Менеджер тренінгових програм в МЦРЛ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Вікторія

02d8e6f5-be21-499a-bf7b-ade4ec9a97af
Менеджер тренінгових програм в МЦРЛ

Міжнародна громадська організація “Міжнародний центр розвитку і лідерства” оголошує конкурс на посаду «МЕНЕДЖЕР ТРЕНІНГОВИХ ПРОГРАМ»

ОСНОВНІ ВИМОГИ

Вища освіта та знання у галузях: “соціальна робота”, “соціальна педагогіка”, “психологія” тощо.
Вільне володіння російською та українською мовами.
Знання англійської мови на рівні «Upper Intermediate» (В2).
Навички користування комп’ютером, основними та спеціальними програмами на високому рівні.
Розуміння методології тренінгових програм

ПЕРЕВАГОЮ БУДЕ

Досвід роботи/практики у сфері захисту прав дітей.
Досвід підготовки тренінгових матеріалів
Досвід письмового перекладу
Досвід редагування текстів

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Уважність до деталей
Організованість
Відповідальність
Вміння самостійно ставити задачі та приймати рішення
Вміння працювати в команді
Здатність до самонавчання
Ініціативність та креативність

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
1. Участь у розробці та впровадженні стандартів до тренінгових програм та матеріалів МЦРЛ.

2. Робота над тренінговими програмами:

● Організація/здійснення опрацювання тренінгових програм, переданих МЦРЛ (письмовий переклад з англійської на російську мови; адаптація відповідно до українських реалій; оформлення відповідно до стандартів МЦРЛ).

● Участь у розробці нових тренінгових програм (підбір перевірених дослідженнями матеріалів; робота із залученими тренерами та експертами; написання елементів тренінгової програми).

● Додаткове опрацювання тренінгових програм (підбір та підготовка ілюстрацій, робочих кейсів, прикладів, відеоматеріалів тощо; організація оцінки якості тренінгових програм МЦРЛ; розробка та підготовка словника термінів і понять для кожної тренінгової програми).

3. Робота над публікаціями МЦРЛ (книги, брошури, статті):

● Редакція, адаптація, форматування та переклад (за потребою) матеріалів для публікацій.

● Організація роботи залучених перекладача, редактора, експерта над змістом публікацій (за потребою).

● Підбір матеріалу та написання статей для розміщення на сайті організації, а також публікації на внутрішніх та зовнішніх ресурсах.

4. Організація роботи асистента відділу у роботі відповідно до зазначених вище завдань.

УМОВИ РОБОТИ

● Повна зайнятість.

● Заробітна плата визначається за результатами співбесіди.

МИ ПРОПОНУЄМО

● Можливість зробити свій внесок у розвиток системи навчання спеціалістів сфери захисту прав дітей в Україні.

● Можливість розвивати свої методологічні здатності та методичні навички.

● Роботу в команді професіоналів та однодумців.

● Гідну та своєчасну заробітну плату.

● Можливість кар’єрного росту.

КОНТАКТИ

Будь ласка, надсилайте свої резюме на email [email protected]. Співбесіда із кандидатами призначається тільки після отримання резюме.

Розвивайтесь разом з нами!
Чекаємо на Вас!


Останні публікації цього розділу:

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання

SMM-менеджер/ка в ІСАР Єднання

Office Assistant/Офіс-адміністратор/ка

SMM-спеціаліст/спеціалістка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Комунікаційний менеджер/ комунікаційна менеджерка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Водій/ка / Driver