Менеджер/ка з комунікацій, м. Запоріжжя
ЗАВЕРШЕНО
Благодійний фонд “Посмішка ЮА”, запрошує до співпраці в команду проекту ”Реагування на надзвичайні ситуації для задоволення основних потреб та потреб захисту постраждалих від конфлікту та переміщених дітей та їхніх сімей в Україні” Менеджера(ку) з комунікацій в м. Запоріжжя, який/яка буде надавати послуги з:
- координації проєкту в частині створення/оновлення макетів, узгодження та передачі для подальшої закупівлі брендованої продукції, поліграфічної та рекламної продукції, контроль розміщення та використання її під час реалізації проєктів.;
- планування та впровадження інформаційної кампанії;
- забезпечення узгодженості та якості комунікаційних матеріалів та їх відповідність гуманітарним принципам;
- поширення інформації в соціальних мережах, на ресурсах партнерів, ЗМІ. Включає підготовку якісних тематичних матеріалів для цільової аудиторії на цифрових платформах та друкованих матеріалах;
- надання вхідних даних і інструкцій графічному дизайнеру для підготовки матеріалів, написання та редагування текстів та координація створення відповідного цифрового контенту, зокрема інфографіки, фото, відео;
- ведення, створення, збір та збереження комунікаційних матеріалів: відео, фото, звіти тощо;
- збору та обробки історій успіху, поширення на ресурсах організацій, а також поширення інформації з партнерськими організаціями.
Локація: м. Запоріжжя (можливі відрядження)
Вимоги до виконавців:
- ступінь бакалавра з менеджменту, журналістики, зв’язків з громадськістю. Додаткове навчання в напрямку комунікаційного менеджменту НГО вітається;
- мінімум 1 рік прогресивного досвіду в комунікаціях та/або звʼязках з громадськістю, журналістиці (друкованих та радіомовних ЗМІ або інтерактивних цифрових медіа);
- наявність навичок у проведенні інформаційних кампаній медіа-висвітлення, роботи зі ЗМІ, лідерами думок;
- відмінні навички копірайтингу та редагування, високий рівень знання української мови, доведена здатність ефективно подавати інформацію (як за змістом, так і за форматом) різноманітній аудиторії;
- впевнений досвід роботи зі ЗМІ (підтверджено успішними спільними проектами та розгалуженою мережею робочих контактів із ключовими ЗМІ, лідерами думок);
- досвід роботи з документацією, звітністю;
- бажано для постановки технічних завдань – базова обізнаність з дизайну, виготовлення поліграфічної, брендованої, розуміння розробки макетів інформаційних матеріалів;
- чутливість до різних аудиторій (постраждалих внаслідок війни, насильства, полону) та вміння приймати правильні рішення щодо змісту інформаційних повідомлень;
- знання англійської мови не нижче середнього;
- вміння працювати на результат, самоорганізованість, відповідальність, вміння проявляти ініціативу, вміння мислити аналітично та стратегічно, оцінюючи ризики.;
- підтверджені навички нетворкінгу, координації в команді, організаторські та комунікаційні навички;
- навички усного та письмового спілкування, електронного листування;
- продемонстровані вміння та навички виступу перед невеликими групами;
- нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм (Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації).
Вид співпраці: Повна зайнятість ( можливі відрядження в межах країни)
Пропозиція має містити CV/ резюме + портфоліо (при його наявності), в якому вказано досвід, вказаний в вимогах.
Пропозиції необхідно надіслати до 10.04.2024 на електронну адресу [email protected] з приміткою у темі листа “Менеджер(ка) з комунікацій м. Запоріжжя”.
*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подачі резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам. В такому випадку ми зможемо повернутись до вашої кандидатури при появі релевантних вашому досвіду вакансій.
**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.