Консультанти/ки гарячої лінії з питань індексного тестування, PrEP та АРТ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SAAPF

онлайн вебінар тренінг rene-ranisch-zBoK4-I1XUM-unsplash
Консультанти/ки гарячої лінії з питань індексного тестування, PrEP та АРТ

Замовник послуг: БО «Фонд профілактики хімічних залежностей та СНІДу» в рамках проекту «ACCESS Pro: Доступ спільнот до послуг з догляду та лікування ВІЛ через сучасні інформаційні системи та кращий зв’язок з послугами, в рамках програми PEPFAR» за 100% фінансування проекту Федеральним агентством «Центри з контролю та профілактики захворювань США» (CDC) в рамках Надзвичайного плану президента США подолання ВІЛ/СНІДу (PEPFAR)» в рамках виконання умов договору про надання субгранту між БО «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» та Замовником  № 001-CDC-23 від 02.10.2023 року.

  1. Умови надання послуг та здійснення оплати:
    • Оплата послуг, зазначених в цьому оголошенні, здійснюється на основі Договору про надання послуг.
    • Вартість послуг, обумовлених Договором, визначається із часу, необхідного для надання послуг, і вартості години. Розрахунок вартості послуг наступний: Вартість години помноженої на кількість годин за одну зміну (зміна з 08:00-20:00 – 12 годин) помноженої на кількість змін за період.
    • Мінімальна, гарантована кількість змін в місяць, передбачена на одного надавача послуг – 2 зміни (2*12год. = 24 години). Максимальна можлива кількість змін в місяць, передбачена на одного надавача послуг – 4 зміни (4*12год. = 48 годин).
    • Консультування здійснюється за місцем перебування надавача послуг (територіально, бажано м. Київ та Київська область).
    • Надавач послуг надає послуги на власний ризик, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, а самостійно на власний розсуд надає замовлені послуги, для чого використовує власні засоби та матеріали.
    • За умовами Договору надавач послуг зобов’язується надати Замовнику Послуги на основі Технічного завдання (описаного нижче в оголошенні).
    • Підтвердженням фактичного надання і отримання послуг є оформлений Акт про надані послуги. Оплата послуг здійснюється за безготівковим розрахунком після їх надання та прийняття у повному обсязі та підписання Акту про надання послуг.
  1. Кількість потенційних надавачів послуг в рамках конкурсу: Планується підтримання пропозицій в кількості мінімум 5 – максимум 8-ми надавачів послуг.

Обсяг послуг, кваліфікаційні вимоги та критерії оцінки знаходяться в розгорнутому оголошенні Оголошення_Консультанти з питань індексного тестування, PrEP та АРТ

Перелік документів, які необхідно подати:

Зверніть увагу: Документи, які передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії.

Особливі умови:

  • Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Консультант з ІТ, PrEP та АРТ».
  • Термін подання документів: до 19 жовтня 2023 року, реєстрація документів завершується о 13:00. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project