Координатор/ка гарячої лінії

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Olga Golovka

Garyacha-liniya
Координатор/ка гарячої лінії

«Елеос-Україна» — громадська неприбуткова організація заснована у 2014 р. — всеукраїнська неурядова мережа, яка є платформою взаємодії неурядових організацій, релігійних громад, державного сектору, працює на демократичних цінностях та поза будь-якими видами дискримінацій з метою розв’язання соціальних проблем, у тому числі у культурній та освітній сферах.

Ми шукаємо координатора/ку гарячої лінії, який/а допоможе нам реалізовувати проєкт «Мости Надії: Підтримка для Прифронтових Громад». Впроваджуємо у партнерстві зі Спілкою Робітничих Самаритян Німеччини (ASB) за фінансової підтримки Aktion Deutschland Hilft.

Обов’язки:

  • Забезпечення належного функціонування гарячої лінії;
  • Забезпечення надання достовірної інформації бенефіціарам: підготовка та оновлення скриптів та шаблонів відповідей відповідно до актуальної інформації діяльності організації;
  • Здійснення збору і попередньої обробки інформації, що надходить на гарячу лінію від бенефіціарів та внесення в СRM/електронну базу даних організації;
  • Отримання зворотного зв’язку щодо виданої допомоги;
  • Складання графіків чергування та забезпечення їх дотримання (50% зайнятості, 4 години на день; 20 годин на тиждень).
  • Забезпечення взаємодії з командою проєкту;
  • Забезпечення швидкої передачі інформації про нові кейси або нестандартні ситуації.
  • Координація прийому, реєстрації та передачі скарг у відповідні підрозділи організації, моніторинг рішень; контроль строків їхнього розгляду та аналіз повторюваних звернень.
  • Переадресація клієнтів до послуг чи інформації, якої вони можуть потребувати;
  • Підготовка щотижневих та місячні звітів про діяльність гарячої лінії згідно вимог керівництва та/або донора.

Вимоги:

  • вища/неповна вища освіта;
  • досвід консультування з соціальних або інших відповідних питань;
  • досвід телефонного консультування та\чи консультування в чаті є перевагою;
  • вільне володіння українською мовою;
  • гарні комунікаційні навички, у тому числі вміння комунікувати з людьми, які перебувають у стресі;
  • поважне ставлення до клієнтів;
  • досвід роботи з комп’ютером;
  • бажання навчатися та набувати нових навичок.

Умови співпраці:

  • офіс в Києві;
  • конкурентна оплата праці.

Як податись на вакансію: надсилайте своє резюме на електронну пошту: [email protected] до 1 травня 2025 року, до 12:00 за Києвом, зазначивши в темі листа «Резюме на вакансію: координатор/ка гарячої лінії».


Останні публікації цього розділу:

Постачальник сервісу з оновлення структури та дизайну веб-сайту

Ментор/ка програми (Житомирська обл.)

Cпеціаліст/ка з моніторингу та оцінки

Cтарший/а спеціаліст/ка з комунікацій

Тренер/тренерка