Лідер/ка команди цифрових комунікацій та контенту в організацію BRAND UKRAINE
ЗАВЕРШЕНО
BRAND UKRAINE — це організація, створена, щоб допомогти Україні стати улюбленим брендом, lovemark, для всього світу. Наша команда втілює міжнародні комунікаційні проєкти для розвитку бренду України у світі, а також забезпечує експертну підтримку уряду у сфері стратегічних комунікацій, аналізу даних та розробки якісного контенту.
Спільно з Міністерством закордонних справ України ми розвиваємо Ukraine.ua — екосистему офіційних каналів України для іноземної аудиторії, які за 1 рік повномасштабної війни охопили 1 мільярд цифрових контактів та мають постійну аудиторію понад 2,5 мільйона людей.
У якій сфері ви зможете реалізувати ваш потенціал разом з нами?
- Використання найкращих наявних рішень та експертизи, а також експериментування з інноваційними технологіями та інструментами для посилення голосу України у цифровому світі.
- Розвиток екосистеми офіційних цифрових каналів України, Ukraine.ua, в найбільших соцмережах світу.
- Реалізація цифрових та контент складових інших проєктів організації.
- Розвиток цифрових каналів.
- Розробка креативного та інформативного контенту іноземними мовами, що допомагає Україні формувати спільноту прихильників у різних куточках світу.
- Розвиток молодої та креативної команди, що працює у BRAND UKRAINE над створенням контенту та розвитком цифрових каналів.
- Системне управління міжнародними комунікаційними проєктами у цифрових каналах.
- Розвиток партнерств: залучення, перемовини та координація партнерств з креативними та медіаагенціями, виробниками контенту, іноземними організаціями.
- Створення ефективних цифрових комунікаційних рішень завдяки використанню аналізу даних.
- Системне, відповідальне та публічне звітування про реалізацію комунікаційних проєктів у цифрових каналах.
Що ми очікуємо?
- Впертість у втіленні мрій та амбітних цілей.
- Нульова толерантність до корупції та усіх форм дискримінації.
- Бажання робити внесок у перемогу України тим, що вмієш робити найкраще.
- Вміння та досвід надихати, мотивувати та розвивати команду, з якою працюєш.
- Вміння доводити справи до кінця та трансформувати творчий хаос у впорядковані плани.
- Воля до постійного вдосконалення своїх навичок і знань.
Вимоги до кандидата/ки:
- Вища освіта (освіта у сфері комунікацій, журналістики, реклами, піару, іноземної філології буде перевагою).
- Досвід управління експертизою цифрових комунікацій — планування розвитку каналів у соцмережах, втілення міжнародних комунікаційних кампаній у цифрових каналах, аналіз ефективності кампаній, планування та реалізація рекламних кампаній, відслідковування та використання трендових та інноваційних рішень у цифрових комунікаціях (ключові соцмережі, вебрішення, аналітика тощо) — від 5 років.
- Досвід управління командами, які складались не менш ніж з 3 осіб, — від 3 років.
- Досвід розробки подкастів буде перевагою.
- Наявність портфоліо проєктів, орієнтованих на іноземну аудиторію / іноземні ринки.
- Відмінне володіння українською мовою.
- Володіння англійською мовою не нижче рівня С1.
- Відмінні комунікаційні навички та стресостійкість.
- Вміння планувати та дотримуватися дедлайнів.
- Розуміння зовнішньої та інформаційної політики України буде перевагою.
- Досвід роботи в креативних та цифрових агентствах буде перевагою.
Що ми пропонуємо?
- Унікальний досвід роботи з масштабними міжнародними комунікаційними проєктами.
- Можливість набути нові знання і практичні навички, необхідні для роботи з іноземними аудиторіями.
- Розширення горизонтів професійного та особистісного зростання.
- Команду вмотивованих і професійних людей, які створюють середовище, сприятливе для розвитку.
- Конкурентна оплата послуг.
- Сучасний офіс в центрі Києва.
Умови співпраці:
- BRAND UKRAINE укладає договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем ІІІ групи з відповідними КВЕДами.
- Можливий віддалений формат роботи.
- Оплата за результатами співбесіди.
CV, мотиваційний лист та конкурсну пропозицію (форма за посиланням: https://bit.ly/4552j9x) надсилайте до 31 жовтня 2023 року включно на [email protected] з темою листа «Head of Digital&Content».