Координаторка моніторингу / Адміністраторка гуманітарних проєктів

Зафіксувати у Google календарі!


резюме
Координаторка моніторингу / Адміністраторка гуманітарних проєктів

Резюме – Координаторка моніторингу/Адміністратор гуманітарних проєктів.

Велієва Анастасія 

Контакти: +380 (93) 842-72-41

e-mail:  [email protected] 

м. Дніпро, дистанційна робота, готова до відряджень-супровід гуманітарних програм з виїздом в зони підвищеної небезпеки. 

З 05.05.2022 року зареєстрована як ВПО в м. Дніпро. Водійське посвідчення категорія А/В. Власне авто KIA RIO. Зареєстровано ФОП (єдиний податок 3 група.). Досвід співпраці з громадським сектором понад 20 років, технічне обладнання та офіс з обладнанням для навчання у м. Дніпро. 

Адміністраторка проєкту/Бізнес-консультантка /Координаторка моніторингу

Планування роботи проєктів

Взаємодія та координація роботи співробітників

Допомога потенційним одержувачам гранту в складанні плану та звітності

Координатор проєктів

Адміністрування – Контроль і моніторинг реалізації проєкту, взаємодія з партнерами проєкту (місцева адміністрація та медичні заклади)Збір та обробка необхідної для проєкту інформації від місцевих жителів / органів самоврядування та інше.

Організація та обробка даних – Евакуація людей з окупованих територій

Організація та адміністрація центру допомоги ВПО та постраждалим у зв’язку з військовою агресією Рф проти України

Організація та адміністрування гуманітарної допомоги

Організація консультаційних центрів

Організація освітніх заходів

Юридичні консультації

Інформаційно ресурсні консультації

Бізнес консультації

Навчання онлайн/офлайн

Відновлення/заснування підприємницької діяльності

Проведення навчальних модулів у форматі онлайн/офлайн, індивідуальні консультації з ведення бухгалтерії для представників спільнот ВПО, в тому числі консультації з бухгалтерії та звітності, що стосується реалізації проектів від держави та грантів від міжнародних донорів. Розробка методичних матеріалів(підприємницька діяльність, бухгалтерський облік, ресурси та інше). Надання консультацій з питань ведення бізнесу, фінансового планування, комп’ютерної грамотності, лідерства, гендерних, та інших питань, які посилять конкурентоспроможність ВПО при пошуку роботи, а також є актуальними для започаткування та розвитку самозайнятості/бізнесу.

Досвід роботи

2003-2011 р. ГО « Фонд сприяння розвитку місцевого самоврядування в м. Бердянськ».

  • Спеціаліст по зв’язках з громадськістю та пресою. – Координатор проектів.
  • Організація взаємодії та створення звітності між органами державного управління, партіями і громадськими організаціями.
  • Робота зі ЗМІ на предмет політичного процесу, координація зав’язків.
  • Робота з підготовки спеціалізованих міжнародних конференцій, виставок, семінарів.
  • Управління підрозділом маркетингу, контроль, мотивація персоналу, забезпечення ефективної взаємодії з підрозділами компанії.
  • Бюджет. – Звітність. – Організація та управління виборчими штабом.

2011 – 2025 р. (та по сьогодні) ТОВ «Евент-Плюс» (консалтингова компанія та професійний навчальний центр)

  • Директор (Засновник)
  • Управління підприємствами.
  • Викладач; бухгалтерський облік, керування бізнесом та проектування бізнес – плану.
  • Керівництво.

2015-2022 р. Регіональний координатор – Запорізька, Донецька та Дніпропетровська області.

2016-2022 р. Експерт з підприємницької діяльності. 

Програма малих грантів для започаткування або відновлення підприємницької діяльності оголошена в межах реалізації Проектів. «Швидке реагування на соціальні та економічні проблеми внутрішньо переміщених осіб в Україні» та «Економічне і соціальне відновлення Донбасу», що впроваджуються ПРООН за фінансової підтримки Уряду Японії і в партнерстві з Урядом України, регіональною та місцевою владою. Програму малих грантів для започаткування або відновлення підприємницької діяльності, що Сторінка 2 адмініструє БФ «Творчий центр ТЦК» у партнерстві з ГО «Всеукраїнська організація зі справ вимушених переселенців.

  • Обов’язки: Робочі виїзди в межах проекту в населені пункти території: Донецької області, Запорізької області, Дніпровської області. – Організація інформаційних зустрічей, тренінгів та розробка навчальних матеріалів. – Розгляд заявок на гранти (аналіз відбір супровід). – Моніторинг видачі та закриття грантів. – Робота з базою даних бенефіціарів. – Здійснення моніторингових візитів до одержувачів грантів. – Підготовка необхідної документації . – Моніторинг інформації грантоотримувачів. – Технічна підтримка бенефіціарів.

2016-2025 р. (та по сьогодні) ГО «Суспільна Інтеграція»

Голова правління 

  • Організація та адміністрування гуманітарної допомоги

2023-2025 р. (по сьогодні)

«Відновлена діяльність ФОП з надання послу «Центр Бізнес- консультування та навчання BKN»

Організація консультаційних центрів

Організація освітніх заходів

Юридичні консультації

Інформаційно ресурсні консультації

Бізнес консультації

Навчання онлайн/офлайн

Відновлення/заснування підприємницької діяльності


Останні публікації цього розділу:

Комунікаційний/а координатор/ка програми

Комунікаційний/а асистент/ка програми

Спеціаліст/ка відділу по роботі з персоналом та адміністрування

Спеціаліст/ка з кадрових питань

Проєктний/а менеджер/ка у відділ Енергетики

Фахівець/чиня у відділ Енергетики