Логіст(-ка)/офіс-менеджер(-ка) до ГО «Вікімедіа Україна»
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Вікімедіа Україна» оголошує пошук кандидатів і кандидаток на вакансію логіста/офіс-менеджера на повний робочий день у Києві.
Для того, щоб податися на конкурс, потрібно заповнити форму до 4 грудня 2023 року включно.
Про «Вікімедіа Україна»
Громадська організація «Вікімедіа Україна» із 2009 року займається підтримкою та розвитком Вікіпедії в Україні. Як організація ми не пишемо Вікіпедію і не керуємо нею. Натомість ми реалізовуємо великий набір проєктів для підтримки уже наявної спільноти і залучення до вікіруху нових людей.
Наприклад, ми заснували і проводимо великий фотоконкурс «Вікі любить Землю», який щорічно приносить десятки тисяч вільних фотографій пам’яток природи України. Ми навчаємо усіх охочих правильно використовувати Вікіпедію у школах і університетах, підтримуємо українську спільноту волонтерів Вікіпедії в час війни — і це лише деякі з прикладів.
Значна частина нашої команди волонтерів працюють дистанційно, але ми маємо невеликий офіс та склад у Києві (наразі розташовані поруч із станцією метро «Арсенальна»).
Опис позиції
Зараз ми шукаємо кандидата чи кандидатку на позицію логіста/офіс-менеджера. Людина на цій позиції забезпечує стабільність роботи офісу, організацію матеріально-технічного постачання і закупівель для потреб Організації та її проєктів, організовує і виконує складську діяльність, здійснює відправки та прийом товарів, поштової кореспонденції Організації тощо.
Позиція передбачає роботу з офісу принаймні три-чотири робочих дні на тиждень. За бажанням один-два робочих дні на тиждень можна працювати дистанційно.
У нас гнучкі робочі години, ви зможете самостійно формувати свій графік у заданих межах. Час до часу потрібна робота на вихідних, коли проводяться заходи для спільноти; вона може компенсуватися вихідними у будні дні.
Логіст/офіс-менеджер буде підпорядковуватися координатору програм та бухгалтеру ГО «Вікімедіа Україна».
Обов’язки
- організовувати та вести облік майна та запасів Організації, контролювати наявність та залишки;
- організовувати закупівлю обладнання, матеріалів, сувенірної продукції тощо (пошук постачальників, замовлення, погодження макетів, прийом виконаного, організація доставки тощо);
- вести облік документів організації (збирати документи від постачальників, підрядників, працівників, волонтерів; проводити контроль за своєчасним надходженням рахунків тощо);
- готувати та відправляти офлайн- і онлайн-кореспонденцію Організації;
- проводити поштові відправлення сувенірів та інших матеріалів;
- у співпраці з менеджерами заходів допомагати в організації офлайн- та онлайн-подій;
- організовувати повсякденну роботу офісу (забезпечити можливість друку та сканування. наявність води, чаю/кави та солодощів для волонтерів, партнерів тощо);
- виконувати інші завдання, які можуть виникати в процесі роботи.
Вимоги до кандидатів
Обов’язкові:
- Досвід зайнятості у релевантній сфері
- Навички роботи з онлайн-сервісами: Google Docs і Google Sheets, пошукові системи тощо
- Грамотне володіння українською мовою
- Основні «м’які навички»: від успішного кандидата чи кандидатки очікуємо організованості та пунктуальності; вміння працювати в команді (зокрема готовності працювати з командою волонтерів); вміння розставляти пріоритети в умовах роботи над багатьма завданнями одночасно.
Будуть додатковим плюсом:
- Знання основ діловодства
- Навички організації публічних заходів
Із запитаннями пишіть на [email protected]