Координаторка з моніторингу дотримання прав жінок, які живуть з ВІЛ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Irina Mihanik

вакансії
Координаторка з моніторингу дотримання прав жінок, які живуть з ВІЛ

І. Обсяг послуг

Координаторка з моніторингу дотримання прав жінок, які живуть з ВІЛ БО «Позитивні жінки» надає наступні послуги:

1. Надання консультацій з питань порушення прав жінок, які живуть з ВІЛ регіональним координаторкам у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Рівненській, Сумській, Херсонській, Черкаській, Чернігівській областях України та м. Києві в рамках проекту.

2. Підвищення і підтримка здатності регіональних координаторок ефективно брати участь в радах, комітетах і робочих групах з формування національної та місцевої політики, дизайні програм та моніторингу заходів у відповідь на епідемію ВІЛ та забезпечення гендерно орієнтованих потреб.

3. Підтримка і розширення можливостей для значущої участі жінок, які живуть з ВІЛ в процесах прийняття рішень та плануванні програм у сфері гендерної рівності та прав людини.

4. Розвиток потенціалу та експертизи жінок-лідерок для розвитку сервісів та здійснення адвокації на національному та місцевому рівнях.

5. Підтримка роботи механізму надання правової допомоги за принципом «рівна-рівній» в 13 регіонах України.

6. Організація співпраці з правозахисними організаціями для проведення відповідного та належного супроводу випадку порушення прав.

7. Супровід в організації і проведенні зустрічей представниць спільноти жінок, які живуть з ВІЛ з моніторами офісу Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини з 13 областей України.

8. Участь в розробці та впроваджені Стратегічного плану та інших документів в рамках роботи організації.

9. Участь у робочих зустрічах/конференц-колах з регіональними координаторками.

ІІ. Звітування

Координаторка з моніторингу дотримання прав жінок, які живуть з ВІЛ звітує координаторці проекту.

Звіти надаються не пізніше 25 числа, поточного місяця.

ІІІ. Термін надання послуг відповідно до технічного завдання

Термін виконання робіт – з 01 лютого 2019 р. по 31 грудня 2019 року.

ІV. Умови здійснення оплати

Оплата послуг, зазначених у технічному завданні, здійснюється після надання послуг у повному обсязі, звітування з підтверджуючими документами та підписання Акта про надання послуг.

V. Кваліфікаційні вимоги:

- вища освіта;

- досвід роботи у громадському секторі (сфера охорони здоров’я та / або прав людини), досвід роботи з ключовими спільнотами додатково вітається;

- досвід участі у розробці регіональних цільових програм та формування місцевих політик;

- розуміння специфіки спільноти жінок, які живуть з ВІЛ, толерантне ставлення до уразливих груп;

- досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування;

- комунікаційні навички;

- зацікавленість в забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідеміям соціально небезпечних захворювань та формування ефективної системи громадського здоров’я;

- впевнений користувач ПК;

- здатність працювати у команді;

- вчасне складання звітності в межах своїх обов’язків;

- за умов однакового досвіду, який відповідає загальним вимогам конкурсу, перевага надаватиметься жінкам, які живуть з ВІЛ і які можуть виступати з відкритим обличчям.

Перелік документів, які необхідно подати:

1. Резюме/CV та мотиваційний лист з описом релевантного досвіду.

2. Документи на підтвердження освіти (дипломи, сертифікати, тощо).

3. Якщо учасник має статус ФОП необхідно надати такі реєстраційні документи: копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво платника податку. Документи, які передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан –копії.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] та [email protected]

Термін подання документів: до 29 січня 2019 р. включно.


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних