Консультант/ка з питань посилення ролі Парламенту в бюджетному процесі
ЗАВЕРШЕНО
МЕТА: пошук фахівців для надання консультаційних послуг з питань посилення ролі Парламенту, в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
ОПИС ПОСЛУГИ:
Консультант з питань посилення ролі Парламенту в бюджетному процесі займатиметься:
- Участю та координацією роботи робочої групи щодо створення Бюджетного офісу в Верховній Раді України.
- Плануванням, розробкою та імплементацією заходів Програми щодо посилення ролі Верховної Ради України в бюджетному процесі.
- Роботою з партнерами та ключовими стейкхолдерами, організацією зустрічей, консультацій.
- Координацією розробки можливих моделей Парламентського бюджетного офісу, з залученням експертів Програми та міжнародних експертів, організацією презентацій та обговорень.
ВИМОГИ ДО КОНСУЛЬТАНТА/-КИ:
- Ступінь магістра (або еквівалентний) з правознавства, міжнародного права та/або економіки.
- Досвід роботи з USAID, проєктами міжнародної технічної допомоги, Верховною Радою України, центральними органами виконавчої влади буде перевагою.
- Ґрунтовні знання про організацію і роботу парламенту, народних депутатів, парламентських процедур, залучення стейкхолдерів до процесу прийняття рішень, представницьку функцію.
- Вільне володіння українською та англійською мовами, знання інших мов буде додатковою перевагою.
Будемо раді разом із професіоналами та ціннісно-орієнтованими особистостями впливати на розвиток держави і зміцнювати демократію та парламентаризм в Україні.
СТРОКИ НАДАННЯ ЗАЯВКИ:
Пропозиції на участь у конкурсі приймаються до 18:00 16 вересня 2024 року на пошту dkolesnyk@internews.ua з обов’язковим зазначенням теми листа: «Консультант з питань посилення ролі Парламенту в бюджетному процесі».
Зворотний зв’язок планується лише з кандидатами, які будуть відібрані до співбесіди.
ВИМОГИ ДО ЗАЯВКИ
Участь у конкурсі можуть брати фізичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для фізичних осіб – до заявки додається: скан-копія сторінок паспорту (1,2 та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код.
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено конкурс (КВЕДи).
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ:
До участі в оцінці допускаються пропозиції, які:
- містять реєстраційні документи, резюме/CV та мотиваційний лист;
- заповнені українською мовою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ПЕРЕМОЖЦЯ
- Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам конкурсної документації.
Визначення переможців відбудеться після технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору та проведення співбесід з відібраними учасниками. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.