Менеджер з комунікацій (PR-менеджер)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Марія

Всеукраїнське об’єднання органів місцевого самоврядування „Асоціація міст України” в рамках п’ятирічного проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера).

Основні обов’язки менеджера з комунікацій (PR-менеджера)

  • реалізація завдань комунікаційної складової Проекту;
  • розробка та реалізація медіа плану Проекту;
  • виконання функцій прес-секретаря та речника;
  • інформаційний та медіа супровід Проекту;
  • робота зі ЗМІ, формування медіа пулу Проекту;
  • організація прес-конференцій та заходів для журналістів;
  • підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин, привітань та подяк;
  • організація коментарів та інтерв’ю експертів Проекту для ЗМІ (друкованих. інтернет, ТБ, радіо);
  • підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів Проекту: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
  • супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність Проекту;
  • координація телевізійної складової Проекту;
  • здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
  • моніторинг висвітлення діяльності Проекту у ЗМІ;
  • робота в соціальних мережах та з сайтом АМУ.

Основні вимоги до кандидата на посаду менеджера з комунікацій (PR-менеджера)

  • вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
  • досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
  • досконале знання української ділової мови;
  • відмінні навички письмового та усного спілкування;
  • навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, роботи в соціальних мережах;
  • вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
  • комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
  • комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
  • вміння працювати в команді;
  • вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади.

Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують, на адресу електронної пошти [email protected]. В резюме обов’язково зазначити досвід роботи, історію оплати праці та очікувану заробітну плату. Також просимо надіслати приклади публікацій або відгуки з попередніх місць роботи.

Граничний строк подання – 25 січня 2016 року, 18.00.

Увага! Повідомлення у відповідь отримають лише кандидати, відібрані для інтерв’ю.

Контактна особа: Барикіна Тетяна Володимирівна, менеджер з управління персоналом, тел./факс 044 486 28 78.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій