Координатор/ка з питань діяльності параюристів
БФ «Право на захист» (Фонд) – благодійна організація, що зосереджує свою діяльність на наданні допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО), особам, які потребують міжнародного захисту, особам без громадянства, особам з підвищеним ризиком безгромадянства та особам без документів. Фонд є виконавчим партнером УВКБ ООН і здійснює програми надання прямої правової допомоги по всій Україні, сприяє змінам в національній правовій базі, приведенню її у відповідність до міжнародних стандартів в галузі прав людини.
Проект «Адвокація, захист і правова допомога внутрішньо переміщеним особам» спрямований на захист і підтримку прав внутрішньо переміщених осіб і постраждалого від бойових дій населення на національному, місцевому та індивідуальному рівнях. У рамках цього проекту протягом 2025 року, Фонд буде здійснювати моніторинг захисту прав ВПО та надавати безкоштовну правову допомогу внутрішньо переміщеним особам в регіонах України.
Фонд є виконавчим партнером УВКБ ООН і здійснює програми надання прямої правової, гуманітарної та психологічної допомоги у 20-ти областях України, сприяє змінам в національній правовій базі, приведенню її у відповідність до міжнародних стандартів в галузі прав людини, а також сприяє підсиленню спроможностей державних органів України з подолання міграційних наслідків.
ПІДЗВІТНІСТЬ:
Координатор/-ка з питань діяльності параюристів буде відповідальним/ю за розвиток та імплементацію нового компоненту юридичної підтримки: робота з помічниками юристів (параюристи). Координатор/-ка з питань діяльності параюристів під безпосереднім керівництвом звітує Координатору програми надання правової допомоги ВПО та постраждалим від воєнних дій або його заступникам та Менеджеру проєкту.
ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС ПОСАДИ
Координатор/-ка з питань діяльності параюристів відповідатиме за планування, розробку, підготовку, впровадження навчального курсу для роботи з параюристами. Менторство та координація діяльності помічників (консультантів по роботі з параюристами). Звітувати щодо організації процесу діяльності параюристів від імені Фонду. Основною метою діяльності є навчання та підтримка практичної діяльності параюристів шляхом навчання, підготовки та розповсюдження методичних матеріалів та рекомендацій, надання прямих порад щодо налаштування роботи і спілкування з бенефіціарами, опрацювання перенаправлень від параюристів, менторство від початку реалізації до кінцевого результату.
ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
- Розроблення навчальних, методичних і роздаткових матеріалів для підготовки і діяльності параюристів;
- Проведення навчальних заходів (онлайн та офлайн) щодо підготовки параюристів, координувати та контролювати послідовність, виконання обов’язків помічників;
- Контроль і координація діяльності параюристів у виконанні покладених на них обов’язків;
- Офіційна комунікація та участь у зустрічах зі стейкхолдерами;
- За результатами оцінки потреб та визначеної географії, розроблення пропозиції щодо плану короткострокових активностей (послуг) для юридичної підтримки щодо організації діяльності та навчання;
- За результатами оцінки потреб, розроблення пропозиції щодо плану довгострокових активностей (послуг) для юридичної підтримки щодо організації діяльності та навчання;
- Координація роботи команди консультантів по роботі з параюристами згідно з визначеними цілями та задачами (включаючи фахову підтримку колег із правових питань);
- Особиста залученість у якості юриста у реалізації запропонованих активностей (послуг) (зустрічі, юридичні консультації, тренінги і т.д.);
- Контроль за своєчасним та повним виконанням поставлених завдань у рамках юридичного компоненту;
- Участь у профільних заходах, що представлятимуть результати проєкту;
- Збір, аналіз та узагальнення запитів від параюристів, надання рекомендацій щодо покращення їх роботи, надання рекомендацій щодо розширення чи звуження сфери компетенцій;
- Контроль по розробці і надсиланні інформаційно-аналітичних матеріалів щодо змістовних змін;
- Координація та контроль опрацювання перенаправлень від параюристів, надання юридичних консультацій бенефіціарам, здійснення перенаправлень бенефіціарів в межах Програми чи Фонду;
- Підготовка високоякісних та своєчасних звітів відповідно до вимог та в погоджені строки;
- Забезпечувати ведення повної, ретельної, точної документації в належному порядку відповідно до правових норм, правил етики, зберігаючи конфіденційність бенефіціара;
- Забезпечувати точність, змістовність і своєчасність статистичних та аналітичних звітів, проектів, графіків та інших відповідних робочих документів;
- Співпраця із Відділом комунікацій фонду для висвітлення результатів проєкту та створення комунікаційних продуктів;
- Написання постів для соціальних мереж та проведення вебінарів, тренінгів, надання коментарів для ЗМІ, підготовка інших інформаційних матеріалів організації;
- Підготовка аналітичних матеріалів відповідно до законодавчих змін;
- Розуміння та дотримання Кодексу поведінки та інших політик Фонду.
Кандидат(ка) мають бути готовими працювати у динамічному середовищі та брати активну участь у розвитку нових напрямків роботи організації.
ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ
- Вища освіта в галузі права або міжнародного права;
- Ввічливість і дипломатичність;
- Виконання обов’язків, керуючись гендерною чутливістю та нульовою терпимістю щодо сексуальних домагань;
- Практичний досвід надання правової допомоги в індивідуальних справах;
- Вільне володіння українською мовою;
- Досвід роботи з внутрішньо переміщеними і/або вразливими групами і громадами буде перевагою;
- Знання комп’ютерних програм (MS Word, Excel, PowerPoint);
- Досвід роботи в гуманітарній сфері понад 2-х років;
- Досвід роботи на аналогічних посадах в гуманітарному контексті буде перевагою;
- Уміння працювати самостійно з дотриманням визначених термінів;
- Уміння працювати в тісній співпраці з членами команди;
- Хороші аналітичні здібності і увага до деталей;
- Прагнення до командної роботи;
- Самомотивація;
- Гнучкість.
МИ ПРОПОНУЄМО
Фонд пропонує успішному кандидату:
- Контракт до кінця грудня 2025 року з можливістю продовження, що залежить від подальшого фінансування і особистих результатів роботи.
- Можливість працювати в динамічній високомотивованій команді професіоналів.
- Психологічна підтримка.
- Гнучкість режиму роботи/обіду, комбінований режим роботи (віддалено/в офісі).
ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ
Надішліть супровідний лист та резюме на адресу [email protected], зазначивши в темі листа «Координатор з питань діяльності параюристів». Відповіді будуть направлятися тільки відібраним для інтерв’ю кандидатам. Будь ласка, не телефонуйте додатково.
Заявки приймаються до 05 лютого 2025 року. Якщо буде визначено відповідного кандидата, Фонд залишає за собою право прийняти на роботу достроково.