Менеджер_ка проєкту / Project Manager

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PFRU

Vacancy-вакансія7
Менеджер_ка проєкту / Project Manager

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) — це багаторічна, мультидонорова фінансована програма, координатором якої є Міністерство закордонних справ, у справах Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС Британії) та здійснюється у співпраці з Урядом України.

Метою ФПСУ є створення покращених умов для української держави у партнерстві з громадянським суспільством та приватним сектором, щоб очолити інклюзивне національне, відновлення і відродження в контексті російської агресії. Цей результат покликаний сприяти відновленню більш стійкої, соціально згуртованої, інклюзивної, демократичної, та процвітаючої України. ФПСУ надає кошти українським і міжнародним партнерам і реалізує проєкти, засновані на дослідженнях і фактичних даних.

Менеджер проєкту відіграватиме ключову роль у визначенні, розробці та управлінні проєктами на підтримку українського уряду та громадянського суспільства в рамках ФПСУ, забезпечуючи безперебійну реалізацію проєктів відповідно до стандартів Кімонікс та МЗС СК.

Обов’язки:

На посаді менеджера проєкту працівник матиме наступні основні обов’язки:

  • Надання підтримки керівнику компоненту та заступнику керівника в розробці та розвитку проєктів у рамках ФПСУ, включаючи грантові проєкти, працюючи в тісній координації з потенційними партнерами, органами влади (центральними, регіональними, місцевими) та зацікавленими сторонами з боку громадянського суспільства, а також фінансовою командою ФПСУ.
  • Підготовка, представлення, аналіз та оцінка концепцій, заявок та грантових угод/документів про присудження договорів з метою забезпечення відповідності пріоритетам, цілям і завданням програми.
  • Складання проєктів обсягу робіт для проєктів ФПСУ з чіткими результатами проєкту, включаючи узгодження із загальною стратегією ФПСУ та теорією змін.
  • Управління призначеним портфелем проєктів, координація роботи відповідних консультантів і партнерів, забезпечення успішної реалізації відповідно до робочого плану та вимог проєкту.
  • Управління та активна участь у оцінці потреб з метою визначення пріоритетних потреб проєкту разом з органами влади та суб’єктами громадянського суспільства, а також розробляє технічні завдання для потенційних проєктних пропозицій.
  • Складання карт потенційних партнерів, у тому числі неурядових організацій (НУО), організацій громадянського суспільства (ОГС), а також органів влади, у тому числі центральних, регіональних, місцевих, через мережеву взаємодію та розширення контактів відповідно до потреб проєкту(ів).
  • Забезпечення інтеграції в проєкти принципів гендерної рівності та соціальної інклюзії (GESI) в координації з керівником із питань GESI ФПСУ.
  • Координація роботи зі спеціалістами з досліджень, моніторингу, оцінки та навчання (RMEL) ФПСУ з метою узгодження проєктів із планом MEL і забезпечення реалізації проєктів з урахуванням доказової бази.
  • Використання інструментів управління коштами та проєктних трекерів для відстеження та внесення детальної інформації про активності, а також комунікація з командою управління коштами, спеціалістами із закупівель та фінансів для забезпечення відповідності внутрішнім процедурам і вимогам донорів; за підтримки проєктного спеціаліста.
  • Комунікація з командою управління коштами з метою забезпечення фінансової життєздатності та вчасної реалізації проєктів у необхідні терміни.
  • Надання технічної та адміністративної допомоги та навчання партнерам, грантоотримувачам та місцевим державним адміністраціям, де це необхідно під час розробки та впровадження проєктів.
  • Допомога в оперативному плануванні проєктів у координації з операційними та безпековими спеціалістами ФПСУ.
  • Співпраця з партнерами по реалізації проєктів для виявлення та управління ризиками та забезпечення виконання проєктів у межах необхідних бюджетів, регулярне інформування заступника керівника.
  • Моніторинг та оцінка ходу виконання проєкту, координація з командою моніторингу та оцінки ФПСУ та одержувачами фінансування з метою забезпечення якості та участі в підготовці проєктної звітності.
  • Активна участь у технічних семінарах, презентаціях та зустрічах із зацікавленими сторонами згідно з вимогами та на запит керівництва ФПСУ.
  • Надання вхідних даних для технічної звітності клієнтів стосовно портфеля проєктів, включаючи складання резюме проєктів і підготовку вхідних даних для щомісячних звітів.
  • Постійний аналіз динамічного розвитку ситуації в України з метою формування основи для розробки та реалізації проєктів шляхом надання відповідних актуалізованих даних ширшій команді, де це необхідно.
  • Час від часу подорожі Україною з метою спілкування з персоналом, партнерами та зацікавленими сторонами (залежно від безпекової ситуації у відповідний момент часу).
  • Виконання додаткових адміністративних і технічних завдань і отримання результатів на вимогу керівника компоненту та/або заступника керівника.

Необхідні навички та кваліфікація:

Для успішного виконувати обов’язків на цій посаді працівник повинен уміти належним чином виконувати всі основні обов’язки. Наведені нижче кваліфікаційні вимоги є репрезентативними для необхідних знань, навичок та/або здібностей, необхідних для виконання основних обов’язків.

  • Обов’язково ступінь бакалавра, бажано вищий ступінь.
  • Принаймні п’ять (5) років продемонстрованого досвіду в розробці та управлінні проєктами, зокрема у спеціалізованих галузях, включаючи розвиток потенціалу громадянського суспільства, надання державних послуг і стратегічні комунікації
  • Сильні організаційні, управлінські та адміністративні навички, включаючи написання звітів, моніторинг та оцінку
  • Продемонстровані аналітичні здібності та розуміння місцевого, регіонального та національного політичного контексту, здатність мислити творчо при розробці концепцій відповідних проєктів 
  • Підтвердженеі знання місцевих і міжнародних НУО та локальних громадських організацій, які реалізують відповідні активності та проєкти в Україні, ключових державних суб’єктів і зацікавлених сторін, а також актуальне розуміння та знання політичного та соціального середовища.
  • Бажано досвід роботи з місцевими організаціями, включаючи державні установи та громадянське суспільство
  • Бажано досвід роботи з донорськими проєктами
  • Потрібне вільне володіння українською та англійською мовами

Зайнятість: Повний робочий день

Місце роботи: Київ, Україна

Інструкції щодо подання резюме:

Подавайтеся за допомогою цього посилання до 28 липня 2023 р. Для позицій, де англійська мова є обов’язковою, бажано (але не обов’язково) надсилати резюме на англійській мові. Заявки розглядатимуться на постійній основі. Без запитань по телефону, будь ласка. Кімонікс зв’яжеться з фіналістами.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca 

Summary:  

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU) is a multi-year, multi-donor[1] funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine.

The PFRU’s aim is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalization in the context of Russia’s aggression. This outcome is designed to facilitate the rebuilding of a more resilient, socially cohesive, inclusive, independent, democratic, sovereign and prosperous Ukraine. The PFRU provides funds to Ukrainian and international delivery partners and implements projects based on research and evidence.

The Project Manager will play a key role in identifying, designing and managing projects in support of Ukrainian government and civil society as part of PFRU, ensuring smooth project delivery in line with Chemonics and FCDO standards.

Responsibilities:

As Project Manager, the Employee will be responsible for the following principal duties and obligations:

  • Supports the Component Director and Deputy Director in the design and development of projects under the PFRU, including grant activities, working in close coordination with potential partners, government (central, regional, local) and civil society stakeholders and the PFRU Fund Management team.  
  • Prepares, presents, analyses and evaluates concept notes, applications, and grant agreement/award documents to ensure consistency with programme priorities, goals and objectives.
  • Drafts scopes of work for PFRU projects, with clear project deliverables, including alignment with overall PFRU strategy and Theory of Change.
  • Manages the assigned project portfolio, coordinating inputs from relevant consultants and partners, ensuring successful delivery against workplan and project requirements.
  • Manages and provides input to needs assessments aimed at identifying priority project needs with government and civil society actors and drafts terms of reference for potential project proposals.
  • Maps potential partners, including non-governmental organisations (NGOs) civil society organisations (CSOs) as well as government, including central, regional, local through networking and outreach, in line with project(s) needs.
  • Ensures projects incorporate gender equality and social inclusion (GESI) principles, in coordination with the PFRU GESI lead.  
  • Coordinates with PFRU research and monitoring, evaluation and learning (RMEL) team to align projects with MEL plan and ensure projects are informed by evidence.
  • Uses the fund management tools and project trackers for tracking and detailing activities, and liaises with the Fund Management Team, procurement and finance staff to ensure compliance with internal processes and donor requirements; supported by the Project Officer.
  • Communicates with Fund Management Team to ensure projects are financially viable and can be delivered in the required timeframes.
  • Provides technical and administrative assistance and training to partners, grantees and local government administrations, where relevant during project design and implementation.
  • Assists with operational planning for projects, in coordination with the PFRU operations and security teams.
  • Works with delivery partners to identify and manage risks and ensure projects are delivered within required budgets, regularly briefing the Deputy Director. 
  • Monitors and evaluates project progress, coordinating with the PFRU Monitoring & Evaluation team and funding recipients to provide quality assurance and input into project reporting.
  • Contributes to technical workshops, presentations and stakeholder meetings, as required and requested by PFRU leadership.
  • Provides inputs to client technical reporting relating to the project portfolio, including drafting project summaries and monthly report inputs.
  • Analyses Ukraine’s rapidly changing context on an ongoing basis to inform project design and delivery, sharing relevant updates with the wider team where appropriate.
  • Travels on occasion within Ukraine to engage with staff, partners and stakeholders (subject to the security situation at the time).
  • Provides additional administrative and technical tasks and deliverables, as requested by Component Director and/or Deputy Director.

Required Skills and Qualifications:

To perform this job successfully, the Employee must be able to perform each essential duty, obligation, and responsibility satisfactorily. The qualifications listed below are representative of the required knowledge, skills and/or abilities needed to perform the principal duties.

  • Bachelor’s degree required, advanced degree preferred. 
  • At least five (5) years  demonstrated experience in project design, development and management, particularly in technical areas including civil society capacity building, public service delivery and strategic communications 
  • Strong organisational, management, and administrative skills, including report writing and monitoring and evaluation 
  • Demonstrated analytical ability and understanding of local, regional, and national political context, with the ability to think creatively in conceptualising relevant project activities 
  • Proven knowledge of local and international NGOs and community-based organisations implementing relevant activities and projects in Ukraine, as well as key governmental actors and stakeholders, with an up-to-date understanding and knowledge of the political and social environment 
  • Experience working with local organisations, including government entities and civil society, preferred 
  • Experience with donor funded projects preferred 
  • Fluent Ukrainian and English required 

Duration of Assignment: Full time

Location of Assignment: Kyiv, Ukraine

Application Details

Apply using the following link by July 28th. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project