Координатор робочої групи з питань сільського розвитку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Chemonics logo
Координатор робочої групи з питань сільського розвитку

Проект USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» (Агросільрозвиток) шукає координатора Робочої групи з питань сільського розвитку Офісу підтримки реформ при Міністерстві аграрної політики та продовольства України.

Завданням робочої групи буде розробка політики, спрямованої на стимулювання і сприяння створенню сприятливих умов для підвищення добробуту та якості життя сільських мешканців, збалансованому розвитку сільських територіальних громад, формуванню економічного середовища для розвитку аграрного та суміжного бізнесу, розширенню підтримки та розвитку дрібного підприємництва на селі, а також покращенню вміння та навичок сільського населення, підвищенню його обізнаності щодо необхідності реформ децентралізації, сільського розвитку на основі лідерства громади, а також збереження місцевих традицій і культурної спадщини.

Основні обов’язки координатора і кваліфікаційні вимоги викладені нижче. Відбір фахівців здійснюватиметься на конкурсних засадах із залученням представників Мінагрополітики та Проекту ЄС «Підтримка впровадження сільськогосподарської та продовольчої політики в Україні».

Обов’язки координатора:

  • Здійснювати оперативну координацію робочою групою з питань сільського розвитку;
  • Координувати розробку законодавчо-нормативних актів з питань сільського розвитку та розробку пілотних ініціатив щодо розвитку сільських громад;
  • Координувати і забезпечувати відповідну технічну підтримку робочої групи, залучення і участь представників державних, приватних і громадських організацій;
  • Здійснювати координацію співпраці робочої групи з питань сільського розвитку з іншими робочими групами Офісу підтримки реформ Мінагрополітики та донорськими організаціями у визначенні пріоритетів реформ, розробки детальних планів роботи і підтримки їх реалізації;
  • Відслідковувати відповідність напрямків дій робочої групи щодо узгодження зі Стратегією і Планом дій по сільському господарству і розвитку сільських територій (2020);
  • Забезпечувати комунікації між усіма зацікавленими експертами з питань розвитку сільських територій, публічність проведення заходів, організацію дискусій та обговорень із залученням громадськості;
  • Координувати проведення семінарів, круглих столів, конференцій і консультаційних форумів для залучення зацікавлених сторін з ключових питань політики сільського розвитку;
  • За потреби виконувати інші завдання, пов’язані з організацією діяльності робочої групи та Офісу підтримки реформ.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Вища освіта у сфері економіки сільського господарства, менеджменту, державного управління або суміжних дисциплін;
  • Відмінні навички письмового та усного спілкування;
  • Вільне володіння українською мовою (вільне володіння англійською мовою вітається);
  • Детальне знання питань державної політики, пов’язаної з сільським розвитком;
  • Щонайменше десять років професійного досвіду роботи у державному, приватному і/або громадянському секторі;
  • Практичні знання та досвід у сфері законодавства з питань аграрної політики, зокрема щодо сільського розвитку;
  • Добре знання сільськогосподарської та продовольчої політики країн – членів ЄС та інших держав, зокрема в сфері сільського розвитку;
  • Практичний досвід роботи з українськими громадськими інститутами та міжнародною спільнотою донорів у плануванні та реалізації проектів і програм.

Координатор буде підпорядкований Керівнику Офісу підтримки реформ та Заступнику міністра, який відповідає за питання сільського розвитку. Як працівник компанії Chemonics International, яка виконує проект USAID «Агросільрозвиток», координатор буде підпорядкований Керівникові цього проекту або призначеній ним особі.

Період роботи

Координатор робочої групи з питань сільського розвитку буде відібраний на конкурсних засадах. Очікується, що з ним буде укладений контракт на 12 місяців (із випробувальним терміном). Поновлення цього контракту на наступний 12-місячний період залежатиме від результативності роботи і прогресу, досягнутого у впровадженні плану роботи робочої групи.

Зацікавлених кандидатів просимо подавати резюме до 12 грудня 2016 р. на адресу: [email protected].

 


Останні публікації цього розділу:

Молодший/ша фахівець/чиня проекту з відновлення водопостачання

Послуги асистента/ки проєктної команди

Фахівець/фахівчиня проекту з відновлення водопостачання / Shelter and WASH Officer

Фахівець/чиня відділу розвитку альтернативної енергетики / Shelter and Infrastructure Officer

Вакансія: Health Support Coordinator, NOC, FTA, DS-Dnipro, Nationals only

Старший/а Спеціаліст/ка зі Звітності / Senior Reporting Associate