Консультант/ка з питань підтримки малої приватизації (Проєкт USAID SOERA)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HYSoera

prostirjob_vacancy_dfrfycsz
Консультант/ка з питань підтримки малої приватизації (Проєкт USAID SOERA)

ТОВ «Делойт Консалтинг Оверсіз Проджектс» шукає кандидатів на посаду консультанта з питань підтримки малої приватизації в рамках проєкту USAID/UKaid « Діяльність у рамках реформи державних підприємств України ». Вакансія відкрита для фізичних осіб-підприємців (ФОП) і передбачає місцезнаходження в Києві, Україна. 

Загальна інформація про проєкт:

Проєкт USAID/UKaid Діяльність у рамках реформи державних підприємств України (SOERA) – це семирічний (2021-2028) проєкт для покращення прозорості, ефективності та управління державними підприємствами та державними активами України. Розумне управління державними підприємствами в Україні має потенціал збільшення участі приватного сектору, стимулювання економічного зростання та зниження корупції. Під час війни та відновлення України,  SOERA надає першочергову підтримку критично важливих державних послуг і допомагає планувати та виконувати ефективну, результативну та підзвітну реконструкцію та відновлення української інфраструктури. 

Мета:

Діяльність Проєкту спрямована на підтримку Фонду державного майна України (ФДМУ), зокрема, в напрямку прозорої та ефективної приватизації державних підприємств та інших державних активів.

Проєкт надає юридичну та фінансову допомогу в процесах продажу підприємств державного сектору, аналітичну та технічну підтримку органам приватизації у зборі та підготовці документації, необхідної для приватизації державних активів, а також активну допомогу в підготовці кваліфікованих кадрів, формуванні їхніх навичок роботи з юридичними та фінансовими документами, накопиченні знань та досвіду щодо процесів приватизації державних підприємств.

В рамках проєкту проводяться консультації з широкого кола питань щодо особливостей продажу та розпорядження державним майном, готуються навчальні програми щодо процедур та алгоритмів дій органів приватизації в процесах продажу державних активів.

Завдяки цим зусиллям Проєкт посилює спроможність ФДМУ розбудовувати ефективну систему управління та розпорядження державним майном, що в цілому сприяє економічному прогресу України. 

Очікується, що Консультант з питань підтримки малої приватизації буде залучений до виконання завдань, що входять до сфери його/її відповідальності, з метою посилення підтримки проєктом ФДМУ та, зокрема, його регіональних представництв, у процесі підготовки підприємств до приватизації. 

Адміністративно ця позиція підпорядковуватиметься керівнику групи підтримки регіональної приватизації Проєкту. 

Обов’язки:

  • Технічна допомога регіональному відділенню ФДМУ та наставництво його співробітників у підготовці листів-запитів/відповідей, необхідних у процесі підготовки до приватизації.
  • Комунікація з представниками підприємства щодо стану підготовки документів, довідок, відстеження статусу готовності тощо.
  • Перевірка документів та їх комплектності, що надійшли від підприємства до Регіонального відділення в процесі підготовки до приватизації (згідно з визначеним переліком).
  • Підтримка та допомога Регіональному відділенню ФДМУ та наставництво його працівників у формуванні пакету документів, необхідних для наповнення віртуальної кімнати даних.
  • Перевірка процесу наповнення віртуальної кімнати даних, підготовки та публікації аукціонного інформаційного повідомлення про приватизоване державне підприємство.
  • Супровід процедур та консультаційна підтримка з питань дотримання вимог приватизаційного законодавства в процесі публікації інформаційного повідомлення та оголошення аукціону з продажу об’єктів малої приватизації.
  • Консультування регіонального відділення ФДМУ та наставництво його співробітників з питань оформлення прав власності та реєстраційних документів

Мінімальні вимоги:

  • Ступінь бакалавра та/або магістра в галузі фінансів, менеджменту, права або в іншій суміжній галузі
  • Досвід роботи з державним сектором
  • Знання корпоративної фінансової, юридичної та майнової документації
  • Знання українського законодавства, пов’язаного з приватизацією та діяльністю ФДМУ
  • Вміння читати, розуміти та працювати з фінансовою звітністю (BS, P&L, CF)
  • Досвід організації взаємодії між різними інституційними стейкхолдерами
  • Відмінні навички планування та управління часом
  • Вільний рівень володіння українською, знання англійської мови  – на початковому рівні, достатньому для роботи з документами
  • Відмінні аналітичні навички та здатність працювати у швидкоплинному, мінливому середовищі з високою увагою до деталей
  • Виняткова здатність дотримуватися дедлайнів
  • Позитивні риси командного гравця із сильними навичками міжособистісного спілкування та побудови відносин
  • Здатність проявляти ініціативу, працювати незалежно та орієнтуватися в умовах невизначеності
  • Перевага надається кандидатам із досвідом роботи в програмах USAID.

Кандидатів просимо надсилати резюме, супровідний лист англійською мовою та 2-3 контакти для надання професійних рекомендацій на електронну адресу [email protected] не пізніше 21 лютого 2025 року. У темі листа, будь ласка, зазначте наступне: «SOERA Small Privatization Support Consultant – Application». На співбесіду будуть запрошені лише кандидати, які були відібрані у шорт-лист.


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка з управління персоналом. Рекрутер/ка

Спеціаліст/ка з комунікацій

Фахівець/чиня із розвитку підприємництва (Entrepreneurship and Employment Development Officer)

Тренер/ка для проведення тренінгів з теми "Місцеве самоврядування в Україні в сучасних умовах"

Національний/а консультант/ка з проведення тренінгу «Сторітелінг. Візуалізація. Брендинг для виходу на ринки Чехії»

Медичний/а експерт/ка