Координатор проєкту HealthLink в м. Київ
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «100 відсотків життя. Київський регіон» оголошує конкурс на посаду “Координатор проєкту HealthLink”.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЄКТ: https://www.100lifekyiv.org/post/healthlink
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
- Організовує роботу по реалізації цілей та завдань проекту та здійснює керівництво проектом.
- Інформує фахівців, що задіяні у реалізації проекту про основні цілі та завдання, ключові вимоги до реалізації проектної діяльності в рамках напрямку.
- Формує завдання/плани для кожного з фахівців, що задіяні у реалізації напрямку із зазначенням кількісних показників.
- Здійснює поточний контроль за виконанням, поставлених завдань кожним фахівцем, задіяним реалізації проекту.
- Проводить зустрічі з персоналом проекту з метою постановки завдань та контролю за їх виконанням (не рідше ніж раз на тиждень).
- Здійснює аналіз виконання індикаторів проекту та досягнення цілей та завдань напрямку (не рідше одного разу на місяць).
- Вживає необхідних дій для вирішення поточних проблем та корегування діяльності персоналу для досягнення належних результатів в ході реалізації діяльності.
- Проводить верифікацію надання послуг (не рідше ніж раз на півріччя).
- Здійснює вибірковий контроль заповнення первинної документації фахівцями, задіяними в реалізації напрямку, відповідно до стандартів та вимог Донора, вживає необхідних дій для дотримання стандартів.
- Проводить навчання персоналу, задіяного в реалізації проекту, надає технічну допомогу.
- Здійснює поточне інформування фахівця з управління проектами та програми у сфері матеріального (нематеріального) виробництва організації щодо стану виконання індикаторів проекту, готує пропозиції по вирішенню проблемних питань та підвищенню ефективності реалізації проекту.
- Підтримує постійний зв’язок з медичними установами та організаціями, що дотичні до сфери реалізації проекту.
- Вживає заходів по негайному усуненню причин та умов, що створюють перешкоди чи ускладнюють виконання обов’язків персоналом проекту та повідомляє про це фахівця з управління проектами та програми у сфері матеріального (нематеріального) виробництва організації.
- Вживає адвокаційних заходів по вирішенню проблемних питань та/або усуненню бар’єрів для досягнення цілей та завдань проекту.
- Готує звіт по проекту.
- Управляє фінансами напрямку (баджетхолдер), авторизує платежі в межах бюджету напрямку.
- Бере участь у робочих зустрічах в межах проекту та робочих зустрічах організації.
ОСНОВНІ ВИМОГИ:
- бажаний досвід соціальної роботи у НУО;
- вища освіта;
- знання в сфері соціально небезпечних захворювань будуть перевагою;
- розуміння особливостей клієнтів з хронічними захворюваннями;
- впевнений користувач Windows, Internet, MS Office (WORD, EXCEL).
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
- толерантне ставлення до представників будь-яких осіб, не залежно від діагнозу, віросповідання, політичних вподобань, приналежності до раси або національності, сексуальної орієнтації та гендерної ідентичності, тощо;
- високий рівень відповідальності;
- вміння планувати та виконувати заплановане вчасно,
- дисциплінованість.
-
Складене лише українською мовою
-
В файлі MS Word або PDF
-
Містить дату народження
-
ПІБ написано повністю, згідно паспорту
-
Вказані особисті контакти: номер телефону та e-mail
-
Зазначено досвід роботи
-
Зазначено дані про освіту
-
телефонна співбесіда із кандидатами, відібраними за резюме;
-
співбесіди з відібраними кандидатами.