Менеджер/-ка з розвитку персоналу
ЗАВЕРШЕНО
Міжнародна благодійна організація «СОС Дитячі містечка Україна» в зв’язку з розширенням діяльності, запрошує до співпраці
Менеджера/-ку з розвитку персоналу (Capacity Development Manager)
Ми очікуємо від вас:
- вища освіта у сфері управління персоналом або суміжних спеціальностях;
- досвід роботи у сфері training & education (2+ роки);
- бажаний досвід роботи в міжнародних організаціях та/або в НГО секторі
- досвід розробки та впровадження сучасних трендів в навчанні: змішаний формат, онлайн-навчання, «peer-to-peer» тощо;
- високий рівень володіння англійською мовою (С1 і вище);
- відмінні комунікативні навички, клієнтоорієнтованість, позитивне мислення, вміння працювати в команді;
- гнучкість та увага до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації в умовах багатозадачності, відповідальність;
- досконале володіння Microsoft Office
Вашими обов’язками буде:
- підготовка та проведення онбордингу персоналу.
- збір та аналіз потреб співробітників у навчанні.
- розробка матеріалів та інструментів для розвитку персоналу.
- організація та проведення внутрішніх навчальних заходів згідно політик організації.
- співпраця з командою щодо поточної діяльності: планування, бюджетування, управління документообігом, ін.
- моніторинг ринку навчання та відслідковування тенденцій, особливо в соціальній сфері.
- тісна співпраця з Програмним департаментом щодо організації тренінгів для сімей, дітей, молоді.
- проведення досліджень щодо залучення та задоволеності колег, аналіз інформації, надання пропозицій щодо подальших дій.
- підвищення обізнаності колег щодо психічного здоров’я та організація психосоціальної підтримки у вигляді супервізій.
- сприяння впровадженню і моніторингу політики та інструментів поведінки, орієнтованої на цінності (Value Based Conduct).
- тісна співпраця з різними підрозділами організації щодо розвитку їх потенціалу для реалізації стратегічних цілей організації.
- ознайомлення співробітників з глобальними політиками та принципами захисту, що стосується неприпустимої сексуальної поведінки, гендерної політики, Кодексу поведінки та ін.
- розробка внутрішніх політик, положень, контроль їх дотримання.
- підготовка необхідної звітністі.
Ми пропонуємо:
- Цікаву та динамічну роботу в міжнародній команді
- Нові завдання та виклики
- Вчасна оплата фінансової винагороди
- Повна зайнятість, можливість працювати дистанційно (але обов’язкове перебування кандидата на території України)
Для участі у конкурсі зацікавленим кандидатам необхідно надати якісне та повне резюме:
Лише кандидати, які відповідають заявленим вимогам, братимуть участь у конкурсному відборі.