Менеджер напрямку допомоги з відновлення засобів для існування в Карітас України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

вакансія
Менеджер напрямку допомоги з відновлення засобів для існування в Карітас України

Карітас України входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі. Слово «Сaritas» означає воднораз любов і милосердя, співчуття та благодійність.

Місією Карітасу України є розвиток традицій доброчинної діяльності та здійснення соціальної роботи, виходячи із християнських морально-етичних цінностей.

Метою Карітасу України є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання.

Проект: ADA

Мета проекту – внесення вкладу в регіональне процвітання Одеської області шляхом надання рівноправного доступу до можливостей працевлаштування для 2040 шукачів роботи та збільшення можливостей для підприємницької компетентності для 525 потенційних та існуючих підприємців для отримання стабільних джерел доходів та покращення взаємодії з громадою. Проект направлений як на внутрішньо переміщених осіб ВПО, так і на місцеве населення й географічно сфокусований в Одесі, Білгород-Дністровському та Ізмаїлі.

Обов’язки:

  • Забезпечення впровадження та реалізації програми «Допомоги з відновлення засобів для існування» для ТПО у місцях роботи проекта
  • Допомога та підтримка ТПО у питаннях самозайнятості та економічного розвитку;
  • Участь і організація процесу ідентифікації бенефіціарів програми;
  • Поширення інформації та організація інформаційно-роз’яснювальної роботи з метою забезпечення активної участі бенефіціарів в програмі;
  • Допомога та прийом заявок на участь у грантових програмах;
  • Участь в процесі відбору бізнес – ідей та проведенні оцінки економічної доцільності бізнес – проектів бенефіціарів програми;
  • Визначення потреби в навчанні бенефіціарів та участь в заходах з нарощування потенціалу щодо підвищення технічних навичок бенефіціарів програми;
  • Проведення регулярного моніторингу результатів впровадження програми та забезпечення постійної підтримки бенефіціарів програми;
  • Організація системи подачі і розгляду заявок бенефіціарів програми і забезпечення документальної підтримки в місцях присутності проекту;
  • Співпраця з організаціями ООН , Міжнародними та Національними гуманітарними Організаціями в міру необхідності;
  • Взаємодія і співпраця з місцевими органами влади в міру необхідності;
  • Надання звітності про реалізацію впровадження програми керівництву.

Вимоги:

  • Повна вища економічна освіта
  • Досвід роботи у сфері кредитуванні та оцінці бізнес-планів
  • Досвід роботи на аналогічній посаді у міжнародній благодійній організації буде великим плюсом
  • Досвід успішної реалізації проектів
  • Володіння англійською та українською мовою
  • Стресостійкість, готовність до інтенсивної праці
  • Готовність до відряджень
  • Досвід управління гуманітарними/соціальними проектами буде плюсом

Будь-ласка, надсилайте резюме та супровідний лист [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка з організації публічних заходів (круглі столи, конференції слухання)

Вакансія: Internally Displaced Persons (IDP) Employment Strategy Development Consultant (Education Consultant)

Senior Policy Advisor в проєкт USAID «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Менеджер/ка з безпеки / Security manager

Спеціаліст/ка з гуманітарних питань (Дніпро)

Спеціаліст/ка з гуманітарних питань (Київ)