Координатор/ка з питань кар’єрного розвитку ветеранів для НАДС

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
pro-integrity

Vacancy_dfrfycsz2
Координатор/ка з питань кар’єрного розвитку ветеранів для НАДС

DAI в пошуках висококваліфікованих кандидатів на посаду Координатор з питань кар’єрного розвитку ветеранів для НАДС для роботи над нещодавно укладеним багаторічним контрактом “Сприяння доброчесності в публічному просторі” (Pro-Integrity) з бюджетом 90 мільйонів доларів США, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Метою діяльності проєкту “Просування доброчесності в публічному секторі” (Pro-Integrity) є зниження рівня корупції та ризиків для розбудови України. Діяльність “Pro-Integrity” (далі – “Діяльність”) буде спрямована на досягнення цієї мети шляхом вирішення трьох завдань:

  • Посилення антикорупційної інституційної спроможності на національному рівні для покращення запобігання, виявлення та протидії корупції;
  • Посилення антикорупційного комплаєнсу та контролю в органах місцевого самоврядування;
  • Підвищення прозорості та підзвітності у заходах із забезпечення стійкості, відновлення та реконструкції.

Діяльність з просування доброчесності буде спрямована на усунення першопричин корупції за допомогою цільових завдань, узгоджених зі стратегією місії та уряду США.

  1. ОПИС ПОСАДИ

Координатор з питань розвитку кар’єри ветеранів при Національному агентстві з питань державної служби відіграватиме вирішальну роль у забезпеченні доступу ветеранів до можливостей на державній службі та органах місцевого самоврядування, пропонуючи їм долучитись до інтерактивної карти з вакансіями публічної служби на веб-сайті Міністерства ветеранів України, надаючи консультації телефоном та електронною поштою щодо наявних можливостей та вимог для вступу на державну службу. Ця посада передбачає безпосереднє спілкування з ветеранами, надання рекомендацій та підтримки протягом усього процесу подання заявки, а також забезпечення задоволення потреб ветеранів. На додаток до безпосередньої підтримки ветеранів, відділ Координатор відповідатиме за консультування та навчання персоналу НАДС з питань роботи із ветеранами надаючи їм спеціальні знання та навички, необхідні для ефективної допомоги ветеранам. Консультант також братиме участь у комунікаційних заходах НАДС, представляючи інформацію та відгуки щодо ефективності поточної стратегії взаємодії з ветеранами та визначатиме напрямки для її вдосконалення. Ця роль вимагає глибокого розуміння природи співпраці з ветеранами, можливостей державної служби, відмінних комунікативних навичок та вміння співпрацювати з різними зацікавленими сторонами. Консультант повинен швидко адаптуватися, бути проактивним та допомагати ветеранам вступити на державну службу.            

 КЛЮЧОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

  • Виступати основною контактною особою для ветеранів, зацікавлених у працевлаштуванні на публічній службі, та консультувати їх щодо вимог, які висуваються до кандидатів на державну службу та на посади в органах місцевого самоврядування (військових адміністраціях населених пунктів).
  • Брати участь у щотижневих зустрічах з НАДС та з іншими стейкхолдерами щодо спільної діяльності.
  • Розробити спільно з колегами з НАДС питання-відповіді та методичні рекомендації для ветеранів щодо вступу на державну службу та на посади в органах місцевого самоврядування (військових адміністраціях населених пунктів).
  • Накопичувати та аналізувати зворотній зв’язок від ветеранів (проблеми, виклики, позитивні історії успіху) щодо можливості/неможливості вступу на державну службу та доносити його до співробітників НАДС та партнерів, надавати ветеранам детальні роз’яснення щодо переваг та вимог державної служби.
  • Надавити рекомендації та консультації ветеранам у підготовці необхідних документів, включаючи щодо підготовки резюме та мотиваційних листів.
  • Проводити тренінги для НАДС та інших стейкхолдерів з питань взаємодії з ветеранами забезпечуючи розуміння ними своїх ролей та обов’язків у контексті підтримки ветеранів (за потреби).
  • Брати участь у комунікаційних заходах НАДС з метою надання оновленої інформації та зворотного зв’язку щодо ефективності стратегій залучення та підтримки ветеранів у державному секторі (не частіше одного разу на квартал).
  • Координувати роботу з Pro-Integrity, іншими консультантами, які працюють з НАДС та координаторами проєкту від НАДС з метою узгодження стратегій та обміну інформацією щодо залучення ветеранів на державну службу.
  • Тісно співпрацювати та координувати свою діяльність з Координатором по роботі з ветеранами НАДС.
  • Інші завдання за призначенням.

КВАЛІФІКАЦІЇ

  • Ступінь бакалавра у відповідній галузі, наприклад, соціальна робота, державне управління або споріднена дисципліна. Також можуть розглядатися еквівалентні комбінації освіти та досвіду.
  • Досвід роботи з ветеранами та/або глибоке розуміння природи ветеранів.
  • Мінімум три (3) роки відповідного професійного досвіду консультування людей або надання соціальних послуг, консультування з питань кар’єри. Будь-який досвід роботи в службах підтримки ветеранів буде розглядатися як перевага.
  • Підтверджений досвід надання підтримки та консультування, включаючи допомогу в підготовці документів та надання зворотнього зв’язку за результатами подачі заявок.
  • Сильні навички міжособистісного спілкування, здатність ефективно взаємодіяти з людьми, співробітниками НАДС та іншими зацікавленими сторонами.
  • Володіння програмами Microsoft Office, включаючи Word, Excel та PowerPoint, є обов’язковим.
  • Сильні міжособистісні комунікативні та аналітичні здібності. 
  • Вільне володіння українською мовою з відмінними навичками усного та письмового спілкування. 

Інструкція по подачі заявки

Будь ласка, надішліть супровідний лист та резюме на електронну адресу: [email protected].

Ми зв’яжемося лише з кандидатами, які пройшли шорт-лист. У темі листа, будь ласка, зазначте “Координатор/ка з питань кар’єрного розвитку ветеранів для НАДС: ваше ім’я та прізвище”. Співбесіди будуть проводитися на постійній основі.

Крім того, очікується, що всі співробітники проєктів DAI поділятимуть і демонструватимуть чотири основні цінності DAI:

  • Доброчесність: Дотримуватися громадянської та етичної поведінки, грати за правилами і робити правильні речі.
  • Відповідальність: Нести відповідальність перед клієнтами, партнерами, грантоотримувачами, бенефіціарами, колегами та громадами, в яких ми працюємо. Якщо ви не впоралися, ви повинні визнати свою провину, вирішити проблему і зробити все правильно наступного разу.
  • Досконалість: Дотримуватися найвищих технічних і професійних стандартів в інноваціях, навчанні та обслуговуванні.

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЦІННОСТІ DAI

DAI – це міжнародна компанія з розвитку, що має офіси у США, Великій Британії, ЄС, Нігерії, Пакистані та Палестині, а також здійснює проектну діяльність по всьому світу. Ми вирішуємо фундаментальні проблеми соціального та економічного розвитку, спричинені неефективними ринками, неефективним управлінням та нестабільністю. DAI працює на передовій глобального розвитку. Трансформуючи ідеї в дії, а дії – у вплив. Ми прагнемо зробити світ більш придатним для життя.

DAI та її співробітники зобов’язуються протистояти расизму та нести відповідальність за позитивні зміни всередині компанії, а також у громадах, культурах і країнах, в яких ми живемо та працюємо. DAI прагне залучати та утримувати найкращих співробітників усіх рас і походження в наших постійних зусиллях стати кращим партнером у сфері розвитку. DAI дотримується найвищих етичних стандартів. Ми прагнемо запобігти сексуальній експлуатації, зловживанням і домаганням, а також іншим етичним порушенням. Тому всі наші вакансії підлягають суворій перевірці та перевірці рекомендацій.

 

DAI is seeking highly qualified candidates to occupy STTA position of Veterans’ Career Development Liaison for NAUCS position to work on the recently awarded Promoting Integrity in the Public Sector Activity (Pro-Integrity), a $90 million, multiyear contract funded by USAID.

  1. PROJECT BACKGROUND

The purpose of the Promoting Integrity in the Public Sector Activity (Pro-Integrity) is to reduce corruption incidence and risks to build back a better Ukraine. The Pro-Integrity Activity (also referred heretofore as the Activity) will work to achieve this purpose by addressing three independent objectives:

Strengthen national level anti-corruption institutional capacity to advance corruption prevention, detection, and deterrence;

Strengthen anti-corruption compliance and control in local governance;

Advance transparency and accountability in resilience, recovery, and reconstruction efforts.

The Pro-Integrity Activity will pursue a problem-driven approach addressing the root causes through targeted objectives aligned with mission and U.S. government strategy.

  1. POSITION DESCRIPTION

The Veterans’ Career Development Liaison for the National Agency on Civil Service will play a crucial role in connecting veterans with opportunities i     n public service and local governments offering them to check an interactive map with public vacancies at the Ministry of Veterans website, providing consultations via phone and email on existing opportunities and requirements to join the public service      . This position involves direct communication with veterans, providing guidance and support throughout the application process, and ensuring that veterans’ needs are met. In addition to direct veteran support, the Liaison      will be responsible for consulting and training NAUCS staff on veterans issues     , equipping them with the knowledge and skills needed to effectively assist veterans. The consultant     will also participate in NAUCS communication events, providing valuable insights and feedback on the effectiveness of current engagement strategy with veterans and identifying areas for improvement. This role demands a strong understanding of veterans nature, services and civil service opportunities, excellent communication skills, and the ability to work collaboratively with various stakeholders. The consultant      will need to be adaptable, proactive, and committed to assist veterans to join public service.            

  1. KEY DUTIES & RESPONSIBILITIES
  • Act as the primary contact for veterans interested in public service job opportunities and consult them on the requirements how to join the public service positions and positions in local self-government bodies (military administrations of settlements).
  • Participate in weekly meetings of the NAUCS and other stakeholders with the Ministry of Veterans on join activities;
  • Develop together with NAUCS colleagues Q&A and guidelines for veteran’s how to join the public service positions and positions in local self-government bodies (military administrations of settlements) and its benefits.  Accumulate and analyze feedback from veterans (problems, challenges, positive success stories) regarding availability /non-availability to join public service positions  and communicate it to the NAUCS and PI staff     Provide detailed explanations of civil service benefits and requirements to veterans.
  • Establish and maintain communication with the employer (vacancy posters) to clarify the specifics of the job, working conditions (in particular, accessibility of the workplace for people with disabilities, availability of other conditions necessary for the veteran to perform the job)
  • Provide recommendations and advice veterans in preparing necessary documents, including CVs and motivation letters.
  • Act as a trainer on interaction with veterans, ensuring that they understand their roles and responsibilities in the context of supporting veterans (if necessary).      
  • Participate in NAUCS communication events to provide updates and feedback on the effectiveness of veteran engagement and support strategies of veterans at the public sector (no more than once per quarter).
  • Coordinate the work with Pro-Integrity staffers, other consultants working with NAUCS/embedded in NAUCS and NAUCS coordinator/s      to align strategies and share insights on the engagement of veterans to the public service    
  • Closely cooperate and coordinate with the Veterans’ Engagement Coordinator for NAUCS.
  • Other tasks as assigned.

QUALIFICATIONS

  • A bachelor’s degree in a relevant field such as social work, public administration, or a related discipline is required. Equivalent combinations of education and experience may also be considered.
  • Veteran’s background and/or deep understanding of the veterans’s nature.
  • A minimum of three (3) years of relevant professional experience on consulting people or providing social services,engaging in public service, or career counseling. any       experience in veteran support services will be considered as an asset.,      
  • Demonstrated experience in providing support and guidance, including assisting with document preparation and feedback on application outcomes.
  • Strong interpersonal communication skills, with the ability to effectively interact with people, NAUCS staff, and other stakeholders.
  • Proficiency in Microsoft Office applications, including Word, Excel, and PowerPoint, is required.
  • Strong interpersonal communication and  analytical       
  • Fluency in Ukrainian with excellent oral and written communications skills required . 

Application Instructions 

Please submit your Cover Letter and CV to [email protected]

Only shortlisted candidates will be contacted. Please include “Veterans’ Career Development Liaison for NAUCS: your name and surname” in the subject line. Interviews will be conducted on a rolling basis.

All DAI project staff are additionally expected to share and demonstrate DAI’s four core values:

 Integrity: Commit to civil and ethical behavior, play by the rules, and do the right thing.

  • Responsibility: Be accountable to clients, partners, grant recipients, beneficiaries, colleagues, and communities where we work. If you fall short, you own up, fix the problem, and get it right the next time.
  • Excellence: Adhere to the highest technical and professional standards in innovation, learning, and service.
  • Global Citizenship: Respect cultural diversity and treat everyone everywhere with professionalism and dignity to make the world a better place.

 DAI ORGANIZATION AND VALUES

DAI is a global development company with corporate offices in the United States, the United Kingdom, EU, Nigeria, Pakistan, and Palestine and project operations worldwide. We tackle fundamental social and economic development problems caused by inefficient markets, ineffective governance, and instability. DAI works on the frontlines of global development. Transforming ideas into action—action into impact. We are committed to shaping a more livable world.

DAI and its employees are committed to confronting racism and holding ourselves accountable for positive change within the company and in the communities, cultures, and countries in which we live and work. DAI is committed to attracting and retaining the best employees from all races and backgrounds in our continued effort to become a better development partner. DAI upholds the highest ethical standards. We are committed to the prevention of sexual exploitation, abuse, and harassment as well as other ethical breaches. All of our positions are therefore subject to stringent vetting and reference checks.


Останні публікації цього розділу:

Молодший фахівець/фахівчиня проекту з соціально-правового захисту / Protection Assistant

Асистент/ка з управління інформацією (управління колективними центрами) / Information Management Assistant (CCCM)

Молодша(-ий) юридична(-ий) радниця (-к) програми «Прозорі міста» до Transparency International Ukraine

Менеджер/ка з міжнародних зв’язків

Консультант/ка з оцінки впливу та досліджень у сфері психосоціальної підтримки (MHPSS) / MHPSS Impact Assessment and Research Consultant

Фахівець/чиня з безпеки зі знанням англійської мови (Officer, Security)