Контент менеджер/ка до #stop_sexтинг
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація #stop_sexтинг (провідна в Україні організація про безпеку дітей в інтернеті) запрошує в команду контент-менеджера. Більшу частину робочого часу ви будете брати участь у розробці контент-плану для різних цільових аудиторій у соціальних мережах; писати пости, готувати віжуали та анімації для соціальних мереж; налаштовувати рекламні кампанії в соціальних мережах; працювати з наповненням сайту; вести співпрацю з міжнародними та українськими партнерами щодо комунікаційних проявів у соціальних мережах. Ключовим для даної вакансії є досвід роботи у сфері SMM, створенні віжуалів та анімацій для ТікТок, володіння англійською не нижче рівня B1. Можливий розгляд віддаленої роботи, але перевага буде надана кандидатам з Києва чи області (з можливістю приїжджати раз на тиждень в офіс в Києві).
Організаційні умови роботи:
Наразі команда працює у змішаному форматі – 1 раз на тиждень в офісі, 4 дні віддалено. Кожного тижня в команді проводиться speaking club, раз на півтора місяця є запрошені гостьові лектори з різних сфер та країн світу, додатковий вихідний для всієї команди та персональні зустрічі зі складанням плану розвитку для кожного співробітника.
Робочий тиждень 40 годин.
Оплата праці щомісячна.
Основні обов’язки контент-менеджера:
1. Ведення соціальних сторінок організації (Facebook, Instagram, Tiktok, Telegram, Linkedin).
- написання текстів за матеріалами ГО, релізами, анонсами, новинами у світі тощо;
- створення анімацій для Instagram Reels та Tiktok;
- підбір та оформлення картинок (Canva, Lightroom, Photoshop тощо)
- опублікування дописів та сторіс;
- просування постів, налаштування таргетингової реклами;
- активна комунікація з партнерськими організаціями та блогерами для створення інфокампаній (акцентний напрямок у 2024 році);
- моніторинг охоплень, лайків, коментарів та іншої взаємодії з контентом, відповіді на коментарі та повідомлення.
2. Підтримка та розвиток YouTube каналу:
- опублікування відео;
- написання опису відео та внесення змін після трансляцій (за необхідності);
- моніторинг охоплень, лайків, коментарів та іншої взаємодії з контентом, відповіді на коментарі та повідомлення;
- просування відео, налаштування таргетингової реклами;
3. Ведення сайту:
- опублікування новин та інших дописів на сайті;
- оновлення інформації на сайті;
- моніторинг відвідуваності;
- комунікація з техпідтримкою з додаткових питань.
4. Загальна підтримка SMM-напрямку:
- участь у створенні контент-плану;
- аналіз основних тенденцій у сфері SMM;
- співпраця з українськими та міжнародними партнерами щодо розвитку SMM напрямку;
- збір усіх статистичних даних 1 раз на 6 тижнів для оцінки роботи спринту.
Обов’язкові компетентності та досвід:
- досвід роботи SMM- або контент-менеджером від 1 року;
- високий рівень самоорганізації, мотивації та дисципліни;
- навички роботи з партнерами та ведення перемовин;
- відповідальність, уважність до деталей, стресостійкість;
- критичне мислення;
- володіння англійською рівня В1;
- цінність роботи в команді та соціальній сфері;
- організованість, гнучкість та креативність.
Якщо ви хочете стати частиною нашої команди – заповнюйте цю форму.