Координатор/ка проєкту

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Fedir

тренінг менеджер телефон
Координатор/ка проєкту

Український фонд «Благополуччя дітей» – одна із найстаріших організацій у сфері захисту інтересів дітей в Україні. Ми прагнемо, аби кожна дитина зростала щасливою та в безпеці завдяки підтримці обізнаних дорослих.

В умовах війни ми зосереджені на підтримці життєвої стійкості, формуванні «м’яких» навичок, убезпечення дітей від насильства у цифровому середовищі та наданні гуманітарної і соціально-психологічної допомоги дітям, батькам, освітянам. 

І ми шукаємо в команду регіонального координатора/координаторку проєкту у м. Дніпро, який/яка допоможе здійснювати проектну діяльність в Дніпропетровській області згідно плану реалізації проєкту ««Комплексна гуманітарна допомога постраждалим від конфлікту жителям України та громадянам третіх країн в Україні, Польщі, Румунії та Молдові» (No. K-EUM-2023-9004, AA reference number: F-PF-2-321.50/UKR/Reg/DIAKONIE/2023/01), що впроваджується благодійними організаціями Український фонд «Благополуччя дітей» та Diakonie Katastrophenhilfe (Німеччина) за фінансування Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.

В рамках цього проєкту в Дніпропетровській області заплановано здійснення відбору та надання грошової допомоги найвразливішим родинам ВПО з дітьми; проведення групових психоедукаційних занять для дорослих і дітей з родин, які були розділені через війну в Україні; надання індивідуальних психологічних консультацій родинам з дітьми.

Щоб приєднатися до нашої команди, ви повинні мати досвід в управлінні людьми, гарні організаторські та комунікативні навички, а також поділяти наші цінності (ось вони: https://cutt.ly/s6zr3iD). 

Ваші ключові обов’язки:

  • Координувати реалізацію проєкту в регіоні проекту згідно з планом його реалізації
  • Брати участь у формуванні регіональної команди проєкту (інтерв’юерів, які здійснюватимуть перевірку документів та інтерв’ювання бенефіціарів проєкту; фахівців, які надаватимуть соціально-психологічну підтримку сім’ям ВПО з дітьми та ін.) та координувати її роботу;
  • Організовувати та забезпечувати реалізацію всіх заходів проєкту в регіоні
  • Контролювати документальне оформлення співпраці Фонду та співробітників, експертів проєкту в регіоні (договори, акти)
  • Представляти проєкт в регіоні, поширювати інформацію про його реалізацію, співпрацювати з органами місцевої влади, організаціями громадянського суспільства та ЗМІ
  • Узгоджувати свою роботу з офісом Фонду та забезпечувати виконання наказів та розпоряджень керівництва
  • Відповідати за збереження матеріальних цінностей, отриманих для реалізації проєкту (планшети, ноутбуки, банери тощо), забезпечувати повернення матеріальних цінностей в збереженому вигляді
  • Проводити поточний моніторинг ходу виконання Програми та результатів, передавати отриману інформацію відповідальній особі проєкту
  • Брати участь у заходах Фонду, пов’язаних з реалізацією проєкту
  • Вести документообіг, що стосується реалізації проєкту і своєчасно передавати документи до центрального офісу Фонду (оригінали рахунків, накладних, актів, списки учасників, анкети моніторингу тощо)
  • Забезпечувати формування позитивного іміджу проєкту в регіоні з урахуванням місцевої специфіки та корпоративного іміджу Фонду
  • Готувати та надавати усі необхідні звіти про свою діяльність проєкту в регіоні керівникові проекту

Ключовими показником ефективності будуть своєчасне та ефективне проведення запланованих заходів та  досягнення індикаторів проєкту.

Підпорядковується безпосередньо керівниці проєкту.

Необхідна кваліфікація і досвід:

  • вища освіта (менеджмент, гуманітарні науки, адміністрування або суміжні галузі);
  • не менше 3-х років досвіду роботи на керівній посаді (координатор напряму, менеджер, керівник проєкту  тощо);
  • досвід реалізації гуманітарних проєктів та співпраці з державними або громадськими організаціями і міжнародними донорами буде перевагою
  • гарні комунікативні та організаторські навички, здатність працювати в команді;
  • грамотна письмова та усна українська мова;
  • знання англійської мови буде перевагою;
  • навички тайм-менеджменту, робота з чіткими дедлайнами;
  • впевнений користувач ПК;
  • уважність до деталей, організованість, відповідальність.

Умови роботи:

  • з лютого 2025 року по червень 2026 року;
  • повна зайнятість;
  • готовність до відряджень до м. Київ;
  • оплата за результатами співбесіди.

Ми пропонуємо: 

  • офіційне працевлаштування;
  • можливість змішаного формату роботи;
  • команду однодумців, відданих своїй справі;
  • професійне та особистісне зростання – ми не дамо вам стояти на місці;
  • креативну роботу, де ваші ідеї бажані та важливі;
  • профілактику вигорання працівників.

Якщо ви готові стати частиною проєктної команди, надсилайте мотиваційний лист із зазначеною сумою очікуваної заробітної плати та резюме на електронну адресу [email protected] до 15 січня 2025 року.

Конкурс триває, допоки ми не знайдемо свою людину.

Ми завжди інформуємо претендентів про отримання заявок на посаду та результати відбору.

Ми можемо розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується надіслати нам документи чим швидше.


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка з адвокації

Спеціаліст/ка із закупівель

Фінансовий/а менеджер/ка - бухгалтер/ка (віддалено, часткова зайнятість)

Кейс-менеджер/ка

Асистент/ка проєкту