Менеджер/ка з адміністративної та програмної діяльності/ Base Manager

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anastasiia_alpatova

Vacancy вакансія робота 3
Менеджер/ка з адміністративної та програмної діяльності/ Base Manager

Датська рада у справах біженців (DRC) є провідною міжнародною неурядовою організацією, мандат якої полягає у просуванні довгострокових рішень і захисті постраждалого від конфлікту та переміщення населення на основі гуманітарних принципів і прав людини. 

DRC реалізує багатосекторну відповідь для підтримки українських біженців, ВПО та приймаючого населення як в Україні, так і в сусідніх країнах Польщі, Румунії та Молдови.

DRC успішно зберігає свою присутність на підконтрольних уряду територіях  і адаптував свої програми, щоб забезпечити раннє відновлення та довгострокові рішення для людей, які постраждали від конфлікту (ВПО та громади, які проживають уздовж лінії зіткнення).

DRC має операційні офіси у Львові та Чернівцях на Західній Україні, у Дніпрі на сході України, і ми збираємося відкрити новий офіс у Полтаві

У зв’язку з розширенням DRC Ukraine планує відкрити новий офіс у Полтавській області для підтримки реалізації своїх програм у сферах захисту, відновлення житла, забезпеченням непродовольчими товарами та наданням багатоцільової грошової допомоги.

Про роботу:
Загалом, менеджер з адміністративної та програмної діяльності відповідатиме за забезпечення того, щоб програма в зоні діяльності Полтави та її необхідні допоміжні структури були добре розробленими, сумісними з донорами, ефективними, забезпеченими ресурсами та дотримувалися принципів підзвітності DRC (Основні гуманітарні Стандарти). 

Менеджер з адміністративної та програмної діяльності підпорядковується територіальному менеджеру або керівнику операцій. Роль є ключовою і вимагає активної співпраці та координації з керівниками програм і керівниками груп. 

Вашими основними обов’язками будуть:

Менеджмент і лідерство

  • Очікується, що менеджер з адміністративної та програмної діяльності буде забезпечувати стабільне та надійне керівництво. Це включає усунення несправностей і надання порад, рекомендацій і вказівок за потреби.
  • Менеджер з адміністративної та програмної діяльності може брати участь у виконанні основних функцій управління персоналом інших відділів, включаючи допоміжне оцінювання, підбір кадрів, дисциплінарні заходи
  • Контролювати фінанси, адміністрування, людські ресурси, закупівлі та матеріально-технічне забезпечення, забезпечуючи відповідність витрат процедурам DRC, правилам донорів та національному законодавству
  • Забезпечити впровадження та розуміння співробітниками всіх інструментів підзвітності (наприклад Кодексу поведінки)
  • Забезпечити безпеку персоналу DRC та активів у зоні її/його відповідальності, у координації зі спеціалістами з безпеки

Програмування

  • Менеджер з адміністративної та програмної діяльності повинен чітко розуміти свій місцевий контекст, включаючи розуміння потреб, ресурсів та інших учасників у своїй місцевості. 
  • Він/вона повинен мати можливість чітко сформулювати пріоритетні програмні та географічні сфери втручання.
  • Підтримувати та контролювати планування діяльності програмного персоналу. Наприклад, менеджер з адміністративної та програмної діяльності повинен підтримувати програми, щоб передбачити їхні закупівлі та потреби у фінансуванні на основі запланованої діяльності. 
  • Менеджер з А/П діяльності також повинен регулярно брати участь у виїздах на місця як незалежне око для моніторингу якості, ефективності та результативності діяльності DRC та допомагати подолати виклики, якщо це необхідно.

Довіреність та повноваження підпису: 

  • Менеджер з А/п діяльності матиме повноваження підписувати обов’язкові угоди та інші документи від імені організації. Це вимагає високого рівня знайомства з політикою, законодавством і внутрішніми рішеннями.
  • Підтримка в управлінні майном. Це включає в себе зв’язок з орендодавцями та визначення нових об’єктів у разі потреби.Переконайтеся, що бюджети та бюджетні статті, виділені офісу, розроблені відповідно до потреб. 
  • Забезпечувати планування та належне управління видатками бюджетів та виділених йому бюджетних статей.

Щоб досягти успіху на цій посаді, ми очікуємо, що ви матимете мінімум 4 роки досвіду управління в міжнародній неурядовій організації або у відповідних сферах.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Розвинені навички управління людьми та лідерства 
  • Вільне володіння англійською мовою (розмова, письмо, читання) є обов’язковим
  • Вільне володіння українською мовою
  • Хороші навички письма та публічних виступів англійською, українською та російською мовами.
  • Досвід і знання фінансів, закупівель, безпеки та кадрової практики в Україні та в гуманітарних організаціях
  • Досвід управління проектами та перевірені організаційні здібності
  • Досвід роботи з національними партнерами та місцевими/державними органами влади
  • Професійний досвід роботи з внутрішньо переміщеними особами та/або біженцями

На цій посаді ви повинні продемонструвати п’ять основних компетенцій DRC:

  • Прагнення до досконалості: Ви зосереджені на досягненні результатів, одночасно забезпечуючи ефективний процес.
  • Співпраця: ви залучаєте відповідні сторони та заохочуєте зворотній зв’язок.
  • Ви берете на себе лідерство: Ви берете на себе відповідальність та ініціативу, прагнечи до інновацій.
  • Спілкування: Ви слухаєте та говорите ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: ви підтримуєте та підтримуєте найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо наших цінностей і Кодексу поведінки, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо

  • Контракт: до грудня 2022 року з можливістю продовження залежно від фінансування та результатів.
  • Заробітна плата на рівні F – управлінська та умови відповідно до Умов працевлаштування іноземців або національного персоналу Данської ради у справах біженців.
  • Місце служби: м. Полтава
  • Дата початку: якомога швидше

Подальша інформація

Щоб отримати інформацію про нашу роботу та організацію, відвідайте наш веб-сайт https://drc.ngo/ та сторінку у FB https://www.facebook.com/DRCinUA

Процес подачі резюме:

Розглядатимуться лише вмотивовані заявки, які стосуються передбачених обов’язків і відповідають необхідній кваліфікації, надіслані разом із резюме та супровідним листом (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.

Для подачі резюме переходь за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=165728&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Не подавайте заявку, якщо у вас немає необхідного досвіду та кваліфікації. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 26 вересня 2022 року


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)