Координатор проекту (провідний фахівець) відділу адвокації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

баннер
Координатор проекту (провідний фахівець) відділу адвокації

Завдання проекту.

Проект «Стійкість послуг для ключових груп населення у Східній Європі та Центральній Азії» був розроблений та поданий консорціумом організацій з регіону ВЕЦА, очолюваним Альянсом громадського здоров’я та співавторами БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» Асоціація ЛЖВС у Центральній Азії та Євразійська мережа основних груп населення (EKHN), згодом вибрані як регіональні субреципієнти. Регіональні мережі туберкульозу, ECOM, ENPUD та EHRA також будуть залучені до реалізації проектної діяльності, яка розпочалася у січні 2019 року і триватиме до грудня 2021 року. Діяльність проекту охопить 14 країн СЄЦА: Білорусь, Грузію, Молдову, Казахстан, Киргизстан, Російську Федерацію, Таджикистан, Узбекистан, Україну, а також Боснію і Герцеговину, Македонію, Чорногорію, Румунію та Сербію.

 Основні обов’язки кандидата:

  1. Здійснювати загальне управління проектом “Сталість послуг для ключових груп населення в регіоні Східної Європи і Центральної Азії”, який реалізується за фінансової підтримки Глобального фонду (далі – проект); забезпечувати координацію дій основних виконавців проекту, в рамках виконання програмної діяльності. Здійснювати планування та координацію діяльності і заходів згідно робочого плану.
  2. Здійснювати операційне управління командою проекту: планування, контроль, прийняття рішень в межах повноважень у відповідності із стратегічним, операційним планом проекту.
  3. Планувати, організовувати та здійснювати адвокаційні заходи міжнародного, національного, місцевого рівнів з метою досягнення цілей проекту.
  4. Здійснювати розпорядництво бюджетом проекту за закріпленими за ним/нею лініями бюджетів.
  5. Здійснювати контроль за фінансовими, адміністративними та технічними операціями в рамках проекту, згідно політики і процедур Мережі та GF.
  6. Забезпечити виконання індикаторів проекту, згідно затвердженого робочого плану та плану моніторингу і оцінки. Забезпечувати підготовку операційного плану впровадження проекту та бюджетування відповідних коштів.
  7. Представляти та промотувати діяльності проекту на регіональному, національному та міжнародному рівнях. Створювати та підтримувати продуктивні професійні зв’язки з ключовими міжнародними, національними та регіональними партнерами. Представляти інтереси проекту та Мережі під час участі у конференціях, круглих столах, зустрічах.
  8. Розбудовувати та підтримувати мережу контактів з партнерськими міжнародними, іноземними та місцевими НУО, міжнародними та місцевими донорськими організаціями, міжнародними, іноземними та місцевими науково-дослідницькими інституціями та інститутами, міжнародними організаціями, органами державної влади та місцевого самоврядування які працюють у сфері громадського здоров’я, профілактики, лікування та соціального супроводу процесу лікування ВІЛ, ТБ, гепатитів, протидії дискримінації тощо.
  9. Проводити переговори з партнерами проекту в межах своєї компетенції. Представляти інтереси Мережі на національному та регіональному рівнях.

 Вимоги до кандидата:

 Досвід управління великими проектами у сфері громадського здоров’я, адвокації тощо.

  1. Гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко та стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації.
  2. Стратегічне мислення, системний підхід в роботі, стресостійкість, вміння працювати самостійно та у команді.
  3. Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань, ефективно планувати власний робочий час та контролювати строки виконання робочих завдань.
  4. Гарні комунікаційні навички для підтримки ефективних та професійних стосунків із партнерами Мережі. Досвід та навички проведення публічних виступів, презентацій тощо.

 Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»:

  1. Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  2. Результативність роботи та уміння працювати у команді
  3. Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  4. Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі
  5. Готовність до відряджень.

Освіта: 

Обов’язкова: щонайменше ступінь бакалавра у галузі публічного адміністрування, права, громадського здоров’я, політології, менеджменту, соціології.

Бажана: післядипломне навчання, курси з питань захисту прав людини.

Досвід: не менше 1 року аналогічного досвіду. Бажаний досвід роботи з проектами з прав людини.

Навички:

Знання мов: вільне володіння українською/російською/англійською мовами (усно/письмово). 

Додаткова інформація:

Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:

  • олачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • після проходження випробувального терміну – медичне страхування;
  • додаткові пільги, що встановлені в Організації;
  • при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Як подати заявку на участь в конкурсі: 

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист англійською та українською мовами на [email protected] до 14 червня 2019 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді. 

Зверніть увагу:

У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.

Контактна особа: Вікторія


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project