Менеджер/ка з адміністративних і фінансових питань / Operations and Finance Manager
ЗАВЕРШЕНО
Період виконання обов‘язків: найближчий час – 30 вересня 2023 року, з можливістю продовження контракту
Форма зайнятості: повна
Завдання:
Менеджер/ка з адміністративних і фінансових питань підтримуватиме заступника керівника Проєкту з операційних питань в управлінні офісним адмініструванням, фінансами, нагляді за субконтрактами та угодами з місцевими постачальникам, а також в загальному управлінні проєктом. Менеджер/ка з адміністративних і фінансових питань проєкту забезпечить дотримання політик USAID та Deloitte щодо всіх фінансових операцій, витрат і закупівель. Ця особа буде тісно співпрацювати з командою головного офісу в США для дотримання вимог і процедур аудиту.
Обов‘язки:
- Нагляд за фінансами проєкту, адмініструванням, закупівлями та угодами з місцевими постачальниками.
- Керування бюджетом та фінансовим плануванням проєкту, включаючи управління грошовими потоками, управління витратами та бухгалтерський облік.
- Нагляд за збором платіжної документації та проведення внутрішнього аудит витрат і фінансових операцій.
- Підготовка робочих версій відповідної документації й звітів та участь у розробці нових проєктів за необхідності.
- Комунікація з малою та великою аудиторією про прогрес, успіхи та перешкоди.
- Підтримка процесу річного планування роботи Проєкту, регулярне відстеження прогресу виконання плану роботи та планування ресурсів.
- Підтримка процесів квартальної, річної звітності та іншої клієнтської звітності, якщо це потрібно/вимагається.
- Внесення інформації щодо щомісячних транзакцій до авансового звіту для обробки головним офісом.
- Підтримка комунікації з командою головного офісу в США щодо аудитів.
- Забезпечення дотримання місцевим персоналом політики та процедур подорожей шляхом моніторингу витрат на відрядження.
- Підтримка в розробці бюджетів і трекерів для моніторингу витрат проєкту.
- Підготовка та обробка авансових платежів за необхідності.
- Підтримка розподілу всіх платежів грантоотримувачів та відстеження витрат.
- Надання матеріально-технічної підтримки навчальних заходів проєкту, включно з підготовкою та моніторингом бюджетів.
- Проведення щомісячної звірки банківських рахунків та щоденної перевірки готівкових коштів.
- Підтримка в обробці закупівель до місцевого офіса відповідно до правил та положень USAID.
- Підтримка координації великих закупівель з головним офісом в США.
- Управління платежами та контрактами для приватних підприємців, найнятих Deloitte Consulting Overseas Projects.
Кваліфікаційні вимоги:
- Освітній ступінь магістра з бухгалтерського обліку (бажано) або відповідний ступінь з економіки, фінансів, державного управління, ділового адміністрування чи суміжної галузі.
- Понад 10 років досвіду, в ідеалі 5 років досвіду підтримки контрактів USAID на аналогічній посаді/ролі.
- Підтверджений досвід управління та планування програм.
- Вміння добре працювати із зовнішніми партнерами
- Попередній управлінський досвід, досвід наставництва та керівництва командам.
- Володіння усною та письмовою англійською та українською мовами.
- Здатність працювати зі стислими термінами та в умовах, що швидко змінюються.
- Сильні організаторські здібності та увага до деталей
- Вміння зосереджуватись і виконувати якісну роботу, перебуваючи під тиском кількох завдань у політично чутливому середовищі.
- Можливість працювати дистанційно.
Підпорядкування
- Підпорядковуватиметься заступнику керівника Проекту з операційних питань.
Якщо Вас зацікавила ця пропозиція, надішліть своє резюме та короткий супровідний лист з інформацією про 1) Ваш відповідний досвід та 2) країну проживання на [email protected]. Заявки розглядатимуться за надходженням.