Локальний(а) експерт(ка) для проведення репрезентативного дослідження
ЗАВЕРШЕНО
ГС «Українська мережа за права дитини» шукає локального експерта(ку) для проведення репрезентативного дослідження
Мета діяльності локального(ої) експерта(ки): розробка методології для проведення репрезентативного дослідження – опитування усіх категорій дітей, у тому числі дітей з високим рівнем потреби у підтримці ВРПП, які отримують догляд і виховання в закладах інституційного догляду, щоб почути їхні думки, бачення, мрії і побажання щодо їхнього досвіду та майбутнього.
Обсяг роботи:
- Розробка методології для проведення репрезентативного дослідження з дітьми з особливими освітніми потребами та труднощами у спілкуванні
- Проведення навчання фахових спеціалістів (соціологів, психологів та ін.) щодо проведення дослідження відповідно до розробленої методології
- Експертна підтримка у проведенні 3-и денного офлайн тренінгу для дослідників (спеціалістів, які будуть проводити опитування по розробленій методології)
- Координація проведення дослідження
- Фіналізація аналітичного звіту
Вимоги до експертів:
- вища освіта за фахом: правознавство, соціологія, соціальна робота, психологія або інші дотичні галузі;
- досвід роботи в соціальній сфері;
- підтверджена експертиза у сфері захисту прав дитини і соціальної роботи;
- знання законодавства у сфері захисту прав дитини та соціального захисту;
- досвід з розробки та проведення досліджень з питань прав дитини або захисту дітей;
- досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, бажано тими, хто проживає в інтернатних закладах
Для участі в конкурсі необхідно подати пакет документів:
- Конкурсну пропозицію (зразок додається)
- Детальне резюме та портфоліо схожих робіт.
з темою «Локальний експерт_Прізвище»
до 24 листопада 2023 року
на адресу [email protected]
УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.
УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.