Координатор/ка проєкту (Полтава)
Міжнародна благодійна організація «Благодійний фонд «СОС Дитячі Містечка» в рамках реалізації нового проєкту, запрошує приєднатися до команди кваліфікованого/у та досвідченого/у Координатора/ку проєкту
Проєкт покликаний сприяти реалізації Національного плану нової Стратегії деінституціалізації (DI) у Полтавській області.
Термін проєкту: 12 місяців.
Ми пропонуємо:
- Роботу у великому дружньому колективі та міжнародному робочому середовищі.
- Цікаві та важливі завдання, насичені етичним сенсом, що спрямовані на допомогу дітям та сім’ям, які постраждали від війни.
- Офіційне працевлаштування.
- Можливість професійного зростання та розвитку.
- Гібридний формат роботи (поєднання роботи в офісі та дистанційно)
Необхідні професійні компетенції та навички:
- вища освіта (менеджмент або інші дотичні галузі);
- не менше 3х років попереднього досвіду управління проєктами, в тому числі в ОГС;
- досвід роботи з проєктами від міжнародних організацій;
- знання та навички з проєктного менеджменту, планування, бюджетування, моніторингу та оцінки, програмної та фінансової звітності, адміністрування, проєктних комунікацій;
- знання законодавства у сфері захисту прав дитини та соціального захисту;
- обізнаність в сфері місцевого самоврядування;
- лідерські якості;
- дипломатичність та розвинені комунікативні навички;
- вільне володіння українською мовою;
- володіння англійською мовою буде перевагою;
- комп’ютерна й технічна грамотність.
Основний функціонал:
- підготовка робочого плану проєкту та запуск проєкту;
- забезпечення комплексного планування реалізації проєкту на всіх етапах;
- забезпечення реалізації цілей та задач проєкту, відповідно до взятих зобов’язань;
- участь у розробці процесу звітності та у подальшій підготовці звітів за результатами діяльності проєкту;
- підготовка та ведення відповідної документації в рамках проєкту, укладання договорів, меморандумів тощо;
- підготовка оголошень, технічних завдань та посадових інструкцій членів команди;
- відбір кандидатів в команду проєкту, експертів, проведення співбесід та тестувань, погодження кандидатів з керівництвом СОС ДМ і донором;
- ведення комунікації та організація спільних зустрічей з партнерами, стейкхолдерами та донорами, залученими до діяльності в рамках проєкту;
- послуги з підготовки презентацій та аналітичних матеріалів, які стосуються діяльності в рамках проєкту та міжнародної співпраці;
- підготовка листів, у т.ч. офіційних, запитів на погодження до партнерів, стейкхолдерів та донорів українською або/та англійською мовами;
- забезпечення партнерської взаємодії з донором в рамках реалізації проєкту;
- забезпечення відповідності всіх закупівель в рамках проєкту політикам СОС ДМ та донора;
- розробка, погодження з донором та впровадження системи проєктного моніторингу, включно з механізмами збору даних, перевірки якості та відповідності даних, розробки баз даних;
- забезпечення усіх умов для проходження проєктного та організаційного аудитів;
- надання інших професійних послуг, пов’язаних з реалізацією проєкту та міжнародною співпрацею.
Якщо Ви маєте відповідний досвід та бажання працювати у благодійній сфері, надсилайте нам своє резюме – [email protected].
Будемо раді бачити Вас частиною нашої Команди!
Ми детально розглядаємо всі резюме, які до нас надходять. Якщо ви не отримали від нас зворотного зв’язку протягом 14 днів, це означає, що ваше резюме вивчено й додано до кадрового резерву. При появі вакансії, яка буде відповідати вашим компетенціям, ми обов’язково зв’яжемося з вами.
МБО БФ «СОС Дитячі Містечка» Україна робить все можливе, щоб у всіх видах діяльності, які ми здійснюємо, діти та молодь були в безпеці, їхні права були захищені, а до них ставилися з гідністю та повагою. У своїй діяльності ми дотримуємось принципу абсолютної нетерпимості до будь-якої форми насильства над дітьми, нехтування їхніми потребами та їхньої експлуатації. Тому, наш процес відбору співробітників передбачає перевірку даних кандидата та його ознайомлення із стандартами захисту дітей та молоді. Подаючи заявку, кандидат підтверджує своє розуміння даних процедур найму.