Менеджер/ка проєктів та програм
Забезпечення змістовного та організаційного управління проєктними напрямами, координація команди менеджерів, розвиток і впровадження цифрових рішень, адміністрування проєктів та програм.
Обов’язки:
- організація та оптимізація внутрішніх процесів;
- координація роботи команди та підтримка ефективної комунікації;
- адміністративний супровід діяльності офісу;
- координація роботи юристів та консультантів;
- організація надання юридичних консультацій для молоді;
- збір і аналіз даних про запити, потреби та ефективність консультацій;
- створення стандартів адміністрування, звітності та керування грантами;
- автоматизація збору та обробки даних;
- організація та проведення внутрішніх зустрічей, фіксація рішень і контроль виконання завдань;
- підготовка запитів на закупівлі товарів і послуг, участь у контролі за витратами;
- підтримка логістики заходів (локації, транспорт, харчування, проживання тощо);
- взаємодія з партнерами, донорами та іншими стейкхолдерами;
- моніторинг виконання проєктних завдань та коригування планів за необхідності.
Що ми очікуємо від кандидата/ки?
- Досвід роботи у сфері проєктного управління, адміністрування чи операційної діяльності (від 2 років).
- Розуміння основних принципів фінансування громадських організацій та грантових програм.
- Досвід роботи з цифровими інструментами управління проєктами (Trello, Asana, Notion, Google Workspace тощо).
- Високий рівень організаційних навичок та здатність працювати в багатозадачному середовищі.
- Навички комунікації, ділового листування та ведення переговорів.
- Досвід роботи з проєктами від міжнародних організацій.
- Знання та навички з проєктного менеджменту, планування, бюджетування, моніторингу та оцінки, програмної та фінансової звітності, адміністрування, проєктних комунікацій.
- Знання законодавства у сфері захисту прав дитини та соціального захисту.
- Обізнаність в сфері місцевого самоврядування.
- Лідерські якості.
- Дипломатичність та розвинені комунікативні навички.
- Вільне володіння українською мовою.
- Володіння англійською мовою буде перевагою.
- Комп’ютерна й технічна грамотність.
Умови роботи:
- повна зайнятість;
- УМПД укладає договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем 3-ї групи;
- частково дистанційна робота: робота онлайн, робота в офісі (м. Київ), відрядження в межах України;
- можливості для особистісного та професійного розвитку (тематичні навчання, супервізії, участь у конференціях, професійних обмінах тощо);
- співпраця в середовищі, яке цінує ініціативність, відкритість та командну роботу;
- залучення до проєктів, що спрямовані на системні зміни у сфері прав дитини в Україні;
- оплата за результатами співбесіди.
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте:
- мотиваційний лист
- резюме
- заповнену конкурсну пропозицію (файл додається)
з темою “Менеджер/ка проєктів та програм_Прізвище”
до 18 квітня
на електронну адресу [email protected]
УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.
УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.
УМПД дотримується у своїй роботі політик абсолютної нетерпимості до будь-яких проявів сексуальної експлуатації, наруги та гендерної дискримінації до будь-якої особи. Кандидат повинен підтвердити своє розуміння та згоду на дотримання політик в процесі роботи.