Координатор/ка DLC

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ICF_savED

тренінг вебінар
Координатор/ка DLC

Міжнародний благодійний фонд savED (надалі – фонд) – це українська благодійна організація, створена в липні 2022 року для реагування на нагальні потреби освітньої галузі, яка серйозно постраждала від російської агресії. savED була однією з перших українських організацій, яка безпосередньо взаємодіяла з постраждалими від війни та нещодавно звільненими громадами для проведення оцінки потреб в освітньому секторі та підготовки приблизних обчислень збитків, завданих українським закладам освіти (школам, дитячим садочкам, закладам професійної та вищої освіти). Основна мета фонду в 2025 році – відновлювати життя в громадах, які постраждали від війни, через освітні, соціальні та інфраструктурні рішення.

Фонд оголошує збір пропозицій на надання послуг Координатора DLC (Digital Learning Centres).

Зацікавлених кандидатів просимо відправляти свої пропозиції на електронну адресу [email protected] з темою листа “Координатор DLC до savED”. Пропозиція має включати резюме кандидата.

Пропозиції будуть прийматись до 28 лютого 2025 року, до 18:00 (Київський час). Тільки відібрані кандидати отримають повідомлення в рамках даного оголошення.

Очікуване навантаження: 100%

Обов’язковою умовою є зазначення бажаного рівня заробітної плати у вашій заявці.

Основні обов’язки:

  1. Координація роботи екосистеми Вуликів savED
    • Загальне управління та моніторинг поточної роботи центрів.
    • Координація роботи лідера спільноти тьюторів (планування онбордингу, відбору, адаптації та навчання тьюторів).
  2. Аналітика і звітність
    • Зведення та оновлення даних щодо роботи всіх центрів.
    • Формування профілів Вуликів на основі їхніх потреб та сильних сторін.
    • Планування та оцінка ефективності роботи центрів і освітніх програм (у співпраці з аналітичним відділом).
  3. Змістові програми
    • Координація роботи експерта з неакадемічних програм (створення і запровадження неакадемічних програм для учнівства та освітян).
    • Впровадження та моніторинг позашкільних активностей з огляду на потреби громад.
    • Тісна співпраця з керівником академічних активностей щодо впровадження їх у Вуликах.
  4. Розширення мережі центрів
    • Залучення до запуску нових центрів (34 у 2025 році – у співпраці з відділом впровадження ініціатив фонду).
  5. Фінансова і стратегічна підтримка
    • Участь у пошуку фінансування для поточних та нових центрів (співпраця з фандрейзинговим відділом).
    • Розробка стратегій для довготривалої підтримки роботи центрів.
    • Ведення графіку фінансової підтримки роботи центрів з боку фонду. Визначення пріоритетності для продовдення такої підтримки або її припинення.
    • Розробка та адвокування серед адміністрацій закладів освіти моделі самостійного функціонування центрів за відсутності чи мінімального зовнішнього фінансуування.
  6. Партнерства та адвокація
    • Взаємодія з місцевими громадами, владою та донорами.
    • Формування партнерських зв’язків для підтримки центрів.
    • Адвокація продукту “Вулик” на комунікаційних майданчиках (форуми, конференції, Освітній кластер тощо). 

Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються фізичні особи – підприємці усіх форм власності, які відповідають наведеним кваліфікаційним вимогам:

  • освіта вища, рівень магістр або бакалавр;
  • вільне володіння українською мовою; знання англійської мови рівень А2-B2;
  • досвід роботи з дітьми та підлітками;
  • відмінні комунікаційні навички та вміння налагоджувати партнерства;
  • досвід реалізації проєктів в громаді;
  • ініціативність та організованість;
  • відповідальність і стресостійкість;
  • гнучкість і готовність навчатися;
  • навички роботи з технічним обладнанням центру (комп’ютер, принтер, сканер, проєктор, інше);
  • знання програмного забезпечення (основний пакет програм Windows);
  • вміння організовувати і, за потреби, модерувати зустрічі в онлайн або офлайн форматі (знання функціоналу ZOOM \ Meet та ін);
  • навички координування роботи команди;
  • розуміння освітньої системи України.

Пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:

– фізична особа – підприємець (ФОП) – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків.

Надсилаючи заявку, кандидат дає згоду на обробку персональних даних.

Примітка щодо запобігання сексуальній експлуатації та нарузі: 

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. МБФ «СЕЙВД» впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та внутрішніх правил і положень організації.


Останні публікації цього розділу:

Розробник/ця навчальних матеріалів в ENGin (25-30 годин/тиждень)

Послуги з організації складського господарства (Запоріжжя, Миколаїв)

Послуги експерта/-ки з розвитку організаційної спроможності та стійкості жіночих НУО

Фасилітатор/ка Рад ВПО в Одеській області

Рекрутер/ка

Послуги фінансового менеджера/ки