Менеджер освітніх програм Києво-Могилянської бізнес школи

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


вакансія
Менеджер освітніх програм Києво-Могилянської бізнес школи

Києво-Могилянська бізнес-школа шукає менеджера освітніх програм — небайдужу людину з бажанням допомагати іншим, готовністю розібратися, що насправді потрібно клієнту, і шукати найкраще рішення в кожній окремій ситуації.

 Обов’язки:

▪️ спілкуватися з учасниками та розбиратися, що насправді потрібно клієнту, шукати найкраще рішення в кожній конкретній ситуації;

▪️ глибоко розбиратися в контенті програм управлінського розвитку;

▪️ разом із командою шукати нові рішення та ініціювати зміни;

▪️ рефлексувати та виходити на кореневі причини того, що відбувається в організаціях клієнтів;

▪️ включатися у внутрішні процеси та ініціювати зміни.

 Вимоги:

▪️ цікавість до людей, бажання вислуховувати та глибоко копати;

▪️ готовність розбиратися в особливостях освітніх продуктів та з тим, як функціонують бізнес-системи;

▪️ відкритість та включеність: готовність разом із командою постійно шукати нові рішення.

 Особливості відбору:

Києво-Могилянська бізнес школа не проводить «стандартних» співбесід та прискіпливого аналізу резюме. Натомість пропонують пройти декілька цікавих завдань і потрапити на фінальний етап відбору – навчання на програмі «Школа менеджерів освітніх програм».

Куди писати?

 Києво-Могилянська бізнес школа не проводить «стандартних» співбесід та прискіпливого аналізу резюме. Натомість пропонуємо пройти декілька цікавих завдань і потрапити на фінальний етап відбору – навчання на програмі «Школа менеджерів освітніх програм».

Анкету для участі у програмі можна заповнити за посиланням.

 


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з проведення оцінки системи забезпечення найкращих інтересів дитини

Експерт/ка зі створення соціального центру (віддалених робочих місць)

Тренер/ка з управління випадками

Тренер(ка) з міжсекторальної взаємодії

Тренер(ка) з надання соціальної послуги Позитивне батьківство

Експерт/ка з міжсекторальної взаємодії