Координатор проекту з покращення якості адмінпослуг
ЗАВЕРШЕНО
SKL International оголошує конкурс на посаду Координатора проекту для впровадження Програми «U-LEAD з Європою» – програми для України з розширення прав та можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку, фаза впровадження.
Роль координатора проекту:
• Забезпечення контролю та надання настанов відділам з питань логістики та підтримки проекту на центральному, регіональному та місцевому рівнях.
• Забезпечення ефективного обігу фінансових та адміністративних документів, доступу до них та архівування Стокгольмським офісом.
• Надання підтримки роботи офісу проекту в Києві та в регіональних центрах та забезпечення сталого та ефективного функціонування всіх процесів роботи офісів.
• Надання підтримки при реєстрації проекту в Україні та забезпечення дотримання всіх відповідних юридичних та фінансових зобов’язань, які мають відношення до адміністративних та логістичних аспектів проекту.
• Забезпечення адміністративної підтримки тренінгів, робочих нарад команди та заходів з обміну досвідом між громадами в Україні.
• Координація процесів місцевих закупівель під контролем Стокгольмського офісу, в т.ч. роботи над технічними завданнями, рекламних заходів, отримання та обробки тендерних пропозицій, спілкування з учасниками тендерів.
• Проведення координаційної роботи з постачальниками (перевірка рахунків, контроль якості, дотримання термінів, тощо).
• Участь в процесі рекрутингу персоналу на місцевому рівні, в т.ч. розміщення оголошень, отримання та обробки заяв, спілкування з кандидатами.
• Координація контрактів короткострокових та довгострокових експертів. • Участь в обговореннях команди щодо діяльності проекту та проектного планування.
Вимоги до кандидата:
• Відповідний рівень вищої освіти, як мінімум диплом бакалавра у відповідній галузі;
• Мінімум 5 років досвіду у наданні логістичної та адміністративної підтримки, бажано в контексті міжнародної співпраці або проектів з консультування;
• Досвід в організації та виконанні плану проекту, управлінні та адміністративних процесах, а також у впровадженні процесів діловодства;
• Досвід роботи у закупівлях та з постачальниками;
• Досконале володіння програмами MS Office та впевнене користування комп’ютером, Інтернетом та соціальними мережами;
• Вільне володіння англійською та українською мовами.
Інші відповідні навички та досвід:
• Розуміння відповідної юридичної та фінансової структур в Україні щодо питань, пов’язаних з адмініструванням проекту;
• Обізнаність та інтерес до питань місцевого самоврядування та процесів проведення реформ в Україні;
• Досвід онлайн комунікацій;
Компетенції:
• Цілеспрямованість та вміння працювати ефективно при обмеженому керівництві та контролі;
• Розвинені організаторські навички та уміння виконувати декілька завдань одночасно, координувати велику кількість осіб та видів діяльності, контролювати деталі та розставляти пріоритети самостійно;
• Розсудливість та спроможність реагувати з гнучкістю в динамічному середовищі та умовах дефіциту часу;
• Спроможність ведення ефективних перемовин, узгоджувати дії з іншими та встановлювати продуктивні, ефективні взаємовідносини;
• Спроможність працювати професійно та чесно, та залишатись неупередженим та об’єктивним;
• Спроможність ефективно працювати в міжнародній команді;
• Компетенції в питаннях управління ризиками;
• Відмінні навички спілкування (письмового та усного), звітування та презентацій.
Заявку на участь у конкурсі необхідно подати до 26 березня 2018 року:
a) Коротке обґрунтування відповідності кандидата вимогам цієї посади (не більше однієї сторінки формату A4).
b) Актуальне резюме із зазначенням відповідного досвіду та кваліфікацій.
c) Зазначення того, коли кандидат зможе приступити до виконання обов’язків та підтвердження того, що консультант зможе працювати над проектом на умовах повної зайнятості до кінця першої фази.
Пропозиції та запитання надсилайте на адресу електронної пошти: [email protected]
Детально про вакансію читайте українською та англійською.