Менеджер з комунікацій (PR-менеджер)
ЗАВЕРШЕНО
Оголошується конкурс на заміщеннявакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера)
Всеукраїнське об’єднання органів місцевого самоврядування „Асоціація міст України” в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера).
Основні обов’язки менеджера з комунікацій (PR-менеджера)
- реалізація завдань комунікаційної складової Проекту;
- виконання функцій прес-секретаря;
- інформаційний та медіа супровід Проекту;
- робота зі ЗМІ, формування та ведення медіа пулу Проекту;
- організація прес-конференцій та заходів для журналістів;
- підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин, привітань та подяк;
- організація коментарів та інтерв’ю експертів Проекту для ЗМІ (друкованих. інтернет, ТБ, радіо);
- підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів Проекту: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
- супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність Проекту;
- здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
- моніторинг висвітлення діяльності Проекту у ЗМІ;
- ведення сайту АМУ та акаунтів АМУ і Проекту у соціальних мережах.
Основні вимоги до кандидата на посаду менеджера з комунікацій (PR-менеджера)
- вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
- досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
- досконале знання української ділової мови;
- відмінні навички письмового та усного спілкування;
- навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, роботи в соціальних мережах;
- вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
- комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
- ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
- комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
- вміння працювати в команді;
- вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади;
- знання англійської мови вітається та може бути перевагою.
Також просимо надіслати приклади публікацій або відгуки з попередніх місць роботи.
Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти [email protected].
В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Граничний строк подання – 18 січня 2018 року до 18.00.
Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення телефонної співбесіди.
Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 18 січня 2018 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].