Консультант/ка з питань підтримки малої приватизації (Проєкт USAID SOERA)
ТОВ «Делойт Консалтинг Оверсіз Проджектс» шукає кандидатів на посаду консультанта з питань підтримки малої приватизації в рамках проєкту USAID/UKaid « Діяльність у рамках реформи державних підприємств України ». Вакансія відкрита для фізичних осіб-підприємців (ФОП) і передбачає місцезнаходження в Києві, Україна.
Загальна інформація про проєкт:
Проєкт USAID/UKaid Діяльність у рамках реформи державних підприємств України (SOERA) – це семирічний (2021-2028) проєкт для покращення прозорості, ефективності та управління державними підприємствами та державними активами України. Розумне управління державними підприємствами в Україні має потенціал збільшення участі приватного сектору, стимулювання економічного зростання та зниження корупції. Під час війни та відновлення України, SOERA надає першочергову підтримку критично важливих державних послуг і допомагає планувати та виконувати ефективну, результативну та підзвітну реконструкцію та відновлення української інфраструктури.
Мета:
Діяльність Проєкту спрямована на підтримку Фонду державного майна України (ФДМУ), зокрема, в напрямку прозорої та ефективної приватизації державних підприємств та інших державних активів.
Проєкт надає юридичну та фінансову допомогу в процесах продажу підприємств державного сектору, аналітичну та технічну підтримку органам приватизації у зборі та підготовці документації, необхідної для приватизації державних активів, а також активну допомогу в підготовці кваліфікованих кадрів, формуванні їхніх навичок роботи з юридичними та фінансовими документами, накопиченні знань та досвіду щодо процесів приватизації державних підприємств.
В рамках проєкту проводяться консультації з широкого кола питань щодо особливостей продажу та розпорядження державним майном, готуються навчальні програми щодо процедур та алгоритмів дій органів приватизації в процесах продажу державних активів.
Завдяки цим зусиллям Проєкт посилює спроможність ФДМУ розбудовувати ефективну систему управління та розпорядження державним майном, що в цілому сприяє економічному прогресу України.
Очікується, що Консультант з питань підтримки малої приватизації буде залучений до виконання завдань, що входять до сфери його/її відповідальності, з метою посилення підтримки проєктом ФДМУ та, зокрема, його регіональних представництв, у процесі підготовки підприємств до приватизації.
Адміністративно ця позиція підпорядковуватиметься керівнику групи підтримки регіональної приватизації Проєкту.
Обов’язки:
- Технічна допомога регіональному відділенню ФДМУ та наставництво його співробітників у підготовці листів-запитів/відповідей, необхідних у процесі підготовки до приватизації.
- Комунікація з представниками підприємства щодо стану підготовки документів, довідок, відстеження статусу готовності тощо.
- Перевірка документів та їх комплектності, що надійшли від підприємства до Регіонального відділення в процесі підготовки до приватизації (згідно з визначеним переліком).
- Підтримка та допомога Регіональному відділенню ФДМУ та наставництво його працівників у формуванні пакету документів, необхідних для наповнення віртуальної кімнати даних.
- Перевірка процесу наповнення віртуальної кімнати даних, підготовки та публікації аукціонного інформаційного повідомлення про приватизоване державне підприємство.
- Супровід процедур та консультаційна підтримка з питань дотримання вимог приватизаційного законодавства в процесі публікації інформаційного повідомлення та оголошення аукціону з продажу об’єктів малої приватизації.
- Консультування регіонального відділення ФДМУ та наставництво його співробітників з питань оформлення прав власності та реєстраційних документів
Мінімальні вимоги:
- Ступінь бакалавра та/або магістра в галузі фінансів, менеджменту, права або в іншій суміжній галузі
- Досвід роботи з державним сектором
- Знання корпоративної фінансової, юридичної та майнової документації
- Знання українського законодавства, пов’язаного з приватизацією та діяльністю ФДМУ
- Вміння читати, розуміти та працювати з фінансовою звітністю (BS, P&L, CF)
- Досвід організації взаємодії між різними інституційними стейкхолдерами
- Відмінні навички планування та управління часом
- Вільний рівень володіння українською, знання англійської мови – на початковому рівні, достатньому для роботи з документами
- Відмінні аналітичні навички та здатність працювати у швидкоплинному, мінливому середовищі з високою увагою до деталей
- Виняткова здатність дотримуватися дедлайнів
- Позитивні риси командного гравця із сильними навичками міжособистісного спілкування та побудови відносин
- Здатність проявляти ініціативу, працювати незалежно та орієнтуватися в умовах невизначеності
- Перевага надається кандидатам із досвідом роботи в програмах USAID.
Кандидатів просимо надсилати резюме, супровідний лист англійською мовою та 2-3 контакти для надання професійних рекомендацій на електронну адресу [email protected] не пізніше 21 лютого 2025 року. У темі листа, будь ласка, зазначте наступне: «SOERA Small Privatization Support Consultant – Application». На співбесіду будуть запрошені лише кандидати, які були відібрані у шорт-лист.