Координатор/ координаторка комунікацій ГО «Львівський медіафорум»
ЗАВЕРШЕНО
Львівський медіафорум – це екосистема людей, організацій та проєктів, яка розробляє комплексні рішення для медіа та популяризує найкращі світові медіапрактики в Україні. Це наймасштабніша медійна подія у Львові та найбільша медійна конференція Центрально-Східної Європи, а ще нетворкінг для людей різних професій та світоглядів.
Ми працюємо, щоб українські ЗМІ стали «здоровими» – глобальними, професійними, етичними та спроможними.
Який наш ідеальний кандидат/кандидатка?
- орієнтований/орієнтована на співпрацю, синергію та досягнення результатів;
- комфортно почувається в середовищі змін і сам/сама за потреби їх ініціює;
- бере на себе відповідальність;
- шанобливо ставиться до людей та дедлайнів;
- виявивши проблему, пропонує рішення;
- критикує конструктивно й приймає конструктивну критику.
Що ви отримаєте?
- конкурентну заробітну плату та бонуси за результатами роботи;
- приязне робоче середовище;
- дружню й згуртовану команду, яка підтримує, допомагає, чесно і відкрито обговорює складні моменти;
- гнучкий графік роботи, який можна достосувати до власних потреб;
- підтримку у втіленні ідей та професійних цілей;
- свободу, пропорційну відповідальності.
Які обов’язки?
- координувати роботу відділу комунікацій;
- ставити завдання команді та контролювати дотримання дедлайнів;
- розробляти та реалізовувати короткострокові й довгострокові комунікаційні, маркетингові та pr-стратегії;
- інформувати цільову аудиторію про діяльність організації та окремі проєкти;
- планувати, проводити та аналізувати ефективність інформаційних кампаній;
- контролювати наповнення сайту;
- готувати комунікаційні звіти;
- прописувати технічні завдання та контролювати роботу підрядників (рекламних агенцій, друкарень тощо);
- бюджетувати комунікаційні проєкти та контролювати витрати.
Що від вас потрібно?
- досвід роботи за фахом 2+ років;
- навички організації команд та управління людьми;
- навички роботи з графікою та дизайном;
- володіння інструментами просування як у каналах класичного маркетингу (медіа, івенти, зовнішня реклама), так і вебмаркетингу (Google Adwords, SMM, Youtube, e-mail та ін.), а також методами аналізу ефективності кампаній;
- майстерне володіння українською, знання англійської — не нижче ніж Upper Intermediate.
Перевагу віддаватимемо кандидатам, які мають базу контактів у ЗМІ, державному та недержавному секторах.
Дедлайн подачі заявки — 24 жовтня 2021 року (23:59).