Medical Activity Manager (Менеджер/-ка з медичної активності) Полтава, Одеса
ЗАВЕРШЕНО
INTERSOS (Італія) — це гуманітарна організація на передовій у надзвичайних ситуаціях, яка надає допомогу жертвам збройних конфліктів, стихійних лих та екстремального відчуження з особливою увагою до захисту найбільш вразливих людей.
З 1992 року наші гуманітарні працівники допомагають людям, які постраждали від гуманітарної кризи: надаємо першу допомогу, їжу, житло, медичну допомогу та товари першої необхідності. Ми забезпечуємо задоволення основних потреб, таких як освіта, доступ до чистої води та медична допомога.
Команда екстреної допомоги ІНТЕРСОС перебуває у Львові, Вінниці, Полтаві, Одесі та Дніпрі, де ми розпочали операцію з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та пітримки місцевих медичних закладів та поблизу місць бойових дій, які знаходяться під високим тиском через наплив переселенців та дефіцит лікарів, ліків та медичних засобів.
Ми відкриваємо позицію Менеджера/-ку з медичної активності у м. Полтава (Medical Activity Manager in Poltava)
Тривалість контракту 5 місяців (з можливістю продовжити)
Основна ціль
Визначати, координувати та контролювати медичну діяльність проекту під його відповідальність згідно з протоколами, стандартами та процедурами ІНТЕРСОС з метою забезпечення надання якісної медичної допомоги пацієнтам та їхнім місцевим громадам, а також покращення стану здоров’я цільової групи населення проєкту. Зокрема, налагодити медичну складову програму ІНТЕРСОС в Потаві, щоб гарантувати доступ до медичної допомоги, у тому числі і до ліків.
Підтримувати Медичного координатора в Полтаві у зовнішніх зв’язках/діяльності.
Підзвітність:
(Ієрархічно): Координатор ектреної медичної допомоги
(Технічно): Координатор ектреної медичної допомоги
Завдання
- Забезпечити придатність проведення медичної операційної діяльності в притулку (місці проживання людей) (конфіденційності, МПК, вентиляція, шафа для ліків (визначити стандартне медичне обладнання, яке має бут на місці та придбати ліки/аптечки без рецепта, скоординувати з логістикою (ІТ) для забезпечення безперебійної медичної діяльності.
- Скласти списки вторинних медичних закладів поблизу, куда пацієнтів можна направити до спеціалізованої та вторинної допомоги.
- Регулярне внесення в списки найближчх аптек для забезпечення наявності ліків і виявлення можливої нестачі на ранніх стадіях та складання резервних планів для гарантування, що лікування не буде принипено. Складати та оновлювати щомісячний список нестач в навколишніх аптеках.
- Налаштувати систему перевірки та відстежувати готівку за медикаменти.
- Налаштувати реєстр пацієнтів та простий інструмент для збору даних для моніторингу кількості консультацій, основних захворювань, основних призначених медикаментів.
- Складати щомісячні медичні звіти Координатору екстреної медичної допомоги, включно зі списоком нестач медикаментів
- Підтримувати Координатора екстреної медичної допомоги у налагодженні та зовнішніх зв’язках з МОЗ (кластером охорони здоров’я, технічним робочими групами та ін.)
- Підтримувати Координатора екстреної медичної допомоги у виконанні стратегії охорони здоров’я країни (наприклад, функціонування системи охорони здоров’я, історія/ довідкова інформація, стандартні процеси)
- Надавати тимчасову підтримку місії відповідно до потреб (наприклад, короткі поїздки в інші місця для надання медичної допомоги)
- Координувати, оцінювати та контролювати належне функціонування медичної діяльності кожного проекту відповідно до протоколів, стандартів та процедур ІНТЕРСОС, а також шляхом правильного збирання та аналізу медичних даних щодо стану здоров’я пацєнтів
- Брати участь у визначенні річного планування та бюджету проекту та у подальшому виконанні проекту. Контролювати та забезпечувати досягнення цілей медичної діяльності, за які він відповдіає, повідомляючи технічного керівника про будь-які проблеми, що виникають.
- Тренувати та навчати медичну команду проекту, яким він/вона керує, щоб гарантувати високу якість медичної діяльності та надавати медичну допомогу пацієнтам.
- Забезпечити правильність і відповідність процедурам ІНТЕРСОС всіх адміністративних процесів, пов’язаних зі спостереженням за пацієнтами (заповнення карток, облікових записів, виписок (і паперових), переведень)
- Координувати та контролювати щоденний робочий план підпорядкованої йому команди (відсутності, відпустки та ін.). Брати участь у змінах та, за необхідності, замінювати персонал.
- Планувати та контролювати, у тісній координації з HR відділом, пов’язані процеси (набір, навчання, оцінка ефективності, розвиток та внутрішню комунікацію) співробітників, які йому підпорядковані, щоб покращити можливості для персоналу
- Брати участь у щомісячних звітах відповідно до інструкцій
Вимоги
- Вища в галузі медицини або інших парамедичних досліжень
- Мінімум 2 роки відповідного досвіду роботи в гуманітарному секторі, особливо в нестабільних середовищах
- Вільне володіння українською та високий рівень володіння англійською мовами
- Можливість подорожувати по всій країні за короткий термін
- Комп’ютерна грамотність
- Попередній досвід роботи з різними донорами щодо дотримання вимог та звітності
- Лідерство, досвід управління людьми
- Досвід роботи в команді
- Стратегічне бачення
- Клієнтоорієнтованість
- Розуміння гуманітарних принципів, стандартів та найкращих практик
- Відданість принципам ІНТЕРСОС
Будь ласка, заповніть форму англійською тут: INTERSOS Application