проведені виїзні зустрічі.
  6. Консультант складатиме звіти про результати оцінювання ефективності управління фінансами комунальних підприємств для кожної територіальної громади з деталізацією по кожному комунальному підприємству.  Звіт обов’язково має містити рекомендації для підвищення ефективності виконання процесів, змісту документів та інших питань.
  7. Консультант проведе підсумкові онлайн зустрічі за участі представників закріплених за ним комунальних підприємств, територіальної громади, в ході яких презентує звіт про результати оцінювання та рекомендації щодо ефективності управління фінансами комунального підприємства.
  8. Консультант буде залучений до розроблення та редагування посібника, якій міститиме узагальнені рекомендації для підвищення ефективності управління комунальними підприємствами. Зміст посібника виходитиме із найпоширеніших помилок, виявлених під час оцінювання дотримання законодавства щодо надання фінансової підтримки та управління комунальними підприємствами, а також рекомендацій щодо їх усунення. Обов’язковою складовою посібника мають бути шаблони документів, котрі можуть використовувати в своїх діяльності органи місцевого самоврядування та/або комунальні підприємства.    
  9. Консультант братиме участь у підсумковому заході (круглому столі) за участі представників територіальних громад, комунальних підприємств, на якому будуть презентовані результати оцінювання. Консультант має розробити інформаційні та презентаційні матеріали для забезпечення виступу до передбаченої планом частини заходу.
  10. Консультант розробить аналітичну записку, що міститиме інформацію про найпоширеніші помилки, які допускають комунальні підприємства та ТГ щодо управління фінансами бюджетних установ та комунальних підприємств та шляхи їх виправлення, сформована за результатами роботи.
  11. Консультант буде розробляти інші фахові матеріалів, не передбачених вищенаведеними завданнями (лист, запити тощо), а також братиме участь у заходах (онлайн та наживо), на запит Програми USAID DOBRE.

РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ:

Консультант(ка) повинен виконати наступні завдання, пов’язані з вищезазначеними:

  • Надавати консультації ТГ та комунальним підприємствам ТГ – партнерів Програми USAID DOBRE, розробляти фахові матеріали з питань управління фінансами комунальних підприємств;
  • Провести вебінари (круглі столи) для представників ТГ, комунальних підприємств, бюджетних установ;
  • Розробити анкету та пропозиції до методології оцінювання ефективності управління фінансами комунальних підприємств;
  • Провести оцінювання процесів, пов’язаних з ефективністю управління фінансами комунальних підприємств (відповідно до переліку наданого Програмою USAID DOBRE – до 4-х комунальних підприємств) та сформувати звіт за результатами оцінювання для кожного комунального підприємства;
  • Провести підсумкові онлайн-зустрічі з кожним комунальним підприємством за результатами оцінювання ефективності управління фінансами, з обговоренням проблемних питань та наданням рекомендацій;
  • Взяти участь у підсумковому заході наживо за участі представників територіальних громад, комунальних підприємств, на якому будуть презентовані результати оцінювання та проведене навчання з питань фінансів комунальних підприємств;
  • Розробити авторські пропозиції до посібника, якій міститиме узагальнені рекомендації для підвищення ефективності управління комунальними підприємствами та шаблони рекомендованих документів, а також узагальнити матеріали групи консультантів з редакцією у посібник;
  • За результатами роботи розробити узагальнену аналітичну записку, що міститиме інформацію про найпоширеніші помилки, які допускають ТГ щодо управління фінансами бюджетних установ та комунальних підприємств та шляхи їх виправлення.

КООРДИНАЦІЯ ТА НАГЛЯД:

Щоб забезпечити виконання вищезазначених завдань, Консультант буде:

  • Тримати зв’язок та забезпечувати постійне спілкування/координацію з командою проекту DOBRE та консультантами/експертами з усіх аспектів завдання, щоб забезпечити координовані внески в результативне навчання та коучинг представників ТГ;
  • Надсилати всі результати роботи на розгляд, коментарі та затвердження команді проекту DOBRE за запитом;
  • Проводити консультації та брифінги з командою проекту DOBRE за запитом.

ВИМОГИ ДО КОНСУЛЬТАНТА:  

  • Вища освіта (магістр) в галузі економіка, фінанси, облік та аудит або релевантних спеціальностях. Наявність додаткової освіти з технічних спеціальностей буде перевагою
  • Досвід роботи з фінансами комунальних підприємств, в тому числі, які здійснюють діяльність в галузі водопостачання та водовідведення
  • Наявність підтвердженого досвіду співпраці з органами місцевого самоврядування щодо координації діяльності комунальних підприємств в напрямі бюджетного фінансування, звітування тощо.
  • Підтверджений досвід розроблення проєктів рішень місцевих рад, місцевих цільових програм та інших документів, пов’язаних з наданням фінансової підтримки, поповнення статутного капіталу комунальних підприємств тощо.
  • Наявність підтвердженого досвіду роботи з ТГ в напрямі консультування, проведення навчальних заходів. тощо;
  • Можливість участі у виїзному дводенного тренінгу за місцезнаходженням, яке буде запропоноване Програмою.
  • Попередній досвід щодо виконання аналогічних завдань для програм міжнародної технічної допомоги та Програми DOBRE буде перевагою

Будь ласка, надішліть на [email protected] із зазначенням Kонсультант з питань місцевих фінансів (фінанси комунальних підприємства) в темі до 18 год., 11 жовтня 2024 року наступні документи:

  1. Форма “rfq_Консультант_інфо форми“; 
  2. Форма rfq _4664_ Annex-cons- надайте вартість ваших послуг у таблиці завдань з дедлайнами; 
  3. Форма rfq Biodata_1420-17
  4. Ваші CV та cover letter.
  5. Реєстраційні документи ФОП.

Надсилайте документи в pdf форматі, форму Annex та Biodata необхідно підписати в зазначених полях.

З повагою,
Команда Global Communities


Останні публікації цього розділу:

Експерт/-ка з розвитку громад та фасилітації діалогу

Вакансія: Junior Administrative Specialist

Вакансія: Head of Regional office

Експерт/-ка з організації і надання соціальних послуг (послуг соціального характеру)

Спеціаліст/ка з питань запобігання сексуальній експлуатації та насильства