Координатор/ка проєкту
ЗАВЕРШЕНО
ГО “Зв’язок” уже 5 років реалізує проєкти, які розвивають громади через спорт, освіту і творчість, а також сприяють втіленню ініціатив мешканців та мешканок різних міст України. Наша місія – реалізація та захист прав і свобод людей, задоволення суспільних, економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів громадян та громадянок.
ГО “Зв’язок” оголошує конкурсний відбір на посаду “Координатор/ка проєкту” (м.Миколаів)
Основною метою діяльності Координатора/ки є організація діяльності хабу для жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства, та жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства з метою посилення їх фінансової незалежності та розкриття потенціалу.
ГО шукає кваліфікованого(ну), вмотивованого(ну) координатора(ку) для керівництва та посилення ролі хабів в сфері розвитку громадських організацій та підвищення продуктивності партнерських організацій у сфері реалізації програм та адвокації, з метою просування ґендерної рівності в Україні та посилення економічної спроможності жінок.
Координатор(ка) проекту підтримуватиме та залучатиме команду Хабу для реалізації намічених планів, розвиватиме та підтримуватиме відносини з партнерськими організаціями та зацікавленими сторонами з метою розвитку економічної спроможності жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства, та жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства з метою посилення їх фінансової незалежності та розкриття потенціалу.
Діяльність координатора проекту має сприяти посиленню ефективності національних та регіональних платформ, мереж і альянсів з метою формування і впровадження в Україні політики, чутливої до ґендерних аспектів.
Обов’язки:
- Здійснювати тактичне планування та менеджмент проекту, включаючи наглядання за
- роботою персоналу проекту, адміністрування проекту.
- Надавати описові звіти по проекту та додатки до фінансового звіту, інші звіти за
- потребою.
- Відповідати за якість, ефективне використання ресурсів, своєчасність заходів,
- передбачених проектом.
- Співпрацювати та залучати експертів до проведення консультацій з організаційного
- розвитку партнерських організацій та проведення оцінки продуктивності організації (OPI).
- Регулярно надавати звіти про хід реалізації проекту та брати часть у дистанційних
- нарадах.
- Представляти інтереси проекту у взаємовідносинах з органами влади та іншими
- зацікавленими організаціями.
Вимоги до кандидата(-ки):
- Ступінь бакалавра, пов’язаний з управлінням персоналом, бізнесом.
- Мінімум 3 роки професійного досвіду у сфері бізнесу/консалтингу.
- Глибоке знання специфіки регіону (Миколаівська);
- Досвід керування проєктами від 1-го року (досвід в міжнародних організаціях буде перевагою);
- Глибоке розуміння тенденцій ринку зайнятості України.
- Досвід публічних виступів, проведення презентацій та ведення перемовин.
- Відмінні навички роботи з Microsoft Office, а також соціальними мережами, дистанційними формами зв’язку.
- Відрядження по області.
Особисті якості:
- Особиста проактивність та висока мотивація.
- Відмінні комунікаційні навички.
- Вміння працювати в команді для досягнення організаційних цілей.
Пропонуємо:
- Цікаву динамічну роботу на користь українського суспільства та населення;
- Роботу в дружній команді;
- ФОП та конкурентну заробітну плату;
- Роботу в комфортному офісі в центрі м. Миколаів
Подача резюме:
Своє резюме та мотиваційний лист надсилайте на [email protected]. В темі листа ОБОВ’ЯЗКОВО вкажіть назву вакансії – “Координатор/ка проєкту”. Листи без назви вакансії в темі або без мотиваційного листа не розглядаються. Телефон для довідок: 066 770 5257.
Відбір кандидатів:
Відбір буде здійснюватися за допомогою телефонних або особистих співбесід із кандидатами. В рамках відбору ми можемо попросити вас виконати пробні завдання, а також надати контакти рекомендателів.
ГО «Зв’язок» зв’яжеться із відібраними кандидатами(-ками). Надсилаючи резюме, ви погоджуєтесь на обробку та зберігання ваших персональних даних згідно законодавства України про захист персональних даних.