Менеджер з PR кампаній
ЗАВЕРШЕНО
Державна установа
«Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» оголошує конкурс на позицію «Фахівець відділу комунікацій»
(менеджер інформаційних кампаній)
Інформація щодо установи:
Головним завданнями Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Центр) є діяльність у сфері громадського здоров’я. Центр виконує лікувально-профілактичні, науково-практичні та організаційно-методичні функції у сфері охорони здоров’я з метою забезпечення якості лікування хворих на cоціально-небезпечні захворювання, зокрема ВІЛ/СНІД, туберкульоз, наркозалежність, вірусні гепатити тощо, попередження захворювань в контексті розбудови системи громадського здоров’я. Центр бере участь у розробці регуляторної політики і взаємодіє з іншими міністерствами, науково-дослідними установами, міжнародними установами та громадськими організаціями, що працюють в сфері громадського здоров’я та протидії соціально небезпечним захворюванням.
Наша мета – це поширення інформації та підвищення обізнаності населення про профілактику захворювань та різні фактори ризика для здоров’я, сприяння побудові відповідального ставлення до свого здоров’я всіх українців.
Основні обов’язки:
- Розробка та впровадження робочих планів Центру щодо організації загальнонаціональних інформаційно-просвітницьких кампаній з попередження інфекційних, неінфекційних захворювань та промоції здорового способу життя, в тому числі у співпраці з бізнесом та/або НГО;
- Підготовка проектів технічних завдань та специфікацій для закупівлі послуг для проведення інформаційно-просвітницьких кампаній з попередження інфекційних, неінфекційних захворювань та промоції здорового способу життя, в тому числі у співпраці з бізнесом та/або НГО;
- Координація проведення загальнонаціональних інформаційних кампаній з попередження інфекційних, неінфекційних захворювань та здорового способу життя, в тому числі у співпраці з бізнесом та/або НГО;
- Координація проведення регіональних інформаційно-просвітницьких кампаній з попередження інфекційних, неінфекційних захворювань та здорового способу життя регіональними представництвами Центру;
- Участь у заходах інформаційно-просвітницьких кампаній з попередження інфекційних, неінфекційних захворювань та промоції здорового способу життя;
- Моніторинг та оцінка впливу інформаційно-просвітницьких кампаній з інфекційних, неінфекційних захворювань та промоції здорового способу життя;
- Підготовка інформаційних матеріалів для проведення інформаційно-просвітницьких кампаній з попередження інфекційних, неінфекційних захворювань і промоції здорового життя та для їх висвітлення на сайті Центру;
- Підготовка звітів про проведення загальнонаціональних інформаційно-просвітницьких кампаній з попередження інфекційних, неінфекційних захворювань та промоції здорового способу життя.
Кваліфікаційні вимоги:
- вища освіта;
- досвід роботи в PR, рекламі або маркетингу від 2 року;
- досвід у розробці технічного завдання для проведення закупівель;
- впевнене володіння MS Office;
- досвід організації ком.заходів, брифінгів, конференцій;
- володіння англійською мовою на рівні не нижче Upper-Intermediate (B2);
- вміння швидко вчитися працювати з новими програмними продуктами (в тому числі веб-сервісами);
- досвід роботи у сфері охорони здоров’я буде перевагою;
- досвід роботи на посаді акаунт менеджера або проектного менеджеру у рекламному буде перевагою.
Особисті якості:
- Комунікабельність, проактивність.
- Професіоналізм, грамотність.
- Оперативність і вміння вкладатися в дедлайни.
- Уважність до деталей, високий рівень відповідальності.
Резюме мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected]. В темі листа, будь ласка, зазначте: «54 – 2020 Фахівець відділу комунікацій».
Термін подання документів – до 11 березня 2020 року, реєстрація документів
завершується о 18:00.
За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді. У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, запрошеними на співбесіду. Умови завдання та контракту можуть бути докладніше обговорені під час співбесіди.
Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, скасувати конкурс на заміщення вакансії, запропонувати посаду зі зміненими обов’язками чи з іншою тривалістю контракту.