Консультанти/ки на Гарячу лінію з питань індексного тестування, PrEP та АРТ
ЗАВЕРШЕНО
Замовник послуг: БО «Фонд профілактики хімічних залежностей та СНІДу» в рамках проекту «ACCESS Pro: Доступ спільнот до послуг з догляду та лікування ВІЛ через сучасні інформаційні системи та кращий зв’язок з послугами, в рамках програми PEPFAR» за 100% фінансування проекту Федеральним агентством «Центри з контролю та профілактики захворювань США» (CDC) в рамках Надзвичайного плану президента США подолання ВІЛ/СНІДу (PEPFAR)» в рамках виконання умов договору про надання субгранту між БО «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» та Замовником № 001-CDC-22 від 03.10.2022 року.
1. Умови надання послуг та здійснення оплати:
1.1. Оплата послуг, зазначених в цьому оголошенні, здійснюється на основі Договору про надання послуг.
1.2. Вартість послуг, обумовлених Договором, визначається із часу, необхідного для надання послуг, і вартості години. Розрахунок вартості послуг наступний: Вартість години помноженої на кількість годин за одну зміну (зміна з 08:00-20:00– 12 годин) помноженої на кількість змін за період.
1.3. Мінімальна, гарантована кількість змін в місяць, передбачена на одного надавача послуг – 2 зміни (2*12год.(одна зміна)=24 години). Максимальна можлива кількість змін в місяць, передбачена на одного надавача послуг – 4 зміни (4*12год.=48 годин).
1.4. Консультування здійснюється за місцем перебування надавача послуг (територіально, бажано м. Київ та Київська область).
1.5. Надавач послуг надає послуги на власний ризик, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, а самостійно на власний розсуд надає замовлені послуги, для чого використовує власні засоби та матеріали.
1.6. За умовами Договору надавач послуг зобов’язується надати Замовнику Послуги на основі Технічного завдання (описаного в оголошенні).
1.7. Підтвердженням фактичного надання і отримання послуг є оформлений Акт про надані послуги. Оплата послуг здійснюється за безготівковим розрахунком після їх надання та прийняття у повному обсязі та підписання Акту про надання послуг.
2. Кількість потенційних надавачів послуг в рамках конкурсу: Планується підтримання пропозицій в кількості мінімум 5 – максимум 8-ми надавачів послуг.
Кваліфікаційні вимоги, обсяг послуг та критерії відбору знаходяться в розгорнутому оголошенні у вкладенні! Оголошення_Консультанти з питань індексного тестування, PrEP та АРТ
3. Перелік документів, які необхідно подати:
3.1. Заповнений, підписаний та відсканований Додаток №1 до оголошення (пропозиція по оплаті послуг (грн. за годину консультування). Додаток 01_Деталізація розрахунку вартості години
3.2. Лист повідомлення про зайнятість в проектах міжнародної фінансово-технічної допомоги. Лист повідомлення щодо зайнятості в проектах
3.3. Усі документи, які вимагаються Додатком до оголошення (зокрема резюме та сертифікати).
Зверніть увагу: Документи, які передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії.
Особливі умови:
Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Консультант з ІТ, PrEP та АРТ».
Термін подання документів: до 31 жовтня 2022 року, реєстрація документів завершується о 12.00. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.
За додатковою інформацією звертатися в БО «Фонд профілактики хімічних залежностей та СНІДУ» до менеджера у соціальній сфері Міненко Тетяни Вікторівни, е-mail: [email protected].