Координатор/ка з розвитку платформи СВОЇ (Product Owner)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ViktoriiaDidashko

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Координатор/ка з розвитку платформи СВОЇ (Product Owner)

У межах швейцарсько-української Програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) Фонд Східна Європа оголошує конкурс на позицію координатора / координаторки з розвитку платформи СВОЇ (Product Owner). 

Запрошуємо в дружній колектив людину, яка із урахуванням можливостей та потреб громад розвиватиме платформу СВОЇ, проектуватиме нові модулі та функції, координуватиме розробку.

  • Дата початку роботи: якнайшвидше
  • Місцезнаходження: Київ, Україна
  • Зайнятість: повна, без можливості сумісництва
  • Формат роботи: офлайн

Обов’язки:

  • координація технічної підтримки та технічного обслуговування платформи;
  • комунікація з громадами, аналіз потреб та зворотного зв’язку, розробка технічних завдань для покращення usability платформи та її модулів;
  • проектування нових модулів та функцій, розробка технічних завдань та взаємодія з розробниками;
  • пріоритезація завдань з розробки;
  • комунікації з вендорами та реалізація інтеграцій;
  • збір та узагальнення аналітичних даних, підготовка звітів;
  • координація взаємодії з підрядниками та партнерами;
  • ведення документації, включаючи інструкції користувача;
  • організація та проведення навчань, інших заходів;
  • виконання інших завдань у межах своєї компетенції за запитом керівництва.

Обов’язки та завдання, перелічені в цьому документі, є репрезентативними для характеру та рівня дорученої роботи та не обов’язково є всеохоплюючими.

Необхідні кваліфікація, досвід, компетенції:

  • вища освіта не нижче другого рівня (магістр, спеціаліст);
  • підтверджений практичний досвід лідування створення та/або розвитку платформ або аналогічних продуктів;
  • організаторські здібності та лідерство;
  • здатність описати складні речі простою мовою;
  • верхньорівневе розуміння архітектури PHP, Node JS, MySQL, JavaScript;
  • вільне володіння українською мовою;
  • володіння англійською мовою буде перевагою.

Бажані навички:

  • вміння і бажання працювати в команді;
  • вміння працювати з інформацією та здатність її систематизувати;
  • уважність до деталей;
  • високий рівень самоорганізації;
  • високий рівень комунікаційних здібностей та стресостійкості;
  • прагнення до саморозвитку та професійного зростання;
  • здатність ефективно працювати в режимі багатозадачності, адаптуватися до змін;
  • поміркованість та старанність у виконанні поставлених задач.

Заявка на участь у конкурсі має включати (окремі файли у форматі .pdf): 

  • резюме українською мовою;
  • мотиваційний лист українською мовою. Ми просимо зокрема описати два особистих досягнення, якими найбільше пишається кандидатка/кандидат.

Для участі в конкурсі просимо надіслати заявку на адресу [email protected] з поміткою «SVOI Product Owner» до 19 вересня 2024 року включно.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project