Координатор/ка проекту (фахівець/чиня) аналітичного відділу у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»
ЗАВЕРШЕНО
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади координатора/ку проекту (фахівця/чиню) аналітичного відділу.
Команда БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.
Основні обов’язки кандидата:
- Координація реалізації проектної діяльності по впровадженню модулів інформаційної системи соціально-значущих хвороб (ІС СЗХ) в пріоритетних регіонах проектів.
- Координація програмної активності шляхом комунікації з національними стейкхолдерами (узгодження календарного плану впровадження модулів ІС СЗХ) та взаємодії з представниками лікувальних закладів на регіональному та центральному рівнях.
- Участь в підготовці та фасилітації тренінгів по використанню модулів ІС СЗХ в пріоритетних регіонах.
- Опрацювання потреб у необхідній комп’ютерній техніці, мережевого устаткування та координація процесу технічного оснащення лікувальних закладів, в яких передбачено впровадження модулів ІС СЗХ.
- Моніторингові візити (у т.ч. технічної підтримки) в лікувальні заклади впровадження модулів ІС СЗХ.
- Моніторинг повноти та своєчасності наповнення бази даних ІС СЗХ.
- Участь у підготовці та написанні звітів, планів, опрацюванні запитів по проекту.
Вимоги до кандидата:
Освіта: вища освіта у сфері громадського здоров’я, менеджменту, в інших релевантних до обов‘язків кандидата сферах або повна вища медична освіта.
Досвід: досвід роботи в сфері громадського здоров’я, менеджменту, в інших релевантних до обов‘язків кандидата сферах від 3-х років, для лікарів – медичного стажу не менше 3 років.
Навички:
- Навички управління проєктами міжнародної технічної та/або благодійної допомоги.
- Навички планування та моніторингу реалізації поставлених завдань.
- Практичні навички тайм-менеджменту в реалізації виконання етапів робочого плану.
- Навички роботи в умовах багатозадачності, стресостійкість.
- Навички з організації зустрічей, написання коротких нотаток щодо прийнятих рішень та контроль за їх виконанням.
- Навички з організації тренінгів та навчальних сесій.
- Комунікаційні, переговорні навички.
- Навички написання проєктних пропозицій, звітів відповідно з вимогами донорів.
- Обізнаність щодо нормативно-правової бази з питань ВІЛ-інфекції/СНІДу, туберкульозу, ЗПТ, гепатитів буде перевагою.
- Високий рівень навичок роботи з ПК: Microsoft Word, Excel, PowerPoint.
Знання мов: вільне володіння українською (усно/письмово). Володіння англійською мовою не нижче рівня Upper-intermediate (усно/письмово) буде перевагою.
Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»
- Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
- Результативність роботи та уміння працювати у команді
- Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
- Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.
Додаткова інформація:
Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:
- оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
- після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
- додаткові пільги, що встановлені в Організації;
- при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.
Як подати заявку на участь в конкурсі:
Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] до 22 вересня 2022 року.
У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.
Кінцевий термін подання резюме: 22 вересня 2022 року.
За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.
Зверніть увагу:
У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.