Менеджер/ка з компенсацій та пільг до ГО “Інтерньюз-Україна”
ЗАВЕРШЕНО
Шукаємо людину, яка б якісно виконувала обов’язки з організації та координації процесів за напрямками компенсацій та пільг; кадрового адміністрування до HR відділу.
ЩО ТРЕБА РОБИТИ:
- надавати консультації щодо дії та принципів систем оплати праці та послуг;
- аналізувати конкурентоспроможність оплати праці та послуг (на відповідність ринку та прийнятим внутрішнім політикам);
- організовувати перегляд заробітних плат та гонорарів, готувати проєкти обґрунтування змін;
- здійснювати поточний супровід операцій прийому працівників та консультантів;
- здійснювати ведення внутрішньої звітності та статистики.
МИ ОЧІКУЄМО, ЩО ВИ:
- маєте вищу освіту (бажані сфери: економіка, фінанси, управління персоналом);
- маєте досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді (економіст/-ка з праці, спеціаліст/-ка з компенсацій та пільг тощо). Досвід роботи з міжнародними донорами буде перевагою;
- володієте Excel на рівні просунутого користувача;
- маєте аналітичний склад розуму та вмієте працювати з цифрами та великими масивами інформації;
- маєте високий рівень організованості та уважні до деталей;
- володієте діловою українською мовою, англійською на середньому рівні.
Будемо раді разом із професіоналами та ціннісними особистостями впливати на розвиток держави.
Пропонуємо конкурентоздатну і своєчасну заробітну плату, можливість розвитку й навчання; прагнемо довготривалої співпраці. З радістю візьмемо в команду й працюватимемо разом 5 днів на тиждень у дистанційному форматі.
Надсилайте резюме до 13 травня на адресу: [email protected] з поміткою в темі листа “Compensation & benefits specialist”.
«Інтерньюз-Україна» є однією з найбільших громадських організацій, яка працює у сфері медіа та комунікацій в Україні з 1996 року. Серед партнерів організації — Представництво Європейського Союзу в Україні, USAID, ЮНІСЕФ, Міжнародний фонд «Відродження», Рада Європи, посольства країн-членів ЄС, Британська Рада.