Менеджер/ка освітніх заходів
ЗАВЕРШЕНО
Superhumans Center —сучасний медичний центр, в якому надаються послуги з реконструктивної та пластичної хірургії, реабілітації, психологічної реабілітації та протезування.
Що ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- «Біла» заробітна плата;
- Графік роботи: з понеділка по п’ятницю, з 9:00 до 18:00 год;
- Оплачувані відпустки, лікарняні, відрядження;
- Навчання та розвиток кар’єри, можливість професійного зростання, участь у корпоративних подіях та програмах;
- Підтримка для професійного розвитку;
- Приємна та сприятлива робоча атмосфера в команді професіоналів;
- Високотехнологічне обладнання та програмне забезпечення для ефективної роботи.
Що ми очікуємо від Вас:
- Повна вища освіта;
- Відмінні організаційні та комунікативні навички;
- Досвід роботи в бюджетуванні та фінансовому менеджменті, включаючи здатність створювати та керувати бюджетами, аналізувати фінансові дані;
- Впевнене користування ПК, знання офісних програм;
- Досвід роботи з LMS системою буде перевагою;
- Вміння працювати в команді та ефективно координувати роботу інших;
- Володіння українською мовою на рівні листування, спілкування та публічних презентацій;
- Володіння англійською мовою на рівні В1 і вище.
Що потрібно робити:
- Планування та координація освітніх заходів;
- Організація семінарів, тренінгів, конференцій;
- Співпраця з викладачами та експертами;
- Забезпечення відповідності освіти стандартам та потребам;
- Управління бюджетом та ресурсами;
- Оцінка ефективності навчання;
- Забезпечення взаємодії та комунікації;
- Ведення баз даних та розсилки;
- Моніторинг та аналіз результатів;
- Координація і взаємодія з іншими відділами центру.
Ми розглянемо ваше резюме і все, що ви нам надіслали на нашу електронну скриньку ([email protected]), протягом пʼяти робочих днів. Якщо ваш досвід відповідає нашим потребам, ми призначимо зустріч, щоб познайомитися ближче. В іншому випадку, ми не зовсім готові до співпраці з вами на цей час. Але не хвилюйтеся — наша подорож тільки почалася, і ми будемо раді залишатися на звʼязку, оскільки наша команда зростає і зʼявляється все більше можливостей.