Контент-менеджер(-ка) у спільний проєкт МОН та ЮНІСЕФ
ЗАВЕРШЕНО
- Ти — SMM-гуру, що впевнено балансує на хвилях комунікаційних трендів?
- Хочеш «підсвічувати» масштабні державні проєкти, аби змінювати на краще уявлення українців про освіту?
- Готовий(-а) до роботи з офісу у столиці — інтенсивно та креативно?
Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерство освіти та науки України (МОН) відкривають конкурс на позицію контент-менеджера(-ки), що вміло поєднує ведення соціальних платформ МОН (SMM) та — професійне створення фото-, відео-контенту для них.
Гарантуємо, що твої таланти на позиції ми готові підсилити:
- Можливістю створення якісних освітніх проєктів в Україні на найвищому рівні;
- Колективом експертів та ентузіастів своєї справи, у яких є чому навчитись та які працюють, аби зробити освітні послуги — сучасними та доступними для кожного;
- Урізноманітненням твого портфоліо та CV поважною позицією;
- Конкурентну, релевантну до завдань позиції, фінансову мотивацію за результатами конкурсу;
- Перший контракт до 31.12.2023 з можливістю (і ми хочемо так) продовження — для оформлення необхідна наявність або можливість відкрити ФОП (ІІІ група);
- Перспективою професійного зростання до рівня head of in-house production або head of SMM за результатами КРІ;
- Full-time залучення в офісі МОН у м. Київ (можливі нерегулярні оплачувані відрядження Україною відповідно до безпекової ситуації в країні);
- Додатково ти будеш радіти від — системи внутрішнього навчання (наприклад, внутрішній університет ЮНІСЕФ), оплачуваних відпусток, гуртуючих активностей від ЮНІСЕФ (наприклад, книжковий клуб та клуб розмовної англійської) та ін.
Звучить надихаюче? «Must-have» — пункти, аби ти сяяв(-ла) на позиції:
- SMM. Знаєш соціальні мережі «як свої п’ять пальців», в курсі трендів, нових інструментів та технічних оновлень (Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok, Twitter, а може вже й — Threads?)
- Київ. Проживаєш в місті Київ та готовий(-ва) до роботи в офісі МОН;
- Досвід. Маєш релевантний досвід на посаді SMM-менеджера та(або) контент-менеджера, та фотографа, відеооператора на рівні Middle (ідеально — все разом);
- ToV. Розумієшся на ToV та вмієш говорити так, аби обличчя бренду, його стиль та атмосфера легко простежувалися у кожній взаємодії з аудиторією;
- Держава. Впевнене розуміння або мінімальний досвід роботи в державних установах — буде великою перевагою (знаєш, як якісно взаємодіяти з високопосадовцями);
- Ти і є production. Ти — passioned у створенні повного циклу відео- та фото-контенту для соціальних мереж — від зйомки до обробки звуку, кольору, монтажу, ін. для новин, інтервʼю, контенту для соцмереж Facebook, YouTube, Instagram, TikTok в Figma, Photoshop, Illustrator, DaVinci, ін. редакторах;
- Командний гравець. Готовий(-а) стати підтримкою та справжнім partner-in-crime для head of SMM
- ФОП. Наявність ФОП (3 група) або можливість його відкрити.
Буде перевагою: «робоча» англійська (B2+), вміння створювати анімаційні ролики та motion-design та мотивація до роботи з темою освіти в Україні (ідеально — базове розуміння державної та освітньої сфер).
Soft-skills, які допоможуть тобі «мʼяко влитись» в команду:
- Відповідальність, дисциплінованість, тайм-менеджмент — як стиль життя;
- Problem-solving — здатність працювати в умовах форс-мажорів та критичне мислення;
- Think outside the box, креативність та ініціатива — невідʼємна частина тебе!
У твоєму змінотворчому task-list будуть:
- Залучення до розробки та реалізації SMM-стратегії та контент-плану для соцмереж МОН (план та стратегію готує head of SMM);
- Генерування ідей та створення контенту: написання текстів, розробка візуальних матеріалів, фото- та відео-контенту, ін.;
- Повний цикл створення фото- та відео-контенту для соціальних мереж МОН;
- Створення базових графічних матеріалів (пошук макетів, ілюстрацій, планування наповнення, ін.) в тісній взаємодії з дизайнерами (Figma, Photoshop, Illustrator, ін.);
- Комунікація з аудиторією у соцмережах — відповіді на коментарі, моніторинг тегів та перетворення аудиторії МОН на «бренд-лаверів» міністерства;
- Збір аналітики та робота зі стандартними метриками SMM (підписки, відписки у соціальних мережах, відповідність ЦА, кількість та якість контент-планів, ін.);
- За потреби в рамках підсилення команди — наповнення сайту МОН.
Процес рекрутингу починається із заповнення форми, а далі —
телефонна співбесіда — тестове завдання — онлайн-інтерв’ю — оффер.
Форма відкрита до заповнення до 23.08.2023 року (включно).
До зустрічі на співбесіді? Віримо у твій талант!