Координатор/ка з розвитку місцевих послуг
ЗАВЕРШЕНО
Фонд Східна Європа у межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади EGAP» оголошує конкурс на посаду координаторки/координатора з розвитку місцевих послуг.
Запрошуємо в дружній колектив регіонального компонента людину, яка у взаємодії з Міністерством цифрової трансформації, суб’єктами надання послуг та пілотними громадами допомагатиме трансформувати ЦНАП у Дія Центри, проєктуватиме уніфіковані бізнес-процеси для місцевих послуг, шукатиме можливості для їхньої цифровізації та спрощення доступу до послуг для всіх хто їх потребує.
- Дата початку роботи: якнайшвидше
- Місцезнаходження: Київ, Україна
- Зайнятість: повна, без можливості сумісництва
- Формат роботи: офлайн
Обов’язки:
- взаємодія з Міністерством цифрової трансформації у сфері розвитку сфери послуг та впровадження цифрових інструментів;
- вивчення поточного стану роботи з надання послуг у пілотних громадах та підготовка рекомендацій щодо розвитку та оптимізації;
- узагальнення досвіду пілотних громад та підготовка аналітичних статей, звітів та презентацій;
- методична та експертна підтримка громад на шляху трансформації ЦНАП у Дія Центри;
- планування заходів з обміну досвідом;
- організація проведення онлайн та оффлайн навчань для працівників Дія Центрів/ЦНАП;
- аналіз переліку місцевих послуг та розробка уніфікованих бізнес-процесів для організації їх надання;
- участь у проєктах зі створення та впровадження цифрових інструментів для оптимізації надання послуг у громадах;
- участь у фахових заходах, панельних дискусіях та робочих групах;
- ведення рейтингів ЦНАП пілотних громад, планування мотиваційних заходів.
Обов’язки та завдання, перелічені в цьому документі, є репрезентативними для характеру та рівня дорученої роботи та не обов’язково є всеохоплюючими.
Необхідні кваліфікація, досвід, компетенції:
- вища освіта не нижче другого рівня (магістр або спеціаліст);
- вільне володіння українською мовою;
- досвід роботи на керівних посадах у сфері адміністративних послуг не менше 5 років;
- досвід створення текстів методологій та/або рекомендацій для працівників;
- здатність описувати складні речі простими та зрозумілими текстами.
- впевнене користування ПК та MS Office (включаючи MS Teams, Word, Excel, PowerPoint та Outlook), впевнене користування інструментами Google Docs;
- володіння англійською мовою не нижче рівня В1 (intermediate) буде значною перевагою.
Бажані навички:
- вміння і бажання працювати в команді;
- вміння працювати з інформацією та здатність її систематизувати;
- уважність до деталей;
- високий рівень цифрової готовності (використання електронних послуг та цифрових рішень у повсякденному житті);
- аналітичний склад розуму та здатність до пошуку нестандартних рішень;
- високий рівень самоорганізації;
- високий рівень комунікаційних здібностей та стресостійкості;
- здатність ефективно працювати в режимі багатозадачності, адаптуватися до змін;
- поміркованість та старанність у виконанні поставлених задач.
Заявка на участь у конкурсі має включати (окремі файли у форматі .pdf):
- резюме українською мовою;
- мотиваційний лист українською мовою. Ми просимо зокрема описати два особистих досягнення, якими найбільше пишається кандидатка/кандидат, а також вказати очікуваний рівень заробітної плати.
Для участі в конкурсі просимо надіслати заявку на адресу [email protected] з поміткою «Local Services Coordinator» до 5 січня 2024 року включно.