Mенеджер/ка з комунікацій до ГО «Вікімедіа Україна»
ЗАВЕРШЕНО
Опис позиції
Зараз ми шукаємо комунікаційного менеджера на повний робочий день — людину, яка візьме на себе координацію нашої комунікаційної роботи. Ми очікуємо від кандидатів навички з написання текстів, графічного дизайну, ведення соціальних мереж (Telegram, Facebook, Instagram, X/Twitter) та загального комунікаційного менеджменту. Робота також передбачає залучення та координацію волонтерів для створення контенту.
Позиція передбачає гібридний формат роботи: за бажанням ви можете працювати онлайн або з офісу у центрі Києва. У нас гнучкі робочі години: ви самі формуєте свій графік роботи.
Менеджер(ка) з комунікацій буде підпорядковуватися координатору програм ГО «Вікімедіа Україна» і тісно працювати з командою працівників, підрядників та волонтерів організації.
Обов’язки
Менеджер(ка) з комунікацій матиме такі обов’язки:
- У координації з волонтерами та іншими працівниками/підрядниками (зокрема, координатором програм) підтримувати роботу проєктів ГО «Вікімедіа Україна» згідно зі стратегічним планом.
- Забезпечувати регулярну та послідовну медіа- та комунікаційну діяльність Організації, зокрема:
- забезпечити регулярні публікації до основного блогу Організації та окремих блогів її проєктів;
- забезпечити постійне оновлення всіх сторінок Організації та сторінок її проєктів у соціальних мережах (Telegram, Facebook, Instagram, X/Twitter);
- забезпечити регулярну підготовку пресрелізів і пресанонсів, а також моніторити релевантні публікації у ЗМІ;
- контактувати із ЗМІ та партнерами за потреби;
- забезпечити постійне оновлення головної сторінки сайту Організації та підготовку інформації про проєкти Організації для тематичних вісників англійською (CEE, GLAM, Education тощо). - Брати участь у наповненні соціальних мереж великих проєктів організації: «Вікі любить Землю», «Вікі любить пам’ятки», «Конкурс наукових зображень» тощо.
- Сприяти налагодженню контактів між волонтерами, які працюють над дотичними напрямами діяльності.
Підтримувати контакти з партнерами. - Забезпечувати підготовку звітності українською та англійською мовами (щомісячні звіти про роботу Організації, звіти за проєктами, річний звіти).
- Брати участь у розробці промоційних матеріалів.
- Виконувати інші завдання, які можуть виникати в процесі роботи.
Вимоги до кандидатів
Обов’язкові:
- Досвід роботи у сфері комунікацій, PR, журналістики або суміжних.
- Грамотне володіння українською мовою; навички написання текстів різних жанрів.
- Навички SMM-діяльності, роботи з соцмережами.
- Досвід створення графічних матеріалів (афіш, інфографік, логотипів тощо).
- Вільне та грамотне володіння усною та письмовою англійською мовою (принаймні на рівні B2 чи C1).
- Основні «м’які навички»: від успішного кандидата чи кандидатки очікуємо організованості та поваги до дедлайнів; вміння працювати в команді (зокрема готовності працювати з командою волонтерів); вміння розставляти пріоритети в умовах роботи над багатьма проєктами одночасно.
Будуть додатковим плюсом:
- Досвід роботи із волонтерами, координації волонтерів (зокрема в онлайн-форматі).
- Досвід участі у Вікіпедії та знання основних принципів її роботи.
- Досвід роботи в некомерційних організаціях.
Із запитаннями пишіть на [email protected].