Менеджер з розвитку бізнесу Асоціації (НАКСУ)
ЗАВЕРШЕНО
Національна асоціація кредитних спілок України (НАКСУ), яка співпрацює з Всесвітньою радою кредитних спілок (WOCCU) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), у рамках Проєкту «Кредитування для агровиробників» (КЕП)*, оголошує вакансію на посаду Менеджера з розвитку бізнесу Асоціації.
Основний функціонал Менеджера з розвитку бізнесу Асоціації:
- Проведення опитувань кредитних спілок-членів для визначення потреб кредитних спілок-членів у сервісах та продуктах, визначення та розробка пріоритетних сучасні послуг, що відповідають цілям Проєкту КЕП, які слід розробити та впровадити відповідно до кращих міжнародних практик;
- Надання кредитним спілкам необхідних бізнес-консультацій та інформації для розширення їхньої діяльності, зокрема, але не виключно, у сфері управління сервісом та відтоком членів кредитної спілки, підвищення стандартів обслуговування, імплементації систем автоматизаціїї роботи з членами кредитних спілок та застосування маркетингових інструментів (наприклад, з цифрового маркетингу);
- Робота в координації з Проєктом КЕП над вивченням цифрових каналів та рішень, у тому числі моделі для включення спілок до платіжної системи України, вивчення вимог до діджиталізації операцій з кредитування та обслуговування, а також моделей та вимог для надання послуг кредитними спілками онлайн з віддаленою верифікацією вкладників та позичальників, участь в розробці моделей дотримання нормативно-правових актів та покращення операційної ефективності;
- Поширення сучасних методів агрокредитування серед зацікавлених кредитних спілок-членів та надання допомоги в розробці нових цифрових продуктів та сервісів, що сприятимуть збільшенню обсягів агрокредитування, інформування, навчання та консультування в цій сфері;
- Організація та проведення інформаційних та тренінгових заходів щодо розбудови спроможностей кредитних спілок-членів по всій країні.
Освіта: Вища (бізнес, економіка, інформатика/інженерія, маркетинг або право)
Професійний досвід: пошук та залучення нових клієнтів, досвід проведення презентацій, ведення переговорів щодо потенційного співробітництва з різними організаціями, досвід побудови та підтримки відносин з різними клієнтами організації з метою забезпечення високої якості обслуговування клієнтів, досвід з організації системи внутрішньої звітності, налагодження та підтримка партнерських стосунків з іншими організаціями та державними органами, які відіграють ключову роль для досягнення цілей проекту.
Знання щодо методів вивчення ринку та попиту, оцінки рівня задоволеності сервісом, що надається роздрібним клієнтам, принципів розрахунку економічної доцільності в процесі розвитку та запровадження нових фінансових сервісів та продуктів (окупність інвестицій, розрахунок операційних та капітальних затрат), застосування інструментів цифрового маркетингу, проведення тренінгів та навчальних заходів для аудиторій понад 50 слухачів, підготовки презентацій.
Персональні вміння та навички: демонструвати комунікабельність, готовність для коучингу та менторства колег, ініціативність, відкритість, готовність працювати в команді; аргументовано викладати свої думки і працювати з великою кількістю інформації.
Вільно працювати з пакетом офісних програм Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).
Вільно володіти українською мовою, володіння діловою англійською мовою необхідно на середньому рівні (intermediate level)
Просимо надсилати резюме на адресу: [email protected]